Haha typischquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef PierreTT het volgende:
Iets kopen uit Amerika: 12 dollar. Verzendkosten: 34 dollar
Voor iets wat 12 dollar kost hoef je geen invoerrechten te betalen volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha typischEn dat is nog zonder eventuele invoerrechten neem ik aan?
Geen idee, hoop het voor jequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor iets wat 12 dollar kost hoef je geen invoerrechten te betalen volgens mij
Na, ik ga niet 34 dollar invoerrechten betalen voor een Lil' Jon-maskerquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, hoop het voor je
Mijn Transformerkostuum mocht ik nog lekker 15 dollar extra invoerrechten voor betalenAfzetters
Waarom niet, ik moet mijn geld ergens aan uit gevenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Rossdale het volgende:
WtfWaarom zou je dat uberhaupt willen?
Tot 22 dollar niet, daarboven wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, thanksquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot 22 dollar niet, daarboven wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Volgens Leslie Benzies, producer van diverse Grand Theft Auto-games, wil ontwikkelaar Rockstar ooit alle steden uit de diverse delen van de serie aan elkaar koppelen zodat spelers per vliegtuig van de ene stad naar de andere kunnen reizen en hun favoriete plekken kunnen bezoeken.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
u damn right sonquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
nope, is veulst te koud om dan te vechtenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oorlog gaat in de winter toch ook gewoon door. Wat is dit?![]()
true, en bij een bedrag tussen de 22 en 150 ook niet, maar dan moet je weer omzetbelasting betalenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |