Dan zal ik het maar zeggen.quote:
Jij oaquote:
Dank je, dus iemand met kritiek moet maar oprotten, wat ik al zei, de kliek kruipt elkaar in de reet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar zeggen.![]()
Jij MARGO37
Saboteren? Toevallig was ik niet betrokken bij het sluiten van de reeks maar daar hoor ik niemand over.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij oa![]()
Wat is de lol om te proberen te boel hier te saboteren?
Als jullie willen kibbelen doe dat lekker via dm ofzo maar niet in de fb
Ja, ik bemoei me ermee als ik zie, dat er een stel uit de kliniek ontsnapten een topic waar het met een hoop lol vooral nergens over gaat en een beetje over Opa, de boel lopen te verstieren en in mijn ogen hoor jij daar ook bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga jij lekker met de meute meelopen, je weet van niks zoals je zegt maar bemoeit je overal mee, ow ja je bent een gerespecteerd Fokker!
Je begint nu wel heel erg om je heen te meppen, ... ben je met je afscheidstournee bezig?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dank je, dus iemand met kritiek moet maar oprotten, wat ik al zei, de kliek kruipt elkaar in de reet.
ssssssstquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was even vergeten dat er niet normaal mee te praten valt.
Nou Yvonne je mag gezellig binnen komen vallen hoor
Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Mogen we nu hier gifjes enzo van opa plakken?
Ok baas! tsjonge...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Oke mijn vraag Pietje, gaat het Opa Topic nog open of blijft het voor altijd gesloten.
oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.
Denk het niet want je laat een groot deel van de shit wederom staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee en ook hier is 't alweer klaar.
Het is toch jullie (de mods) beslissing, tenminste dat maak ik op uit de post van Danny?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.
Wees blij dat mijn opmerking "Team Saté" als reactie op iemand die zei dat er groepjes gevormd werden wel is weggehaald, die was ook zwaar over de grens moet ik bekennen ..........quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het niet want je laat een groot deel van de shit wederom staan.
Dat was dan ook een enorm lage sneer. Bijna van The Apprentice-niveau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Jian het volgende:
Wees blij dat mijn opmerking "Team Saté" als reactie op iemand die zei dat er groepjes gevormd werden wel is weggehaald, die was ook zwaar over de grens moet ik bekennen ..........
Indd heks je bent niet heilig, je doet net zo hard mee met alles en iedereen en dan op FOK de onschuld uit lopen hangen, je valt me vies tegen al wist ik je ware aard al, en als er bans gaan vallen hoop ik dat jij erbij zit./quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef danaqui het volgende:
wat Pb zei is waar, en ja ik zit ook op een ander forum, en er zijn sjats waar ook veel gebeurt ( als degene geen timmerfabriek inhuurt om de boel op slot te gooien) Maar het valt gewoon op, *nieuwelingen* komen en sluiten zich aan bij de grootste groep die tegen opa zijn, en hoppa er blijft niks over van andere die *voor* opa zijn. En wat er steeds geroepen wordt dat ik sneren uitdeel, ook allang gezegd ja dat doe ik ook, maar kan het niet zo onopvallend maar lees tussen de regels door van andere die daar veel bedrevender in zijn. En ja er zijn erbij die willen dat Opa zijn topic gesloten werd, dat was hun doel, ze hadden Gert en FOK in hun zak toen het de 1e keer gebeurde werd er in jubelstemming ff gepost, en daarna was ook Wim zijn topic aan de beurt.
Ik zeg ik ben niet heilig, maar zoals het nu gaat het vingertje steeds de verkeerde kant op, daar pas ik voor, als ik wat vind zeg ik het ook en niet in het engels of met een on-liner.
En waarom Opa zijn topic gesloten werd door Danny weet iedereen dondersgoed. (jian had het al een beetje willen sussen die zag de bui al hangen)
Ja, ja, ik weet 'tquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dan ook een enorm lage sneer. Bijna van The Apprentice-niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |