positiespeltrainboks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:16 schreef MrMoon het volgende:
Zondag met 2- 0 verloren, degradatie lijkt (zoals verwacht) een feit. Inmiddels mn team aan het ombouwen naar een van Groningen/eigen jeugd team.. en dan lekker positiespel gaan trainen..
goed bezigquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Lekker, ik vergeet al gelijk mijn oefenpotje in te stellen
Bouw meteen ff een standaard opstelling. Kun je volgens mij voor zowel een competitie- als een oefenwedstrijdje doenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Lekker, ik vergeet al gelijk mijn oefenpotje in te stellen
Inderdaad, en zelfs nog een aparte voor de beker, mocht dat van toepassing zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Bouw meteen ff een standaard opstelling. Kun je volgens mij voor zowel een competitie- als een oefenwedstrijdje doen
quote:Piet van Groningen: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van waardeloos naar slecht.
Jozias Wegereef: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van zwak naar matig.
Dat is wel redelijk goed voor het begin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Een stijger naar redelijk verdedigenin combinatie met goed vleugelspel
Komt vanzelf wel weer goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet weer even wennen aan het blij zijn met kleine dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |