Ik denk dezelfde als ik, 60Mb down, 2e abo van Ziggoquote:
Klopt! Alles-in-1 Plus heet het geloof ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 06:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde als ik, 60Mb down, 2e abo van Ziggo![]()
Goedemorgen trouwens
Dat had ik ook toen ik van ADSL kwam. 25Mb down werd beloofd, in de praktijk haalde ik met geluk 8Mb. Ziggo heeft het bij mij altijd consequent goed gedaan, beloofde snelheid = snelheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt! Alles-in-1 Plus heet het geloof ikHetgene met 60 Mbit down in ieder geval. Mooi om te zien dat je dat ook echt haalt. Ben ik helemaal niet gewend met ADSL
Trouwens, dan heb je dus ook televisie erbij? En jij keek toch nooit televisie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt! Alles-in-1 Plus heet het geloof ikHetgene met 60 Mbit down in ieder geval. Mooi om te zien dat je dat ook echt haalt. Ben ik helemaal niet gewend met ADSL
Ik ben blij dat ondanks het aansluiten het nu als een tiet lijkt te werken
Over wifi haal ik zo'n 25-30 Mbit merkte ik gisteren. Maar mijn NAS en Xbox zitten nu bedraad en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 14 december 2012 08:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik van ADSL kwam. 25Mb down werd beloofd, in de praktijk haalde ik met geluk 8Mb. Ziggo heeft het bij mij altijd consequent goed gedaan, beloofde snelheid = snelheid![]()
Ja, ik mis een paar Mb omdat ik over Wifi rol, als ik een kabel in mijn modem steek haal ik 59,70 o.i.d.
Klopt en kloptquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Trouwens, dan heb je dus ook televisie erbij? En jij keek toch nooit televisie?
Misschien even je wifi instellen op N in plaats van B of G. Dat ramde bij mij ook meteen de snelheid omhoog, ik zat eerst ook op die 30Mb.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over wifi haal ik zo'n 25-30 Mbit merkte ik gisteren. Maar mijn NAS en Xbox zitten nu bedraad en dat is het belangrijksteMijn Popbox is wireless, maar daarmee haal ik 12 Mbit (staat op een rottige plaats), maar ook dat is snel genoeg om Blu-ray rips te streamen naar mijn TV
Ik ben er nu al superhappy mee NickEerst moest ik de downloads uitzetten als ik films wilde streamen
Hohohohoooooo deze man haalt producten in huis waar hij niks aan heeft, wat een consument en kapitalist is deze man ook hoohooooooquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt en kloptHeb er dus ook telefoon bij en ik bel nooit! Hohohoooooooo wat een giller
Persoonlijk zou ik dat geen slechte tijden vinden om te werkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, nieuwe openingstijden sinds maandag.
Half 1 tot 9 werken
Snap ik, maar ik welquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat geen slechte tijden vinden om te werken
Bwoah!quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohohoooooo deze man haalt producten in huis waar hij niks aan heeft, wat een consument en kapitalist is deze man ook hoohoooooo![]()
Ik schijn ook telefoon te hebben, plug er ff een telefoon in dan kunnen we gratis de hele dag naar elkaar bellen
True that, jouw extreme ochtendritme gaat zo ook wel naar de vaantjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wel
Als je je bedenkt dat ik al anderhalf jaar lang om kwart over 7 op werk was, en om 4 uur weg was, is dit wel een heel groot verschil voor mij.
Hele aanpassing van je lifestyle jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wel
Als je je bedenkt dat ik al anderhalf jaar lang om kwart over 7 op werk was, en om 4 uur weg was, is dit wel een heel groot verschil voor mij.
Hohohooo de hele dag de lijn open laten staan voor een maand, kijken wat ze bij Ziggo zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah!Kunnen we stiekem dingen smoezen via de telefoon die we niet in een partychat kunnen zeggen, hohohoooooo
Zal vanavond nog eens kijken of ik nog wat kan verspijkeren, gisteren vooral bezig geweest om te zorgen dat alles überhaupt werktquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien even je wifi instellen op N in plaats van B of G. Dat ramde bij mij ook meteen de snelheid omhoog, ik zat eerst ook op die 30Mb.
Ja werk zelf is prima, maar er zijn al wat collega's die gewoon weg zijn gegaan hierdoor. De sfeer is om te snijden. Ik kijk het even aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True that, jouw extreme ochtendritme gaat zo ook wel naar de vaantjesPlus dat je avond een stuk minder lang is. Bevalt het wel nog steeds, je werk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |