Een beetje een b-film, maar dat lijkt me toepasselijk in een land van b-acteurs.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef tralalala het volgende:
Andy nu bij 3fm.
Zijn levensverhaal wordt verfilmd.
Genoten, en morgen weer! Gijpie en Boskamp, is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou, dat was leuk, dat rellen op locatie.
Heee Tong met een doodswens!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van hardere muziek dan er bij jou in je anus past.
Laat gaan man, we waren niet op oorlogssterkte. Wat ouderen aangevuld met wat youth. Niets mis mee, we hebben niet hoeven lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het was een beetje tam. Steen door de spelersbus van FC Kelder, maar dat was het wel.
Haha die Studio Voetbal opa's rennen altijd in hun eigen stadquote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Laat gaan man, we waren niet op oorlogssterkte. Wat ouderen aangevuld met wat youth. Niets mis mee, we hebben niet hoeven lopen.
Kooijemansrellen of als Johan te gast was bij P&W/Knevel en van den Brink. Dat waren de rellen!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
We hebben ons best gedaan, maar het haalde het natuurlijk niet bij de Kooijemansrellen. Dat waren pas cowboytijden!
Toen kregen johannes en Veerboot een SV volgens mij. Twee weken of zo ook nogquote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kooijemansrellen of als Johan te gast was bij P&W/Knevel en van den Brink. Dat waren de rellen!
Bij een uitwedstrijd bij DWDD eerder waren ook wel rellen. Werden nog stadionverboden uitgedeeld en was er groot censuur.
Ja beide 2 weken. Veerboot kreeg toen een SV voor dat topic van Halina Reijnquote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen kregen johannes en Veerboot een SV volgens mij. Twee weken of zo ook nog
Dat was wel terecht, voor dat topic over Halina Reinds of hoe heet die griezel.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja beide 2 weken. Veerboot kreeg toen een SV voor dat topic van Halina Reijn. En Johannes voor het "moedwillig kapot maken" van andermans topics. Mooie tijden
Dat waren cowboytijden.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja beide 2 weken. Veerboot kreeg toen een SV voor dat topic van Halina Reijn. En Johannes voor het "moedwillig kapot maken" van andermans topics. Mooie tijden
Dat waren tijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na de P&W raid hebben de VI Hooligans nu ook op succesvolle wijze SHO ontmanteld.
Ik moet zeggen: dat subforum had deze extra kwalitatieve input wel nodig, wat een onzin wordt daar verkondigd.
Gewoon een kwaliteits impuls geven aan die matige topics, en dan krijg je stank voor dan van de moderators: een stadion verbod van twee weken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat waren tijden
SHO, P&W, DWDD we hebben van alles weggeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |