Ja klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:34 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Al die termen zijn moeilijk te missen als je de boeken aan het lezen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef over_hedge het volgende:
Jullie weten er veel van, dus weten vast ook hier het antwoord op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:47 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef Jivis het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef Jivis het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Jij wilde spoilersquote:
Ja, gewoon een Hobbit (unseen) en een Hobbit (seen) topic.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef Stefan het volgende:
Kan er geen spoilertopic komen, dit is zo onleesbaar
Mwa, de dingen die ik vroeg gingen wel echt over de film.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef Jivis het volgende:
Die spoilers gaan niet zozeer over de film, maar over de boeken. Dus dan heb je eigenlijk twee extra topics nodig.
Oneens, ik vond de 48fps de 3D juist positief beïnvloeden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van die 48frames? Ik werk zelf veel met 3d en film i.v.m mijn werk. Dus let er meer op dan andere mensen denk ik. Maar echt veel verschil zie je niet vind ik. Behalve de dingen die in 3d software gemaakt zijn lijken minder echt omdat het vloeiender is, zie je beter dat het dus nep is. Zoals dingen die ontploffen etc
Zoals? Ik vond het 3d echt mooi gedaan. Het was heel scherp. Het voegde echt wat toe. Maar dit is bij de niet 48frames waarschijnlijk ook gewoon zo. De neppe dingen vielen meer op vond ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oneens, ik vond de 48fps de 3D juist positief beïnvloeden.
noob edit jouw quote dan ff dat de spoilers weg zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Kerel, zet even tussen spoiler tags!
Het is een beetje moeilijk om uit te leggen maar ik ga het toch proberen. De RED epic camera die is gebruikt zorgt voor 5K resolutie, waardoor dat op zichzelf al voor een zeer scherp beeld zorgt (onze HDtv's zijn 1080p of iets meer dan een 1K) Daarna heb je de overgang van 24fps naar 48fps, wat op zich niets meer doet dan de hoeveelheid informatie die de kijker te verwerken krijgt verdubbelt. Dán heb je ook nog eens de toevoeging van 3D die wordt toegepast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoals? Ik vond het 3d echt mooi gedaan. Het was heel scherp. Het voegde echt wat toe. Maar dit is bij de niet 48frames waarschijnlijk ook gewoon zo. De neppe dingen vielen meer op vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |