SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik heb gewerkt in een snackbar 10 jaar geleden ofzo. Fucking Bullshit.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd.
Het wordt gefrituurd in aparte plantaardige olie. Los van de frikadellen enzo.
Wammes!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broem broem broem Turq
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broem broem broem Turq
Ik versta geen Turks.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in een snackbar 10 jaar geleden ofzo. Fucking Bullshit.
Patat en Snacks worden sws apart gefrituurd......![]()
Tering ey, her seye helal diyorlar ya, ik kan daar echt raar om worden.
Tering ey, dat ze alles halal noemen, daar word ik pissig om. Dat staat erquote:
Als je via Rusland gaat kan je via Circassie gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wammes!
Je kunt trouwens ook via Macedonië
Tering آنها می گویند همه چیز حلال است، و یا، وردن ik kan daar echt raar om worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tering ey, her seye helal diyorlar ya, ik kan daar echt raar om worden.
Nederlandse vriendinnetje wilde het heeeeel graag proeven.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tering ey, dat ze alles halal noemen, daar word ik pissig om. Dat staat er
Patat kan niet halal zijn. Mensen moeten eens logisch nadenken.
Route Groen. Is sneller, Route Rood was ten tijde van de oorlog en Route Blauw is voor de pussy peepz. 1 x gedaan en toen dacht mijn papa wtf is dit voor klote route.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je via Rusland gaat kan je via Circassie gaan![]()
Hoe gaan de meeste mensen tegenwoordig? ik hoor nooit meer iemand over de vierwieler, alles moet maar met een vogel van metaal tegenwoordig... zal wel hip zijn
Laat me raden! Het smaakte naar patat?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nederlandse vriendinnetje wilde het heeeeel graag proeven.
Naar friet natuurlijk..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me raden! Het smaakte naar patat?
naar aardappels weliswaar. potato patata.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me raden! Het smaakte naar patat?
welke les? Wat heb je gegeten enzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik ging net les doen en moest bijna kotsen. Echt bijna. Is dit normaal JFM?
Dan zou het broodje van vanavond op de grond liggen. Vies he.
Oh, had geen zin in koken, broodje kroket en thuis soepquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
welke les? Wat heb je gegeten enzo?
Ik heb al twee weken denk ik al niet meer gerend. Word er gek van.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, had geen zin in koken, broodje kroket en thuis soep
Lesje huppelen, rennen etc. Denk dat het ook mn eten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |