abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5551770
Oké, de mijne is dus bijna kapot en ik ben dus écht toe aan een nieuwe.
Ik wil dus eentje met zoveel mogelijk functie's en waarmee ik ook kan producen. Weet iemand misschien een goed proffesioneel keyboard, en ook hoeveel me dat gaat kosten?
Adem Beyer, Speedy J, Chris Liebing.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 08:47:53 #2
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_5551842
Dat draadloze Logitech spul is best aardig, werkt op de Mac dus zal het ook wel werken op jouw pc

bijvoorbeeld: Logitech cordless desktop pro, kost maar € 115

De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_5551860
Ik denk dat de topic-opener een ander soort keyboard bedoelt...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_5551871
Yamaha en Roland zijn vanouds de producenten van de professionele keyboards, maar kijk ook eens naar bijvoorbeeld de MZ-2000 van Casio, da's een ontzettend mooi ding:

Is o.a. uitgerust met een Pattern Sequencer, Song Sequencer en Song Studio, ook de floppy drive is uiteraard niet vergeten.. Kijk hier maar es voor meer info..

Er zijn vast mensen die zullen zeggen dat Casio leuk speelgoed is maar verder niets.. Onthoud dan alvast dat die mensen er geen verstand van hebben en meelullen met andere mensen die hun keyboardkennis al een jaar of 5 niet hebben opgepoetst..

Iedereen die dit keyboard hoort verbaast zich over het feit dat er "Casio" opstaat, omdat Casio nu eenmaal al jaren marktleider is in de mini-keyboardjes.. De klank is heel erg goed, de mogelijkheden uitgebreid, bediening eenvoudig..

Je verwacht het misschien niet, maar ik zou zeggen ga eens luisteren en proberen, ik weet haast wel zeker dat je heel aangenaam verrast zult zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 27-08-2002 09:02]

pi_5551945
een korg triton, die gebruiken alle grote artiesten ook (faithless, depeche mode en nog eindeloos veel mensen). Kost alleen nogal wat.
pi_5552423
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:54 schreef TripleM het volgende:
Yamaha en Roland zijn vanouds de producenten van de professionele keyboards, maar kijk ook eens naar bijvoorbeeld de MZ-2000 van Casio, da's een ontzettend mooi ding:

[afbeelding]

Is o.a. uitgerust met een Pattern Sequencer, Song Sequencer en Song Studio, ook de floppy drive is uiteraard niet vergeten.. Kijk hier maar es voor meer info..

Er zijn vast mensen die zullen zeggen dat Casio leuk speelgoed is maar verder niets.. Onthoud dan alvast dat die mensen er geen verstand van hebben en meelullen met andere mensen die hun keyboardkennis al een jaar of 5 niet hebben opgepoetst..

Iedereen die dit keyboard hoort verbaast zich over het feit dat er "Casio" opstaat, omdat Casio nu eenmaal al jaren marktleider is in de mini-keyboardjes.. De klank is heel erg goed, de mogelijkheden uitgebreid, bediening eenvoudig..

Je verwacht het misschien niet, maar ik zou zeggen ga eens luisteren en proberen, ik weet haast wel zeker dat je heel aangenaam verrast zult zijn..

Ziet er mooi uit, maar is het ook kwaliteit? Niet dat de toetsen naar 2 dagen los gaan

Ik heb op dit moment een GEM PK7, ook redelijk mooi, maar erg standaard, en hij's echt opgespeeld.

Adem Beyer, Speedy J, Chris Liebing.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:29:59 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5552551
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 09:12 schreef _Etter_ het volgende:
een korg triton, die gebruiken alle grote artiesten ook (faithless, depeche mode en nog eindeloos veel mensen). Kost alleen nogal wat.
Jah of de Korg Karma is ook leuk, alleen zijn beiden apparaten Synthesizers met gewogen toetsen. Da's toch net even iets anders spelen dan op een keyboard.

Eeuhm en dit topic gaat even richting met muziekforum

pi_5552594
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:47 schreef MacMeester het volgende:
Dat draadloze Logitech spul is best aardig, werkt op de Mac dus zal het ook wel werken op jouw pc

LOL
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_5552682
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:17 schreef Tha-Gnome het volgende:
Ziet er mooi uit, maar is het ook kwaliteit? Niet dat de toetsen naar 2 dagen los gaan

Ik heb op dit moment een GEM PK7, ook redelijk mooi, maar erg standaard, en hij's echt opgespeeld.

De MZ 2000 is voor zover ik weet (en da's een betrouwbare bron ) een kwalitatief goed keyboard..

De adviesprijs van het ding is ¤ 1599 en aangezien jij in Maastricht woont kun je kijken bij Daan Smit (Maastricht) en eventueel Dera (Heerlen), beiden zijn Casio dealers..

Zij hebben brochures en met een beetje mazzel zelfs een MZ 2000 om uit te proberen.. Als ze geen brochures hebben mail me dan even, ik zorg dan wel dat je er een krijgt..

dinsdag 27 augustus 2002 @ 23:38:31 #10
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_5563969
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:47 schreef MacMeester het volgende:

het was zeker laat

ga voor een Korg Karma of Triton, errug leuk speelgoed

De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 23:55:27 #11
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5564258
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:38 schreef MacMeester het volgende:
het was zeker laat

ga voor een Korg Karma of Triton, errug leuk speelgoed

quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:29 schreef Vork het volgende:
Jah of de Korg Karma is ook leuk, alleen zijn beiden apparaten Synthesizers met gewogen toetsen. Da's toch net even iets anders spelen dan op een keyboard.

Eeuhm en dit topic gaat even richting met muziekforum

Ehh, het is alweer laat geloof ik..
  woensdag 28 augustus 2002 @ 14:49:51 #12
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_5570955
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:29 schreef Vork het volgende:

[..]

Alleen de duurste versie van de Triton (Pro-X geloof ik) heeft gewogen (oftewel piano toetsen). De normale Triton en de Karma hebben normale keyboard toetsen.
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_5571073
Zoek je een keyboard of een synthesizer??
pi_5610887
Of een digitale piano, kan ook nog
pi_5615825
Een Korg Triton en anders (als je al een MIDI keyboard hebt) de Rack versie.

plug & play

maandag 2 september 2002 @ 08:15:34 #16
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_5618159
quote:
Op zondag 01 september 2002 23:36 schreef Beathoven het volgende:
Een Korg Triton en anders (als je al een MIDI keyboard hebt) de Rack versie.
Sjonge..... waar gaat dit hele topic over?

Iemand zoekt een Midi keyboard, kom jij doodleuk vertellen dat ie ook een Triton rack kan nemen als ie al een midi keyboard heeft !?

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_5620303
Korg Karma zou ik voor gaan of als je met een extra beetje toekomst wil werken, de Nordlead 3
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:56:34 #18
27101 DimageX
Still In Love
pi_6057748
Ik heb dus gisteren mijn Triton LE ingeruild voor een Karma en ik kan maar een ding zeggen: dit ding rulez!!!! De Karma is beter dan alle synths en keyboards die ik ooit gehad heb bij mekaar.
Gearlist: Korg Karma Workstation met MOSS, Grand Piano en Trance Attack...
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:58:27 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6057784
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:56 schreef DimageX het volgende:
Ik heb dus gisteren mijn Triton LE ingeruild voor een Karma en ik kan maar een ding zeggen: dit ding rulez!!!! De Karma is beter dan alle synths en keyboards die ik ooit gehad heb bij mekaar.
Ik wil ook zo'n ding.

Maargoed, zit er nou wel of geen sampler in die Karma.. dat weet ik eik nogsteeds niet en hoeveel heb je ervoor betaald als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')