abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121315105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En wie is "jullie" ?
Dan zal ik het maar zeggen. :')

Jij MARGO37
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_121315116
quote:

[..]

En wie is "jullie" ?
Jij oa :)
Wat is de lol om te proberen te boel hier te saboteren?
Als jullie willen kibbelen doe dat lekker via dm ofzo maar niet in de fb 8)7
pi_121315127
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan zal ik het maar zeggen. :')

Jij MARGO37
Dank je, dus iemand met kritiek moet maar oprotten, wat ik al zei, de kliek kruipt elkaar in de reet.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_121315161
Ik was even vergeten dat er niet normaal mee te praten valt.
Nou Yvonne je mag gezellig binnen komen vallen hoor
pi_121315180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jij oa :)
Wat is de lol om te proberen te boel hier te saboteren?
Als jullie willen kibbelen doe dat lekker via dm ofzo maar niet in de fb 8)7
Saboteren? Toevallig was ik niet betrokken bij het sluiten van de reeks maar daar hoor ik niemand over.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_121315189
quote:

[..]

Ga jij lekker met de meute meelopen, je weet van niks zoals je zegt maar bemoeit je overal mee, ow ja je bent een gerespecteerd Fokker!
Ja, ik bemoei me ermee als ik zie, dat er een stel uit de kliniek ontsnapten een topic waar het met een hoop lol vooral nergens over gaat en een beetje over Opa, de boel lopen te verstieren en in mijn ogen hoor jij daar ook bij. :W
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:20:54 #182
241662 Jian
Well, well, well
pi_121315191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dank je, dus iemand met kritiek moet maar oprotten, wat ik al zei, de kliek kruipt elkaar in de reet.
Je begint nu wel heel erg om je heen te meppen, ... ben je met je afscheidstournee bezig? :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:21:56 #183
241662 Jian
Well, well, well
pi_121315245
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was even vergeten dat er niet normaal mee te praten valt.
Nou Yvonne je mag gezellig binnen komen vallen hoor
ssssssst }:|
pi_121315374
Mogen we nu hier gifjes enzo van opa plakken?
pi_121315410
Ik blijf bij me eerste post van vandaag, tolerantie als je "tegen" opa bent en oprotten als je "voor' opa bent.
Hokjes, kliekjes, mod manipuleren (flikker "ze" er gewoon af).
Ik zeg wel hoe ik erover denk, als dat niet geaccepteerd wordt dan hoor of verneem ik het wel :|W
pi_121315421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Mogen we nu hier gifjes enzo van opa plakken?
Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_121315452
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.
Ok baas! tsjonge...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:28:47 #188
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_121315504
Oke mijn vraag Pietje, gaat het Opa Topic nog open of blijft het voor altijd gesloten.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_121315530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Oke mijn vraag Pietje, gaat het Opa Topic nog open of blijft het voor altijd gesloten.
Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:34:01 #190
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_121315722
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

oke, dank je wel.
pi_121316006
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee en ook hier is 't alweer klaar.
Denk het niet want je laat een groot deel van de shit wederom staan.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:43:58 #192
241662 Jian
Well, well, well
pi_121316163
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het is toch jullie (de mods) beslissing, tenminste dat maak ik op uit de post van Danny?!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:47:32 #193
241662 Jian
Well, well, well
pi_121316348
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Denk het niet want je laat een groot deel van de shit wederom staan.
Wees blij dat mijn opmerking "Team Saté" als reactie op iemand die zei dat er groepjes gevormd werden wel is weggehaald, die was ook zwaar over de grens moet ik bekennen .......... :@
pi_121316660
wat Pb zei is waar, en ja ik zit ook op een ander forum, en er zijn sjats waar ook veel gebeurt ( als degene geen timmerfabriek inhuurt om de boel op slot te gooien) Maar het valt gewoon op, *nieuwelingen* komen en sluiten zich aan bij de grootste groep die tegen opa zijn, en hoppa er blijft niks over van andere die *voor* opa zijn. En wat er steeds geroepen wordt dat ik sneren uitdeel, ook allang gezegd ja dat doe ik ook, maar kan het niet zo onopvallend maar lees tussen de regels door van andere die daar veel bedrevender in zijn. En ja er zijn erbij die willen dat Opa zijn topic gesloten werd, dat was hun doel, ze hadden Gert en FOK in hun zak toen het de 1e keer gebeurde werd er in jubelstemming ff gepost, en daarna was ook Wim zijn topic aan de beurt.
Ik zeg ik ben niet heilig, maar zoals het nu gaat het vingertje steeds de verkeerde kant op, daar pas ik voor, als ik wat vind zeg ik het ook en niet in het engels of met een on-liner.
En waarom Opa zijn topic gesloten werd door Danny weet iedereen dondersgoed. (jian had het al een beetje willen sussen die zag de bui al hangen)
[/quote]

Indd heks je bent niet heilig, je doet net zo hard mee met alles en iedereen en dan op FOK de onschuld uit lopen hangen, je valt me vies tegen al wist ik je ware aard al, en als er bans gaan vallen hoop ik dat jij erbij zit./
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:55:34 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121316791
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Jian het volgende:

Wees blij dat mijn opmerking "Team Saté" als reactie op iemand die zei dat er groepjes gevormd werden wel is weggehaald, die was ook zwaar over de grens moet ik bekennen .......... :@
Dat was dan ook een enorm lage sneer. Bijna van The Apprentice-niveau.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:58:45 #196
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_121316946
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef danaqui het volgende:
wat Pb zei is waar, en ja ik zit ook op een ander forum, en er zijn sjats waar ook veel gebeurt ( als degene geen timmerfabriek inhuurt om de boel op slot te gooien) Maar het valt gewoon op, *nieuwelingen* komen en sluiten zich aan bij de grootste groep die tegen opa zijn, en hoppa er blijft niks over van andere die *voor* opa zijn. En wat er steeds geroepen wordt dat ik sneren uitdeel, ook allang gezegd ja dat doe ik ook, maar kan het niet zo onopvallend maar lees tussen de regels door van andere die daar veel bedrevender in zijn. En ja er zijn erbij die willen dat Opa zijn topic gesloten werd, dat was hun doel, ze hadden Gert en FOK in hun zak toen het de 1e keer gebeurde werd er in jubelstemming ff gepost, en daarna was ook Wim zijn topic aan de beurt.
Ik zeg ik ben niet heilig, maar zoals het nu gaat het vingertje steeds de verkeerde kant op, daar pas ik voor, als ik wat vind zeg ik het ook en niet in het engels of met een on-liner.
En waarom Opa zijn topic gesloten werd door Danny weet iedereen dondersgoed. (jian had het al een beetje willen sussen die zag de bui al hangen)
Indd heks je bent niet heilig, je doet net zo hard mee met alles en iedereen en dan op FOK de onschuld uit lopen hangen, je valt me vies tegen al wist ik je ware aard al, en als er bans gaan vallen hoop ik dat jij erbij zit./
[/quote]

_O- Zit jij nou op een ban voor mij te azen, gut oh gut het wordt steeds zieliger met je, moet jij de hete kooltjes uit het vuur halen......kkksssttttttt Pietje zei klaar is klaar. en ook jou zwaai ik even uit :W
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:58:46 #197
241662 Jian
Well, well, well
pi_121316950
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was dan ook een enorm lage sneer. Bijna van The Apprentice-niveau.
Ja, ja, ik weet 't :@ Gelukkig is Piet op zo'n moment streng en rechtlijnig, maar vooral rechtvaardig ^O^
pi_121317092
[..]

[/quote]

_O- Zit jij nou op een ban voor mij te azen, gut oh gut het wordt steeds zieliger met je, moet jij de hete kooltjes uit het vuur halen......kkksssttttttt Pietje zei klaar is klaar. en ook jou zwaai ik even uit :W
[/quote]
Nee hoor heksje ik aas niet op een ban voor jou, lees mijn post beter, ik hoop dat je erbij zit zei ik, en als pietje klaar is met mij zo is het dan.

Hoop alleen dat Pietje zich even beter in gaat lezen hoe jij in werkelijkheid ben dan dag heksje :W
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:03:20 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121317137
Het is weer peanut-butter misquote-time!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:04:34 #200
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_121317184
het is Lezen en geen lezez, zou zo zeggen ga lekker in DM met Pietje en vertel hem hoe ik werkelijk ben, en tip hem vooral op posten van mij die niet door de beugel kunnen. Dag :W
Gauw het woordje Lezez verbeteren _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')