abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120271114
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

Overige characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gevoelscijfer van de dag
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De snelle ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Het nieuwsrondje van Johan Derksen
Het grappige 'momentje' wat Genee even deelt

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Johan Boskamp

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
VBL / Johan Derksen #19 Baas der bazen
VBL / René van der Gijp #2 nu ook als analist
VBL / Wilfred Genee fantopic

Televizierring

Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!

Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)

Zie ook het Gif-topic: VBL / VI.gif verzameltopic #1

De bekende kanalen voor ultiem VI plezier:
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver
http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal

Hier verder.
pi_120272220
Wanneer wordt het topic nou eens geupdated? Oude giftjes met verrote gasten uit het jaar nul eruit. Ik zeg doen! Voor diegene die de giftjes wil zien, moet maar terugbladeren in de vorige topics. Het topic moet met zijn tijd mee gaan.

Vaste gasten:
Aad de Mos
Emile Schelvis
Wim Kieft
Hans "Hansie Hansie" Kraaij Jr
Jan Boskamp
pi_120272870
Ik vind het eigenlijk wel leuk met al die geroyeerde mensen.

Dat is een teken aan de wand voor de gasten van nu dat ze op hun woorden moeten blijven letten.
pi_120273093
Drenthe en Bulbul hebben inderdaad geen toegevoegde waarde meer. Van mij mag de OP ook een update krijgen, maar ik heb zelf geen zin om dat te doen want ik moet een blad runnen en met een gladde presentator slap lullen over voetbal.
pi_120273333
Ook ik heb te veel stress van de donderdagavond deadline.
pi_120273842
Andy nu bij 3fm.
Zijn levensverhaal wordt verfilmd. ;(
pi_120274131
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef tralalala het volgende:
Andy nu bij 3fm.
Zijn levensverhaal wordt verfilmd. ;(
Een beetje een b-film, maar dat lijkt me toepasselijk in een land van b-acteurs.
pi_120275319
Ene Mike wordt er nu bijgehaald in het DWDD topic, als dat maar goed gaat. 9.gif
pi_120275939
Ik zag een keer een linkje voor RTL7 stream. Heeft iemand een linkje?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  donderdag 13 december 2012 @ 18:33:46 #12
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_120276338
Dat wordt rellen vanavond... de capuchon heb ik inmiddels opgezet. ^O^
pi_120279332
VI Hooligans al aan het rellen?
AFCA!
pi_120280731
Nou, dat was leuk, dat rellen op locatie.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:19:42 #15
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_120280774
Het was een beetje tam. Steen door de spelersbus van FC Kelder, maar dat was het wel.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_120280777
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou, dat was leuk, dat rellen op locatie.
Genoten, en morgen weer! Gijpie en Boskamp, is toch heerlijk man.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:20:56 #17
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_120280842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik hou van hardere muziek dan er bij jou in je anus past.

:P
Heee Tong met een doodswens!!! *O* *O* *O* *O*
Heerlijk ouderwets agressief weer!! *O* *O* *O*
Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor
pi_120280915
Weinig mogelijk, komt door de vele stadionverboden en de ME die toekeek. Dit keer geen chage's van de mods, geen censuur. Dat was bij de vorige uitwedstrijd wel anders. Vrij weinig gebeurt maar bij de volgende uitwedstrijd gaan we ook eerst indrinken op het terrein van Studio Voetbal dus dan heb je al wat adrenaline door de eerste vechtpartijen.

VI HOOLIGANS ON TOUR :)
AFCA!
pi_120280941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het was een beetje tam. Steen door de spelersbus van FC Kelder, maar dat was het wel.
Laat gaan man, we waren niet op oorlogssterkte. Wat ouderen aangevuld met wat youth. Niets mis mee, we hebben niet hoeven lopen.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:22:59 #20
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_120280962
We hebben ons best gedaan, maar het haalde het natuurlijk niet bij de Kooijemansrellen. Dat waren pas cowboytijden!
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_120280980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Laat gaan man, we waren niet op oorlogssterkte. Wat ouderen aangevuld met wat youth. Niets mis mee, we hebben niet hoeven lopen.
Haha die Studio Voetbal opa's rennen altijd in hun eigen stad :P
AFCA!
pi_120281016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
We hebben ons best gedaan, maar het haalde het natuurlijk niet bij de Kooijemansrellen. Dat waren pas cowboytijden!
Kooijemansrellen of als Johan te gast was bij P&W/Knevel en van den Brink. Dat waren de rellen!

Bij een uitwedstrijd bij DWDD eerder waren ook wel rellen. Werden nog stadionverboden uitgedeeld en was er groot censuur.
AFCA!
pi_120281122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Kooijemansrellen of als Johan te gast was bij P&W/Knevel en van den Brink. Dat waren de rellen!

Bij een uitwedstrijd bij DWDD eerder waren ook wel rellen. Werden nog stadionverboden uitgedeeld en was er groot censuur.
Toen kregen johannes en Veerboot een SV volgens mij. Twee weken of zo ook nog
pi_120281178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Toen kregen johannes en Veerboot een SV volgens mij. Twee weken of zo ook nog
Ja beide 2 weken. Veerboot kreeg toen een SV voor dat topic van Halina Reijn :D. En Johannes voor het "moedwillig kapot maken" van andermans topics. Mooie tijden :)
AFCA!
pi_120281477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ja beide 2 weken. Veerboot kreeg toen een SV voor dat topic van Halina Reijn :D. En Johannes voor het "moedwillig kapot maken" van andermans topics. Mooie tijden :)
Dat was wel terecht, voor dat topic over Halina Reinds of hoe heet die griezel.
pi_120281526
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat waren cowboytijden.

Ik ging in die tijd nog wel eens met Johannes naar de bioscoop, zo een Western-film. En dan werd er eentje neergeschoten en dan wilde Johannes leuk doen -je weet hoe hij is- en riep dan: "is er een dokter in de zaal?" En dan zat er altijd zo een type als Dentzie en die riep dan: "ja, hier" en dan riep Johannes terug: "leuke film, he dokter?"
pi_120281616
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.

Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
Dat waren tijden :D

SHO, P&W, DWDD we hebben van alles weggeslagen.
AFCA!
pi_120281772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat waren tijden :D

SHO, P&W, DWDD we hebben van alles weggeslagen.
Gewoon een kwaliteits impuls geven aan die matige topics, en dan krijg je stank voor dan van de moderators: een stadion verbod van twee weken.
pi_120281845
Waar is veerboot eigenlijk? Is hij Halina Reijn aan het stalken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')