Je hebt 't wel tegen Rossdale he. Die man heeft 2 vliegtuigen die hij nooit gebruikt. #ballinquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohohoooooo deze man haalt producten in huis waar hij niks aan heeft, wat een consument en kapitalist is deze man ook hoohoooooo![]()
Ik schijn ook telefoon te hebben, plug er ff een telefoon in dan kunnen we gratis de hele dag naar elkaar bellen
Heb je wel een mes mee?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja werk zelf is prima, maar er zijn al wat collega's die gewoon weg zijn gegaan hierdoor. De sfeer is om te snijden. Ik kijk het even aan.
Oh jawel hoor, ik hoef gelukkig niet elke avond te werkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele aanpassing van je lifestyle jaGeen avonden meer gamen met MiMi dus?
Hm, klinkt vervelend. Maar voor jou is het relatief makkelijker om je hieraan aan te passen dan oudere collega's lijkt me, of zie ik dit verkeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja werk zelf is prima, maar er zijn al wat collega's die gewoon weg zijn gegaan hierdoor. De sfeer is om te snijden. Ik kijk het even aan.
Vind haar niet zo, komt door de overmaat aan sproeten in haar gezicht denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chimeid. [ afbeelding ]
Zanequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chimeid. [ afbeelding ]
Don't get me started. Met zijn rijke baardquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt 't wel tegen Rossdale he. Die man heeft 2 vliegtuigen die hij nooit gebruikt. #ballin
Ja dat is waar. Ik woon in de buurt en heb gelukkig geen kinderen/andere verplichtingen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hm, klinkt vervelend. Maar voor jou is het relatief makkelijker om je hieraan aan te passen dan oudere collega's lijkt me, of zie ik dit verkeerd?
What is this blasphemy?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind haar niet zo, komt door de overmaat aan sproeten in haar gezicht denk ik.
Nu moet je dus 's ochtends Xbox spelen met de echte bazen zoals ik en.... vrijwel niemand anders, want niemand speelt voor 12 uur 's middagsquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik woon in de buurt en heb gelukkig geen kinderen/andere verplichtingen, dat scheelt.
Ben al bezig, Deus Exquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nu moet je dus 's ochtends Xbox spelen met de echte bazen zoals ik en.... vrijwel niemand anders, want niemand speelt voor 12 uur 's middags
Mwuah, die mag je hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze valt in het niet bij Donna uiteraard
Ja ik vind hem echt vet, zwaar verslavend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen, is het wat?
Wat een baas.quote:Man schildert eigen rijbewijsfoto
Een Zweedse kunstenaar heeft een schilderij van zichzelf als pasfoto op zijn rijbewijs staan. Niemand van de officiële autoriteiten heeft ooit opgemerkt dat de 'pasfoto' nep is.
Dit meldt de Zweedse krant Dagens Nyheter. De 29-jarige Fredrik Säker wilde testen hoe realistisch zijn zelfportretten waren en stuurde daarom geen echte foto, maar een foto van zijn schilderij in om zijn rijbewijs te verkrijgen. De man kreeg het document vervolgens gewoon toegestuurd.
Volgens een persvoorlichter van het Zweedse Transportbureau is het rijbewijs van de kunstenaar gewoon geldig en mag hij het document blijven gebruiken.
Klik hier om een foto van het schilderij te bekijken.
Hij is ook erg vetquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik vind hem echt vet, zwaar verslavend.
Cool, ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik vind hem echt vet, zwaar verslavend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |