Waarom zeg je nu niks? Ook met stomheid geslagen?quote:
Ja wie het schreef jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu niks? Ook met stomheid geslagen?
Jij hebt connecties, jij bent de oogappel van Opa, ik weet zeker dat ie een goed woordje voor je doet bij de directie ......quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben laag, smerig en walgelijk. Ik neem alvast afscheid
Ik ook niet, maar ik zou dat eik wel heul graag willen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef Copycat het volgende:
Dieis imo de passief-agressiefste smiley.
Ik zeg niks, hoor!
Ik bedoel dat die smiley zo op me overkomt. Zo van 'ik zeg niks, maar ondertussen'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:52 schreef beequeen het volgende:
Ik ook niet, maar ik zou dat eik wel heul graag willen.
Never mind, water under the bridge.
Klopt, dat weet ze zelf ook wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoel dat die smiley zo op me overkomt. Zo van 'ik zeg niks, maar ondertussen'.
O bedankt, nu is alles weer goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Toverheks het volgende:
. Jij bent 1 van de redenen dat het Opa topic verworden is zoals het nu is, laag,smerig en soms walgelijke posten
Volgens mij staat ie gewoon voor "het is maar goed dat ik op m'n handen zit"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die smiley zo op me overkomt. Zo van 'ik zeg niks, maar ondertussen'.
De achterliggende implicatie komt op hetzelfde neer, imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Jian het volgende:
Volgens mij staat ie gewoon voor "het is maar goed dat ik op m'n handen zit"
Heks, ik weet er niet veel van maar denk toch vooral dat het zo is als PB gisteren zei dat er van andere fora en chats een aantal patiënten hier komt gallen in de hoop dat ze het topic kunnen sluiten. Zó jammer dat psychologische zorg uit het basispakket is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Toverheks het volgende:
Lezen Schrutz, niet lopen verdraaien al zal je het nog wel 10 keer gaan roepen, lees de hele post nog eens goed over.
. Jij bent 1 van de redenen dat het Opa topic verworden is zoals het nu is, laag,smerig en soms walgelijke posten
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O bedankt, nu is alles weer goed
Ah, we weten bijna allemaal wel wie er bedoeld worden, dus in dit geval kunnen die namen rugnummers gewoon achterwege blijvenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef Margo37 het volgende:
Er zijn er maar weinig die namen noemen hier, flikker "ze" er maar af en "wij" zijn de dupe.
Was je zelf bij betrokken dat MP ging mailen, over stoken gesproken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef beequeen het volgende:
Eik is het niet te geloven dat de grootste stokers hier ook nog eens de grootste mond hebben. Ik ben met stomheid geslagen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó jammer dat psychologische zorg uit het basispakket is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |