Andijvie met spek en worst?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef Crazy-Al het volgende:
Ja eeeh Dunkie srtoot mij maar aan en vraagt naar fotos van tommy want ik ben te lui.
Maar langhaarpoez
Ohja. Andijviestampot
Omnom.
Stoot aan.......fotoooooosquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef Crazy-Al het volgende:
Ja eeeh Dunkie srtoot mij maar aan en vraagt naar fotos van tommy want ik ben te lui.
Maar langhaarpoez
Ohja. Andijviestampot
Omnom.
Ik heb het over de vic, joh, mensch. Beetje vrije tijd fotos uploaden is not done. Of je geeft je mail en upload jij ze maar. Want ik ga het niet doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Stoot aan.......fotoooooos
En luelue is mn lieve lompe mattenkoning
Wat een matige telefoon dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef Crazy-Al het volgende:
het lukt niet vanaf telefoon. En ik moet kabeltje zoeken om het op mn laptop te gooien, en dat werkt altijd vet moeilijk want mac.
Noooooo shit! En waar slaat dat nou weer op! Je bent gewoon lui!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik heb het over de vic, joh, mensch. Beetje vrije tijd fotos uploaden is not done. Of je geeft je mail en upload jij ze maar. Want ik ga het niet doen
lees: ik weet niet hoe![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Noooooo shit! En waar slaat dat nou weer op! Je bent gewoon lui!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onze VIP![]()
Britjeequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Jaloers dat ik veel geld heb.
[ afbeelding ]
Haha en een Acer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Dunkie het volgende:
[..]
Britjee![]()
Eigen huis, eigen auto wat nou geen geld
Voor het mooi heb ik Bluequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Haha en een Acer?
Nee grapje hoor. Ik vind ze gewoon mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |