Tja, dat was nog over van het feest, dus ik dacht, laat ik de fles maar leegdrinken..was toch gratisquote:
Dronk ik altijd toen ik nog in de kroeg werkte, stiekem bij de cola in, zodat de baas het niet doorhad xDquote:
Zijn dingen die wij meestal winnen bij radje draaien, maar nooit zelf bestellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dronk ik altijd toen ik nog in de kroeg werkte, stiekem bij de cola in, zodat de baas het niet doorhad xD
Je bent toch 16?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dronk ik altijd toen ik nog in de kroeg werkte, stiekem bij de cola in, zodat de baas het niet doorhad xD
Hier is dat echt zwerver drankquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tja, dat was nog over van het feest, dus ik dacht, laat ik de fles maar leegdrinken..was toch gratis
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die mix je dan ook niet met cola. Red label of JD vind ik zo niet te nassen maar met cola is het goed te drinken
hoorde net op het nieuws nog 18, maar natuurlijk even vervelend. Jammer wanneer de schutter ook dood is je nooit zult weten wat zo'n iemand zijn motieven waren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:04 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sisschool-in-vs.html
27 doden op een lagere school.
Hij wou een swarm halen xDquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
hoorde net op het nieuws nog 18, maar natuurlijk even vervelend. Jammer wanneer de schutter ook dood is je nooit zult weten wat zo'n iemand zijn motieven waren.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
hoorde net op het nieuws nog 18, maar natuurlijk even vervelend. Jammer wanneer de schutter ook dood is je nooit zult weten wat zo'n iemand zijn motieven waren.
Dit kan ik beamenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar.
Had laatst in Duitsland een fles Western Gold Bourbon meegenomen in de supermarkt (koste ongeveer 10 euro). Prima los te drinken, maar was ook wel lekker met cola.
Aanradertje als je ooit in een Duitse supermarkt komt, flink 'bang for your buck' gehalte.
SPOILER: speedtest showoffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |