abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:06:12 #276
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121119959
Thanks, ik neem mijn bril sowieso mee en dan vraag ik het daar wel even.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhh, je hebt gereserveerd. Ik denk niet echt dat dat nodig is trouwens... zou het wel?
Ik denk ook wel dat de 3D bril goed is. Anders vraagt je dat ook nog even.
Ik reserveer altijd, dat vind ik zelf gewoon prettiger. Het was laatst bij The Hobbit ook onverwacht druk nog vóór de kerstvakantie. Als ik niet had gereserveerd had ik op de eerste rij plaats moeten nemen met mijn neus zowat in het scherm.

Ik reserveer liever een plek achteraan in het midden, welke vaak al bezet is wanneer je niet reserveert. Ik ben wat dat betreft misschien een nit-picker, maar ik erger me er ontzettend aan als ik niet op de ''juiste'' plek zit d.w.z. te dichtbij of te ver naar de zijkant van het scherm. Al is de gehele zaal nog leeg, dan reserveer ik lekker m'n plek. Rondom de Munt is genoeg te doen in dat half uurtje dat ik moet wachten tot de film begint.
Ditismijnsig.
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:11:20 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121120140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat lekker wolfrolf :D

Vandaag naar Anna Kendrick :9~ :9~ :9~ :9~ in Pitch Perfect.

Vond de chick comedies van de afgelopen tijd (Bridesmaids etc.) eigenlijk wel leuk.
Okee, ik ben natuurlijk Kendrick-biased, maar twee uurtjes lekker achterover leunen, leuke muziek én Anna Kendrick = heaven. :9~

Leuke voorstelling, Pitch Perfect. Is Bridesmaids zonder de bruidsmeiden en met acapella muziek. :Y

Vond de tegenspeler van Kendrick, Skylar Astin, ook leuk om naar te kijken. Blijkbaar heeft hij helemaal nog niet in zoveel films gespeeld.

En, voor de Scrubs-liefhebbers: én Elizabeth Banks én Donald Faison _O_ _O_ spelen erin :s)

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 03-01-2013 18:30:56 ]
Confidence through competence
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:12:48 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121120184
quote:
Jep, dat was haar. :) Kende haar van Project X, achteraf gezien.

Helaas vond ik haar rol niet zo leuk, erg stereotiep, weinig diepgang* en behalve haar enorme tieten is ze nét niet helemaal echt knap in haar gezicht, dus ze valt net buiten de toon.

* = Pitch Perfect is als film ook erg stereotiep en weinig diepgang, maar dat wil ik niet als excuus aanvoeren :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 03-01-2013 18:28:21 ]
Confidence through competence
pi_121122382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jep, dat was haar. :) Kende haar van Project X, achteraf gezien.

Helaas vond ik haar rol niet zo leuk, erg stereotiep, weinig diepgang* en behalve haar enorme tieten is ze nét niet helemaal echt knap in haar gezicht, dus ze valt net buiten de toon.

* = Pitch Perfect is als film ook erg stereotiep en weinig diepgang, maar dat wil ik niet als excuus aanvoeren :P
Ik zou heul diep in haar gaan
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 19:10:29 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121122479
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Peterrtt het volgende:
Hebben jullie niet toevallig een account op www.icheckmovies.com? Is wel lache kan je precies zien hoeveel films je gekeken hebt. Erg leuk en verslavend.
Je kunt ook op FOK! gewoon een lijstje bijhouden natuurlijk. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121122539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je kunt ook op FOK! gewoon een lijstje bijhouden natuurlijk. ;)
Leuk.. maar hoe doe je dat?
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:12:54 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121122586
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik zou heul diep in haar gaan
Ja ik ook natuurlijk, maar 't is een film :P
Confidence through competence
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 19:14:43 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121122657
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Leuk.. maar hoe doe je dat?
Simpeler dan het lijkt, maar je moet het even weten. Bijvoorbeeld; op de pagina van The Dark Knight Rises zie je het blokje "Wat is jouw band met dit onderwerp?". Daar kun je wat dingetjes aanvinken, maar ook zelf een lijstje maken met de selectbox. Kies 'nieuwe lijst', geef die een naam en je bent aan de slag.

Ik heb op deze manier lijstjes voor bioscoop en dvd/thuiskijken voor 2011 en 2012 gemaakt. :)

En wat een lijstje betekent bepaal je zelf. Je kunt dus ook een "hier wil ik naartoe" lijst maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121122750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Breuls het volgende:

[..]

Simpeler dan het lijkt, maar je moet het even weten. Bijvoorbeeld; op de pagina van The Dark Knight Rises zie je het blokje "Wat is jouw band met dit onderwerp?". Daar kun je wat dingetjes aanvinken, maar ook zelf een lijstje maken met de selectbox. Kies 'nieuwe lijst', geef die een naam en je bent aan de slag.

Ik heb op deze manier lijstjes voor bioscoop en dvd/thuiskijken voor 2011 en 2012 gemaakt. :)

En wat een lijstje betekent bepaal je zelf. Je kunt dus ook een "hier wil ik naartoe" lijst maken.
Krijgen we ook zoiets voor games ;)
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 19:18:12 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121122810
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:16 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Krijgen we ook zoiets voor games ;)
Dat heb je al jaren: Batman: Arkham City - hier staat hetzelfde blokje als bij een film.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121122850
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat heb je al jaren: Batman: Arkham City - hier staat hetzelfde blokje als bij een film.
Altijd fijn om nieuwe features te ontdekken :P
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 19:19:51 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121122885
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Altijd fijn om nieuwe features te ontdekken :P
Je bedoelt oude features. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121122923
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Thanks, ik neem mijn bril sowieso mee en dan vraag ik het daar wel even.

[..]

Ik reserveer altijd, dat vind ik zelf gewoon prettiger. Het was laatst bij The Hobbit ook onverwacht druk nog vóór de kerstvakantie. Als ik niet had gereserveerd had ik op de eerste rij plaats moeten nemen met mijn neus zowat in het scherm.

Ik reserveer liever een plek achteraan in het midden, welke vaak al bezet is wanneer je niet reserveert. Ik ben wat dat betreft misschien een nit-picker, maar ik erger me er ontzettend aan als ik niet op de ''juiste'' plek zit d.w.z. te dichtbij of te ver naar de zijkant van het scherm. Al is de gehele zaal nog leeg, dan reserveer ik lekker m'n plek. Rondom de Munt is genoeg te doen in dat half uurtje dat ik moet wachten tot de film begint.
Ik reserveer ook graag, maar dat is overdag echt niet nodig hier...
Gewoon normaal doen ja.
pi_121122948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je bedoelt oude features. :P
Als jij daar blij van wordt ;) :P
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 19:21:55 #290
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121122966
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Als jij daar blij van wordt ;) :P
Nouja, iets uit 2010 is niet echt nieuw. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121122991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nouja, iets uit 2010 is niet echt nieuw. ;)
Wel als je in 2013 pas leert dat we zo'n feature hebben, maar zo zullen er wel meer dingen toegevoegd zijn waar niemand van op de hoogte gebracht wordt :P :P
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 19:28:16 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121123203
Absoluut. Wat denk je anders dat ik het hele jaar zit te doen? :P

Maargoed. Unlimited. Ik heb vorige week eindelijk mijn nieuwe pas opgehaald. Ik had echter enkele uren eerder een reservering gemaakt met de oude pas, en die gast achter de balie gooit mijn oude pas weg. Dus ik vraag, voor de zekerheid: kan ik straks mijn reservering nog wel ophalen, als ik een ander pasnummer heb?

"Jaaa hoooor." Zegt-ie. Nou, echt niet.

Moest helemaal langs de balie, waar ze op mijn naam de reservering hebben moeten zoeken, en dan nog konden ze 'm niet goed afhandelen. Baliedame heeft uiteindelijk de reservering verwijderd en in dezelfde handeling snel mijn stoel weer voor me gereserveerd (Hobbit, volle zaal), zodat ik tenminste de film kon zien.

Ging dus weer lekker. Pas vervangen was overigens Schouwburgplein. De vingervlugge baliedame was ArenA. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:59:20 #293
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121124543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Breuls het volgende:

[..]

Simpeler dan het lijkt, maar je moet het even weten. Bijvoorbeeld; op de pagina van The Dark Knight Rises zie je het blokje "Wat is jouw band met dit onderwerp?". Daar kun je wat dingetjes aanvinken, maar ook zelf een lijstje maken met de selectbox. Kies 'nieuwe lijst', geef die een naam en je bent aan de slag.

Ik heb op deze manier lijstjes voor bioscoop en dvd/thuiskijken voor 2011 en 2012 gemaakt. :)

En wat een lijstje betekent bepaal je zelf. Je kunt dus ook een "hier wil ik naartoe" lijst maken.
Top, bedankt! Ga ik ook doen. Al sorteer ik het niet op jaartal denk ik. Ik neem aan dat je je lijstje nog kunt hernoemen na verloop van tijd?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik reserveer ook graag, maar dat is overdag echt niet nodig hier...
Nogmaals, in de Munt is dat overdag ook echt niet nodig hoor, het is er altijd zeer rustig. Maar ik houd er gewoon van om een vaste plaats vooraf te reserveren. Als het bij aanvang nog steeds zo rustig is en ik heb bijvoorbeeld niet het midden gekozen, dan ga ik er alsnog zitten.
Ditismijnsig.
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 20:03:10 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121124704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Top, bedankt! Ga ik ook doen. Al sorteer ik het niet op jaartal denk ik. Ik neem aan dat je je lijstje nog kunt hernoemen na verloop van tijd?
Sure, gewoon bovenin het lijstje zelf wijzigen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121124916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:59 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Nogmaals, in de Munt is dat overdag ook echt niet nodig hoor, het is er altijd zeer rustig. Maar ik houd er gewoon van om een vaste plaats vooraf te reserveren. Als het bij aanvang nog steeds zo rustig is en ik heb bijvoorbeeld niet het midden gekozen, dan ga ik er alsnog zitten.
Dat begrijp ik wel, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat het dan toch niet boeit als je bijvoorbeeld dat kaartje niet zou kunnen krijgen voor die tweede film? Als 't toch zo mega rustig is... care.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:08:23 #296
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121124925
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef Breuls het volgende:

[..]

Sure, gewoon bovenin het lijstje zelf wijzigen. :)
The Campaign kan 'ie helaas niet vinden. Voor de rest heb ik al een aantal films bijgewerkt.
Mijn lijst tot nu toe, voor those interested: http://film.fok.nl/subject/list/388376/131

Best handig als je van anderen wil weten hoe ze een bepaalde film vonden. Als je dezelfde smaak hebt, kun je ongeveer gokken of jij de film ook de moeite waard vindt om te zien.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat het dan toch niet boeit als je bijvoorbeeld dat kaartje niet zou kunnen krijgen voor die tweede film? Als 't toch zo mega rustig is... care.
Ik snap 'm. Maar dan alsnog, ik wil liever gewoon een kaartje hebben, dan dat ik ongeoorloofd doorloop naar de volgende zaal. Noem me een mietje, maar ik word snel zenuwachtig. Ooit een keer in New York twee films achter elkaar gezien (één of andere comedy + The Kingdom) terwijl ik alleen voor de eerste film een kaartje had, het zweet zat tussen m'n bilnaad. Tot aan het begin van de film niet lekker gezeten :).

[ Bericht 18% gewijzigd door SecondMightyEagle op 03-01-2013 20:18:29 ]
Ditismijnsig.
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 20:10:10 #297
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121125003
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

The Campaign kan 'ie helaas niet vinden.
Nu wel: The Campaign
quote:
Voor de rest heb ik al een aantal films bijgewerkt.
Mijn lijst tot nu toe, voor those interested: http://film.fok.nl/subject/list/388376/131

Best handig als je van anderen wil weten hoe ze een bepaalde film vonden. Als je dezelfde smaak hebt, kun je ongeveer gokken of jij de film ook de moeite waard vindt om te zien.
Yup. Dat is het idee achter 'dit is een favoriet van mij'. Daar zoekt het systeem verbanden tussen, om die bij de films te vermelden. Favorieten worden bovendien vermeld in je fotoboek. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:14:26 #298
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121125187
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nu wel: The Campaign
Dank! Kan ik ergens aangeven dat een bepaalde film niet te vinden is, behalve jou hier elke keer mee lastig vallen? Ik noem een ''Alleen Maar Nette Mensen'' of ''The Bay'', al zijn die nou niet echt noemenswaardig, ik zou graag mijn medemens willen beschermen tegen dergelijk slechte films door deze een slechte review mee te geven.
Ditismijnsig.
  Admin donderdag 3 januari 2013 @ 20:15:35 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121125243
Nee, daar is geen andere manier voor, nog. Moet er eigenlijk wel komen.

Alleen Maar Nette Mensen
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121125745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef Breuls het volgende:
Absoluut. Wat denk je anders dat ik het hele jaar zit te doen? :P

Maargoed. Unlimited. Ik heb vorige week eindelijk mijn nieuwe pas opgehaald. Ik had echter enkele uren eerder een reservering gemaakt met de oude pas, en die gast achter de balie gooit mijn oude pas weg. Dus ik vraag, voor de zekerheid: kan ik straks mijn reservering nog wel ophalen, als ik een ander pasnummer heb?

"Jaaa hoooor." Zegt-ie. Nou, echt niet.

Moest helemaal langs de balie, waar ze op mijn naam de reservering hebben moeten zoeken, en dan nog konden ze 'm niet goed afhandelen. Baliedame heeft uiteindelijk de reservering verwijderd en in dezelfde handeling snel mijn stoel weer voor me gereserveerd (Hobbit, volle zaal), zodat ik tenminste de film kon zien.

Ging dus weer lekker. Pas vervangen was overigens Schouwburgplein. De vingervlugge baliedame was ArenA. :)
Schouwburgplein :r

Zuigbioscoop, net als Buitenhof.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')