Hogelijk leest ze tquote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik nomineer VeerEli.
Irritant wijf is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik nomineer VeerEli.
Irritant wijf is het
Vaseline is jouw tegenPoolquote:Op donderdag 13 december 2012 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh noes!Ik nomineer Nick-GizMo
Dat was idd de redenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Oerbeer het volgende:
Vaseline_ kan ook nog ja. Die wordt snel boos.
EY WAJO JE MOET NIET ZO DOEN TEGEN ME HOORquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Oerbeer het volgende:
Vaseline_ kan ook nog ja. Die wordt snel boos.
Ben je 13 ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HUEHUEHUEHUHEHUEHUEHUEH WOW DIE WAS SCHERP MANG!!!!!1![]()
![]()
![]()
Tazz.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EY WAJO JE MOET NIET ZO DOEN TEGEN ME HOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mij is er nog niet gestemd hoor?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef Arashimashou het volgende:
Dit is geen officiële tussenstand, slechts een poll van Arashimashou de hond.
koekwausss 11
Haan33 3
AppelCake 3
AP 1
charmed angel 1
motorbloempje 1
Ash Ketchum 1
Een of andere turk. Tuquaz52 of zo iets 1
stoereboii 1
Ik dacht dat jij op jezelf had gestemd? Of is stoerenboii iemand anders dan stoereboii?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Op mij is er nog niet gestemd hoor?
Is die er weer dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, was sanasoufi al genoemd?
Helaas wel ja. Tegenwoordig vooral in DIG.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |