Wat een flauwekul.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb al een aardig beeld bij je Gert, je gaat me al meer tegenvallen
[ afbeelding ]
Ga heen met je flauwekul, het gaat nergens meer om het Opatopic en dat weet jij net zo goed als ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.
Je maakt je drukker om Oop dan die ouwe zelf.
Meer? Het ging van meet af aan nooit ergens over. Een vroegoude, stinkende man in een vies shirt en een oude stoel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef QuarterBack het volgende:
Ga heen met je flauwekul, het gaat nergens meer om het Opatopic en dat weet jij net zo goed als ik
Ik heb je uitgelegd hoe we het opaatje topic modereren en waarom. Het bevalt jou over-, óverduidelijk niet, maar dat ongenoegen voortdurend posten gaat niet helpen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ga heen met je flauwekul, het gaat nergens meer om het Opatopic en dat weet jij net zo goed als ik
Nou, doe je best dan met moderaten stoere boyquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb je uitgelegd hoe we het opaatje topic modereren en waarom. Het bevalt jou over-, óverduidelijk niet, maar dat ongenoegen voortdurend posten gaat niet helpen.
Thx Poes, maar ik val meer op die belabberde moderatie in het opa-topic, die wel een grote bek geeft bij kritiek maar verder de boel de boel laat vanwege blijkbaar prettige postaantallenquote:Op zondag 16 december 2012 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
Grappig om te lezen dat sommige zich aangevallen voelen, QuarterBack heeft wel een punt!
'Grote bek'? Ik heb je uitgelegd hoe ik mod en waarom. Jij bent het er niet mee eens en kunt je daar niet bij neerleggen. Gevolg: je loopt hier week in week uit zuur te zeuren en draagt werkelijk helemaal niéts leuks bij. En nu word je nog onbeschoft ook. Kap nu eens.quote:Op zondag 16 december 2012 16:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Thx Poes, maar ik val meer op die belabberde moderatie in het opa-topic, die wel een grote bek geeft bij kritiek maar verder de boel de boel laat vanwege blijkbaar prettige postaantallen
Dubbel...quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
'Grote bek'? Ik heb je uitgelegd hoe ik mod en waarom. Jij bent het er niet mee eens en kunt je daar niet bij neerleggen. Gevolg: je loopt hier week in week uit zuur te zeuren en draagt werkelijk helemaal niéts leuks bij. En nu word je nog onbeschoft ook. Kap nu eens.
Op zondag 16 december 2012 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Janken kreng, harder, harder!quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef QuarterBack het volgende:
Dat van die grote bek neem ik terug sorry daarvoor, maar iets leuks bijdragen in dat wespenest wat jij daar toelaat is zowat onmogelijk geworden
Ja iedereen heeft een eigen mening, maar als iemand sorry zegt, dat is toch netjes?quote:
-edit-quote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft een eigen mening, maar als iemand sorry zegt, dat is toch netjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |