abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:37:33 #51
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_120295477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:34 schreef whocares86 het volgende:

[..]

Al die termen zijn moeilijk te missen als je de boeken aan het lezen bent. ;)
Ja klopt.
Vooral als je de Silmarillion leest.
Daar moest ik sommige pagina's echt vaker lezen.
Niet normaal wat die Tolkien je daar allemaal om de oren smijt.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_120295536
De "eerlijke" trailer voor de Lord of the Rings. Lachen.

pi_120295575
Jullie weten er veel van, dus weten vast ook hier het antwoord op: :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_120295685
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef over_hedge het volgende:
Jullie weten er veel van, dus weten vast ook hier het antwoord op: :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Amen.
pi_120295935
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_120296096
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Amen.
pi_120296233
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120296424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Amen.
pi_120296530
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:18 schreef Jivis het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120296631
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Amen.
pi_120296737
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef Jivis het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120296871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Amen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:42:23 #63
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_120296970
Fijn lezen zo, dit topic. 8)7
pi_120296980
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:42 schreef Giester het volgende:
Fijn lezen zo, dit topic. 8)7
Jij wilde spoilers :P
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:46:11 #65
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_120297047
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jij wilde spoilers :P
Nee, ik wilde spoilertags. ;)
En bedankt daarvoor. ~:)
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:10:10 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120297611
Kan er geen spoilertopic komen, dit is zo onleesbaar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:14:35 #67
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_120297740
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef Stefan het volgende:
Kan er geen spoilertopic komen, dit is zo onleesbaar
Ja, gewoon een Hobbit (unseen) en een Hobbit (seen) topic. >:O

Ik ga hem vanavond eindelijk zien!
Dus daarna zijn de spoilertags niet meer nodig hoor.
Ghaha :7
pi_120298071
Die spoilers gaan niet zozeer over de film, maar over de boeken. Dus dan heb je eigenlijk twee extra topics nodig.
Amen.
pi_120298096
Wat vonden jullie trouwens van die 48frames? Ik werk zelf veel met 3d en film i.v.m mijn werk. Dus let er meer op dan andere mensen denk ik. Maar echt veel verschil zie je niet vind ik. Behalve de dingen die in 3d software gemaakt zijn lijken minder echt omdat het vloeiender is, zie je beter dat het dus nep is. Zoals dingen die ontploffen etc
pi_120298110
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef Jivis het volgende:
Die spoilers gaan niet zozeer over de film, maar over de boeken. Dus dan heb je eigenlijk twee extra topics nodig.
Mwa, de dingen die ik vroeg gingen wel echt over de film.
pi_120298340
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef over_hedge het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van die 48frames? Ik werk zelf veel met 3d en film i.v.m mijn werk. Dus let er meer op dan andere mensen denk ik. Maar echt veel verschil zie je niet vind ik. Behalve de dingen die in 3d software gemaakt zijn lijken minder echt omdat het vloeiender is, zie je beter dat het dus nep is. Zoals dingen die ontploffen etc
Oneens, ik vond de 48fps de 3D juist positief beïnvloeden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_120298396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Oneens, ik vond de 48fps de 3D juist positief beïnvloeden.
Zoals? Ik vond het 3d echt mooi gedaan. Het was heel scherp. Het voegde echt wat toe. Maar dit is bij de niet 48frames waarschijnlijk ook gewoon zo. De neppe dingen vielen meer op vond ik.
pi_120299303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef Giester het volgende:

[..]

Kerel, zet even tussen spoiler tags!
noob edit jouw quote dan ff dat de spoilers weg zijn.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120299396
Ik vond het 3d juist helemaal niets toevoegen net zoals ik dat vind bij elke film die ik tot nu toe in 3d heb gekeken. Heb hem gisteren in IMAX 3d gekeken, maar weet niet wat zozeer het verschil zou zijn tussen het normale 3d, IMAX en HFR.

Ik denk dat ik ze dan met elke versie moet bekijken.

Overigens, wat een bazen film. Lord of the rings gevoel all over again. Ik ging zitten en voordat ik het wist was het afgelopen. Zo diep zat ik in die film. Fucking tof! Heb nu al zin in het tweede deel :D
Feyenoord Rotterdam
pi_120299517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zoals? Ik vond het 3d echt mooi gedaan. Het was heel scherp. Het voegde echt wat toe. Maar dit is bij de niet 48frames waarschijnlijk ook gewoon zo. De neppe dingen vielen meer op vond ik.
Het is een beetje moeilijk om uit te leggen maar ik ga het toch proberen. De RED epic camera die is gebruikt zorgt voor 5K resolutie, waardoor dat op zichzelf al voor een zeer scherp beeld zorgt (onze HDtv's zijn 1080p of iets meer dan een 1K) Daarna heb je de overgang van 24fps naar 48fps, wat op zich niets meer doet dan de hoeveelheid informatie die de kijker te verwerken krijgt verdubbelt. Dán heb je ook nog eens de toevoeging van 3D die wordt toegepast.

Die 3 elementen samen zorgen voor een zeer realistisch en scherp beeld dat in principe neerkomt op het kijken naar een theatervoorstelling (real life) Omdat de 48fps de realiteit van het alledaagse leven zowat nastreeft en bewegingen vaak een stuk vloeiender maakt heeft dit ook z'n invloed op de - in mijn ogen - voor 90% subtiel toegepaste 3D bij the Hobbit. Er waren heel veel momenten dat er vanuit een hoek een personage of stuk gebouw op de voorgrond kwam (in 3D) en de camera als het ware er omheen bewoog. De 48fps draagt er dan aan bij om die wisselwerking tussen het 3D beeld en de scherpte waarmee je de voorgrond en de achtergrond ziet te waarborgen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')