bijvoorbeeld: Logitech cordless desktop pro, kost maar € 115
Is o.a. uitgerust met een Pattern Sequencer, Song Sequencer en Song Studio, ook de floppy drive is uiteraard niet vergeten.. Kijk hier maar es voor meer info..
Er zijn vast mensen die zullen zeggen dat Casio leuk speelgoed is maar verder niets.. Onthoud dan alvast dat die mensen er geen verstand van hebben en meelullen met andere mensen die hun keyboardkennis al een jaar of 5 niet hebben opgepoetst..
Iedereen die dit keyboard hoort verbaast zich over het feit dat er "Casio" opstaat, omdat Casio nu eenmaal al jaren marktleider is in de mini-keyboardjes.. De klank is heel erg goed, de mogelijkheden uitgebreid, bediening eenvoudig..
Je verwacht het misschien niet, maar ik zou zeggen ga eens luisteren en proberen, ik weet haast wel zeker dat je heel aangenaam verrast zult zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 27-08-2002 09:02]
quote:Ziet er mooi uit, maar is het ook kwaliteit? Niet dat de toetsen naar 2 dagen los gaan
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:54 schreef TripleM het volgende:
Yamaha en Roland zijn vanouds de producenten van de professionele keyboards, maar kijk ook eens naar bijvoorbeeld de MZ-2000 van Casio, da's een ontzettend mooi ding:Is o.a. uitgerust met een Pattern Sequencer, Song Sequencer en Song Studio, ook de floppy drive is uiteraard niet vergeten.. Kijk hier maar es voor meer info..
Er zijn vast mensen die zullen zeggen dat Casio leuk speelgoed is maar verder niets.. Onthoud dan alvast dat die mensen er geen verstand van hebben en meelullen met andere mensen die hun keyboardkennis al een jaar of 5 niet hebben opgepoetst..
Iedereen die dit keyboard hoort verbaast zich over het feit dat er "Casio" opstaat, omdat Casio nu eenmaal al jaren marktleider is in de mini-keyboardjes.. De klank is heel erg goed, de mogelijkheden uitgebreid, bediening eenvoudig..
Je verwacht het misschien niet, maar ik zou zeggen ga eens luisteren en proberen, ik weet haast wel zeker dat je heel aangenaam verrast zult zijn..
Ik heb op dit moment een GEM PK7, ook redelijk mooi, maar erg standaard, en hij's echt opgespeeld.
quote:Jah of de Korg Karma is ook leuk, alleen zijn beiden apparaten Synthesizers met gewogen toetsen. Da's toch net even iets anders spelen dan op een keyboard.
Op dinsdag 27 augustus 2002 09:12 schreef _Etter_ het volgende:
een korg triton, die gebruiken alle grote artiesten ook (faithless, depeche mode en nog eindeloos veel mensen). Kost alleen nogal wat.
Eeuhm en dit topic gaat even richting met muziekforum
quote:LOL
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:47 schreef MacMeester het volgende:
Dat draadloze Logitech spul is best aardig, werkt op de Mac dus zal het ook wel werken op jouw pcbijvoorbeeld: Logitech cordless desktop pro, kost maar € 115
quote:De MZ 2000 is voor zover ik weet (en da's een betrouwbare bron
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:17 schreef Tha-Gnome het volgende:
Ziet er mooi uit, maar is het ook kwaliteit? Niet dat de toetsen naar 2 dagen los gaanIk heb op dit moment een GEM PK7, ook redelijk mooi, maar erg standaard, en hij's echt opgespeeld.
De adviesprijs van het ding is ¤ 1599 en aangezien jij in Maastricht woont kun je kijken bij Daan Smit (Maastricht) en eventueel Dera (Heerlen), beiden zijn Casio dealers..
Zij hebben brochures en met een beetje mazzel zelfs een MZ 2000 om uit te proberen.. Als ze geen brochures hebben mail me dan even, ik zorg dan wel dat je er een krijgt..
quote:het was zeker laat
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:47 schreef MacMeester het volgende:
Dat draadloze Logitech spul is best aardig, werkt op de Mac dus zal het ook wel werken op jouw pcbijvoorbeeld: Logitech cordless desktop pro, kost maar € 115
ga voor een Korg Karma of Triton, errug leuk speelgoed
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:38 schreef MacMeester het volgende:
het was zeker laatga voor een Korg Karma of Triton, errug leuk speelgoed
quote:Ehh, het is alweer laat geloof ik..
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:29 schreef Vork het volgende:
Jah of de Korg Karma is ook leuk, alleen zijn beiden apparaten Synthesizers met gewogen toetsen. Da's toch net even iets anders spelen dan op een keyboard.Eeuhm en dit topic gaat even richting met muziekforum
quote:Alleen de duurste versie van de Triton (Pro-X geloof ik) heeft gewogen (oftewel piano toetsen). De normale Triton en de Karma hebben normale keyboard toetsen.
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:29 schreef Vork het volgende:[..]
Jah of de Korg Karma is ook leuk, alleen zijn beiden apparaten Synthesizers met gewogen toetsen. Da's toch net even iets anders spelen dan op een keyboard.
quote:Sjonge..... waar gaat dit hele topic over?
Op zondag 01 september 2002 23:36 schreef Beathoven het volgende:
Een Korg Triton en anders (als je al een MIDI keyboard hebt) de Rack versie.
Iemand zoekt een Midi keyboard, kom jij doodleuk vertellen dat ie ook een Triton rack kan nemen als ie al een midi keyboard heeft !?
quote:Ik wil ook zo'n ding.
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:56 schreef DimageX het volgende:
Ik heb dus gisteren mijn Triton LE ingeruild voor een Karma en ik kan maar een ding zeggen: dit ding rulez!!!!De Karma is beter dan alle synths en keyboards die ik ooit gehad heb bij mekaar.
Maargoed, zit er nou wel of geen sampler in die Karma.. dat weet ik eik nogsteeds niet en hoeveel heb je ervoor betaald als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |