Lui verken dat je er bentquote:
Pas iets later op de middag heb bezoek zometeenquote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lui verken dat je er bentMaar wel prestige 10!
Zullen we ff poffen trouwens?
Iemand komt je even wassen?quote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas iets later op de middag heb bezoek zometeen
Komt je ex langs?quote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas iets later op de middag heb bezoek zometeen
splitscreenenquote:Op maandag 17 december 2012 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die heb ik laatst nog "gesproken" komt een maat langs uit Den Bosch
Zit je al weken lang te Bassie'en ja? tsk tskquote:Op maandag 17 december 2012 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan zit de pret erop
Date met April?quote:
Denk eerder Augustus. Lekker warm.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit je al weken lang te Bassie'en ja? tsk tsk
[..]
Date met April?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik heb een operatie aan mijn knie gehad Rossdalequote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit je al weken lang te Bassie'en ja? tsk tsk
[..]
Date met April?
Weet ik dushi, was een grapkequote:Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een operatie aan mijn knie gehad Rossdale
April heb ik nooit meer gesproken gelukkig
Niet fokken met invaliden ja. Jij zou moeten weten hoe het is om niet goed te kunnen lopen als bejaarde.quote:
Dat is juist awesome! Legaal rondkarren met een rollator met spoiler, offroadbanden en vlammen op de zijkant.quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet fokken met invaliden ja. Jij zou moeten weten hoe het is om niet goed te kunnen lopen als bejaarde.
Shiiiit ik kan nog wat leren van deze swaggaboyquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is juist awesome! Legaal rondkarren met een rollator met spoiler, offroadbanden en vlammen op de zijkant.
Die swag jongen, die swag
welk merk en type ketel heb je, geeft hij ook een storings code aan?quote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij is de CV kapot, is iets mis met de water aanvoer, fucking 10 graden in huis man
En daarom woon jij in limburg, knuppel.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die blonde is veel lekkerder dan zij is.
AGPO. voor cv en warmewater aanvoer, heb dus ook nog niet kunnen douchen vandaag..quote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
welk merk en type ketel heb je, geeft hij ook een storings code aan?
Geen ass en tits plus een rot kop echt een toppertjequote:Op maandag 17 december 2012 17:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En daarom woon jij in limburg, knuppel.
Dan wil ik niet weten hoe je ex eruit zag.quote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen ass en tits plus een rot kop echt een toppertje
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWquote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar jij vind black ops ook leuks stef, zegt genoeg mi mang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |