PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Hé, ik was er 12 uur uit. Even een beetje aan mijn ritme werkenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ik was vanmorgen alleen thuis, dus kon relaxt tot half 1 blijven liggen.Toch nog keurig 6,5 uurtjes slaap gepakt.
nou misschien door een landenlink en een dubbele linkquote:Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij krijgen negers onderling extra chem. Waarom krijgt Kouyate hier anders 9chem?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hxFFdhUdnIpXF:ps3
Dat heeft toch meestal alleen invloed bij 2 landen links?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nou misschien door een landenlink en een dubbele link
1.5 + 2.5 = 4quote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dat heeft toch meestal alleen invloed bij 2 landen links?
Zilver verkopen om goud te kopen, waar het gaat het heen met deze wereldquote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
Zilveren 4222 in de verkoop, alle spelers tot nu met een beetje winst verkocht (Zouma zelfs 4k winst op gepakt) al ga ik op Quintero wel verlies maken.
NIF Bassong is aan het stijgen omdat die niet in de pakjes zit, heb er dus maar even ziek veel voor gevraagd (47.5k), als die gekocht wordt zit ik (eindelijk) in de miljonairsclub.
Hierna nog mijn eredivisie bronzes en gouden 451 (met o.a. IF Diego en IF Howedes als dure spelers) er uit en dan 1 miljoen coins verkopen.
/liefdagboek
Ik weet niet wat je allemaal doet, maar mijn spelers worden echt nooit moe in FUT.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb weer een poging gewaagd met een speler met HIGH/HIGH maar ik wordt echt knettergek van die spelers, ze blijven maar rennen en zijn al moe voordat ze A kunnen zeggen. Doe ik iets fout of wat?, ik geef het op met dit soort spelers
Goud kopen?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zilver verkopen om goud te kopen, waar het gaat het heen met deze wereld
misschien ligt dat aan mij dus, als ik ga rondpassen dan zie ik die mannetjes met HIGH/HIGH echt lopen als gekken en dan speel ik ze aan en is hun energiebalk wat normaal blauw al in het rood staan. Niet leuk meer en ik stoor me er dus ook echt aan. Als ik begin met een pot zijn alle spelers gewoon 99 fitnessquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal doet, maar mijn spelers worden echt nooit moe in FUT.
Letterlijk nooit..
Speel ook nooit met een fitness lager dan 90, dat misschien het probleem?
Ik heb daar totaal, maar dan ook echt totaal, geen last van. En ik heb een 4321 met 3x high/high en een 4222 met 2x high/high en een 442 met 1x high/high middenvelders.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
misschien ligt dat aan mij dus, als ik ga rondpassen dan zie ik die mannetjes met HIGH/HIGH echt lopen als gekken en dan speel ik ze aan en is hun energiebalk wat normaal blauw al in het rood staan. Niet leuk meer en ik stoor me er dus ook echt aan
Ik wou dat ik wist wat ik verkeerd deed. Heb je een paar voorbeelden van je teams ?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal, maar dan ook echt totaal, geen last van. En ik heb een 4321 met 3x high/high en een 4222 met 2x high/high en een 442 met 1x high/high middenvelders.
Donequote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tijd voor nieuwe OP chicks VDM...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |