abonnement Unibet Coolblue
pi_120276011
Hallo allemaal zijn er misschien hier wat handige mensen die mij met wat klussen in huis kunnen helpen.
Ik heb helaas niet veel geld te besteden hier voor.
Dus de tegen prestatie is dan een krat bier, fles wijn of en etentje?

Helaas zijn de mensen waar ik het aan vroeg niet echt berijd daar toe..
Dus hier maar een oproepje.

Het is in vlaardingen.
Wat er gedaan moet worden:

-Schilderen event met zn 2e.(Kozijnen, Slaapkamer, Keuken,Woonkamer, Wc)
-Tegelen WC.. Maar misschien kan dit ook anders.. er is nu niks.. maar wil wat leuks van maken.

-Kasten, bed in elkaar zetten,
-Planken ophangen

Meubels ophalen bij mensen.. Ik heb zelf maar een kleine auto

[ Bericht 17% gewijzigd door Levi87 op 13-12-2012 18:31:40 ]
pi_120276050
*bereid

Oh, en misschien handig om te vertellen om wat voor klussen het gaat en waar je (ongeveer) woont.
Ja doei.
pi_120276094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
*bereid

Oh, en misschien handig om te vertellen om wat voor klussen het gaat en waar je (ongeveer) woont.
Euhm zal zo even aanpassen
pi_120276512




pi_120277123
Zo te zien ga je naar een andere woning? Veel succes met klussen en hopelijk melden zich hier wat mensen ervoor. Voor praktische tips over de uitvoering van bepaalde klussen (mocht je daar vragen over hebben) kun je het beste in K&W terecht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 19:15:41 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120277770
ziet er best groot uit. ga je er in je eentje wonen?
pi_120278119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:15 schreef lady-wrb het volgende:
ziet er best groot uit. ga je er in je eentje wonen?
Jaa voorlopig komt er nog niemand bij haha :P
pi_120278126
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Zo te zien ga je naar een andere woning? Veel succes met klussen en hopelijk melden zich hier wat mensen ervoor. Voor praktische tips over de uitvoering van bepaalde klussen (mocht je daar vragen over hebben) kun je het beste in K&W terecht.
Ja ik weet het heb ik ook al keer wat geplaatst
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2012 @ 22:39:46 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120287228
ik vind het wel een megaproject voor iemand alleen zonder hulp.
ben je wel handig maar is het een beetje veel voor 1 persoon of heb je ook nog twee linker handen?
(gewoon nieuwsgierig hoor, niet lelijk bedoeld)
heb je wel zelf gereedschap?

edit: even je postgeschiedenis bekeken en volgens mij ben je beginnende klusser. pittig om dan meteen zo te beginnen.

[ Bericht 20% gewijzigd door lady-wrb op 13-12-2012 22:55:24 ]
pi_120289042
de beste manier om het te leren ;)

het ziet er allemaal wel netjes uit, geen groot bouwproject ofzo.
met een vloer erin lijkt het al heel anders.

heb je al een plan? welke ruimte moet als eerste klaar zijn? datum wanneer je moet verhuizen?
pi_120311861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een megaproject voor iemand alleen zonder hulp.
ben je wel handig maar is het een beetje veel voor 1 persoon of heb je ook nog twee linker handen?
(gewoon nieuwsgierig hoor, niet lelijk bedoeld)
heb je wel zelf gereedschap?

edit: even je postgeschiedenis bekeken en volgens mij ben je beginnende klusser. pittig om dan meteen zo te beginnen.
Haha ik leer hier ook alleen maar voor. Mn wc word door een collega betegeld, voor mn vloer heb ik ook hulp en ja gereedschap heb ik op zich wel hoor haha!
pi_120311888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef loecje het volgende:
de beste manier om het te leren ;)

het ziet er allemaal wel netjes uit, geen groot bouwproject ofzo.
met een vloer erin lijkt het al heel anders.

heb je al een plan? welke ruimte moet als eerste klaar zijn? datum wanneer je moet verhuizen?
Euhm eerst alles schilderen kozijnen, muren. Dan de wc klaar maken, vloer er in en dan lampen en zo aansluiten en inrichten. Wil half jan er wonen!
pi_120321516
M of v?
pi_120356089
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef koekwausss het volgende:
M of v?
Maakt niet uit
pi_120403349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Levi87 het volgende:

[..]

Maakt niet uit
Volgens mij was dat vragend bedoeld. Als in "ben je een man of vrouw".

[ Bericht 3% gewijzigd door mzmr7 op 17-12-2012 01:05:11 ]
pi_120409189
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:25 schreef Levi87 het volgende:

[..]

Euhm eerst alles schilderen kozijnen, muren. Dan de wc klaar maken, vloer er in en dan lampen en zo aansluiten en inrichten. Wil half jan er wonen!
Misschien het beste om het kamer voor kamer aan te pakken? Je gaat er alleen wonen, dus woonkamer, keuken, wc en een slaapkamer zou om te beginnen al voldoende zijn. Kan me voorstellen dat je half januari niet haalt als je in alle kamers muren/kozijnen/vloeren etc doet :)

Succes in elk geval
  maandag 17 december 2012 @ 11:55:04 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_120410323
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat vragend bedoeld. Als in "ben je een man of vrouw".
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
fok you ja!
pi_120434609
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef piere het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Haha niks meer aan toe te voegen!
pi_120434728
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef zealot het volgende:

[..]

Misschien het beste om het kamer voor kamer aan te pakken? Je gaat er alleen wonen, dus woonkamer, keuken, wc en een slaapkamer zou om te beginnen al voldoende zijn. Kan me voorstellen dat je half januari niet haalt als je in alle kamers muren/kozijnen/vloeren etc doet :)

Succes in elk geval
Dankje!
Jaa ik heb de woonkamer nu af maar het moet eigenlijk nog wel een keer. Heb flexa verf alleen door die donkere muren moet het nog wel een keer haha en dan ga ik de hallen doen..

Weet iemand of ik die flexa niet gewoon kan mengen.. want dan hoef ik niet een aparte kleur grijs te halen..
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 21:54:00 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120436914
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef Levi87 het volgende:

[..]

Dankje!
Jaa ik heb de woonkamer nu af maar het moet eigenlijk nog wel een keer. Heb flexa verf alleen door die donkere muren moet het nog wel een keer haha en dan ga ik de hallen doen..

Weet iemand of ik die flexa niet gewoon kan mengen.. want dan hoef ik niet een aparte kleur grijs te halen..
als het dezelfde soort verf is, moet dat toch geen probleem zijn?
pi_120437885
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als het dezelfde soort verf is, moet dat toch geen probleem zijn?
Dezelfde soort als ?
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 22:10:04 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120438144
vraag het anders bij de winkel waar je je verf gekocht hebt, of lees het etiket.
pi_120452842
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef Levi87 het volgende:

[..]

Dankje!
Jaa ik heb de woonkamer nu af maar het moet eigenlijk nog wel een keer. Heb flexa verf alleen door die donkere muren moet het nog wel een keer haha en dan ga ik de hallen doen..

Weet iemand of ik die flexa niet gewoon kan mengen.. want dan hoef ik niet een aparte kleur grijs te halen..
Of je de verf kunt mengen of niet moet je gewoon even navragen waar je de verf haalt, die weten je meestal wel te vertellen wat je het beste kunt doen.

Als het echt een donkere muur is moet je waarschijnlijk een aantal keer met wit erover voordat je het je eigen kleurtje kunt geven, anders valt het altijd donkerder uit als je wilt.

Ik zou gewoon in de winkel waar je de verf haalt, navragen hoe je het het beste kunt aanpakken. Als je ze verteld wat voor soort muur het is (stucwerk of ruwe steen oid) kunnen ze je wel helpen. Wellicht dat je zult moeten voorstrijken om het zuigen van de muur wat terug te dringen.
pi_120572771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef zealot het volgende:

[..]

Of je de verf kunt mengen of niet moet je gewoon even navragen waar je de verf haalt, die weten je meestal wel te vertellen wat je het beste kunt doen.

Als het echt een donkere muur is moet je waarschijnlijk een aantal keer met wit erover voordat je het je eigen kleurtje kunt geven, anders valt het altijd donkerder uit als je wilt.

Ik zou gewoon in de winkel waar je de verf haalt, navragen hoe je het het beste kunt aanpakken. Als je ze verteld wat voor soort muur het is (stucwerk of ruwe steen oid) kunnen ze je wel helpen. Wellicht dat je zult moeten voorstrijken om het zuigen van de muur wat terug te dringen.
je moet met lichtgrijs vooraf als de muren donker zijn .
Zit er rood op of iets dergelijks ,dah het beste een laagje muurvernis .
dan sluit je de latex + pigment af en bloed hij niet meer door .

was dat nou Flexa dubbeldek :(

...mixen met een garde he !
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')