abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 december 2012 @ 12:33:12 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120263596
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
F means you're fucked
pi_120263697
TT ^O^ w/
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_120263819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:36 schreef NelisZ het volgende:
TT ^O^ w/
eensch.. mits het de waarheid is natuurlijk :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_120265562
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Oh hallo! :7

Ik heb ook nog wel een team voor je, als je dat zou willen
Hey, ik was eerst... :7
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:37:50 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120265711
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hey, ik was eerst... :7
Maar mijn team is veul beter :6
F means you're fucked
pi_120265783
quote:
12s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar mijn team is veul beter :6
Ja, de sporen van possie blijven lang doorsijpelen... :{
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  donderdag 13 december 2012 @ 13:47:24 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120266075
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:39 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja, de sporen van possie blijven lang doorsijpelen... :{
Nog steeds? :o
F means you're fucked
pi_120266645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Nog steeds? :o
Nah, het is wel op de rails nu hoor en ook een hoop geld in potentie, alleen zit er niet echt een plan achter nog of zo. Ik had ook nooit gedacht dat ik het zo lang in beheer zou houden. :P Volgend seizoen met een goed/goed trainer zullen de prestatie wel beter worden...

Toch denk ik als het gros uit getraind is ik eens ga bouwen naar een afstandsschoten teampje. Met possies team en anders met mijn eigen team. Met onderstaande stats winnen lijkt me heerlijk! (3-0 in onderstaand geval)

Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  donderdag 13 december 2012 @ 14:06:38 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120266764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Nah, het is wel op de rails nu hoor en ook een hoop geld in potentie, alleen zit er niet echt een plan achter nog of zo. Ik had ook nooit gedacht dat ik het zo lang in beheer zou houden. :P Volgend seizoen met een goed/goed trainer zullen de prestatie wel beter worden...

Toch denk ik als het gros uit getraind is ik eens ga bouwen naar een afstandsschoten teampje. Met possies team en anders met mijn eigen team. Met onderstaande stats winnen lijkt me heerlijk! (3-0 in onderstaand geval)

[ afbeelding ]
Hee, Jeker is een oud competitiegenoot van me :D

Het lijkt me aan de ene kant inderdaad wel geinig om met zo'n team te spelen, maar aan de andere kant ben ik bang dat dat veel te eenzijdig en dus te saai gaat worden...
F means you're fucked
pi_120267048
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Hee, Jeker is een oud competitiegenoot van me :D

Het lijkt me aan de ene kant inderdaad wel geinig om met zo'n team te spelen, maar aan de andere kant ben ik bang dat dat veel te eenzijdig en dus te saai gaat worden...
Ja dat is waar, je kunt ook niet zomaar stoppen, want als je er mee begint train je specifieke spelers die voor een ander niet echt interessant zijn.

Aan de andere kant, ik zit nu met mijn eigen team waarvan ik niet echt weet wat ik er mee moet... en ik doe wat voor een club waar nooit een plan achter heeft gezeten...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  donderdag 13 december 2012 @ 14:20:59 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120267297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja dat is waar, je kunt ook niet zomaar stoppen, want als je er mee begint train je specifieke spelers die voor een ander niet echt interessant zijn.

Aan de andere kant, ik zit nu met mijn eigen team waarvan ik niet echt weet wat ik er mee moet... en ik doe wat voor een club waar nooit een plan achter heeft gezeten...
Hehe, allemaal best herkenbaar ja. Een echt plan heb ik ook niet :D

Het lijkt me wel geinig om een zo onvoorspelbaar mogelijk team te maken
F means you're fucked
pi_120271422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Het lijkt me wel geinig om een zo onvoorspelbaar mogelijk team te maken
In welke zin? Veel mogelijkheden met multiskillers en zo?

In het kader van studie ontwijkend gedrag ben ik even de TV's van al mijn speler bij langs gegaan; als ik alles nu verkoop houd ik er netto op zijn minst ongeveer 26 miljoen aan over. Dat is met kapitaal in kas net iets minder dan wat er nu bij het teampje van Possie zit, maar toch genoeg om leuke plannen te kunnen maken. *) Misschien iets voor na volgend seizoen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_120271488
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

In welke zin? Veel mogelijkheden met multiskillers en zo?

In het kader van studie ontwijkend gedrag ben ik even de TV's van al mijn speler bij langs gegaan; als ik alles nu verkoop houd ik er netto op zijn minst ongeveer 26 miljoen aan over. Dat is met kapitaal in kas net iets minder dan wat er nu bij het teampje van Possie zit, maar toch genoeg om leuke plannen te kunnen maken. *) Misschien iets voor na volgend seizoen.
ik ga maar eens kijken of ik wat kan qua multiskill.. ik heb een aantal spelers uit mn eigen jeugd met meerder stats op goed of hoger.. dat lijkt me wel een mooi basisniveau..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_120271844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ga maar eens kijken of ik wat kan qua multiskill.. ik heb een aantal spelers uit mn eigen jeugd met meerder stats op goed of hoger.. dat lijkt me wel een mooi basisniveau..
Multiskill is ook altijd goed.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_120272086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:20 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Multiskill is ook altijd goed.
kijk, dat is helemaal mooi :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 13 december 2012 @ 16:42:15 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120272674
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

In welke zin? Veel mogelijkheden met multiskillers en zo?

In het kader van studie ontwijkend gedrag ben ik even de TV's van al mijn speler bij langs gegaan; als ik alles nu verkoop houd ik er netto op zijn minst ongeveer 26 miljoen aan over. Dat is met kapitaal in kas net iets minder dan wat er nu bij het teampje van Possie zit, maar toch genoeg om leuke plannen te kunnen maken. *) Misschien iets voor na volgend seizoen.
In die zin inderdaad ;)

Ik ben al een poosje wat middenvelders aan het trainen, en die gaan bij bovennatuurlijk/reusachtig pm wisselen naar def-training. Dan kan ik ze in de competitie op het middenveld opstellen, en in de friendly achterin

[ Bericht 4% gewijzigd door YUR op 13-12-2012 16:51:35 ]
F means you're fucked
  donderdag 13 december 2012 @ 19:16:52 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120277828
Ff ouderwets doen...

Ik heb voor de liefhebber een soort van TDFW te koop. Ik heb geen eurohulp nodig!

quote:
Nereyo Fornellos (291527878)
25 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2013

Avatar bewerken
Vorm: redelijk Conditie: goed
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Clubtrouw: uitmuntend
Eigenaar: YMFC (sinds 16-09-2012)
Total Skill Index (TSI): 54 570
Loon: 10 284 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 16-12-2012 17:23
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 000 ¤ door milan83

Huidige vaardigheden

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: formidabel
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
F means you're fucked
pi_120283109
Ik ben nu op weg naar huis, zometeen aanmelden O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_120283252
Oh en thanks boys, maar ik begin gewoon van 0 af aan opnieuw.

Zijn er nog heel veel dingen veranderd in de tussentijd?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_120285660
FC Vulture 1980 it is! 1009637
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_120286418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh en thanks boys, maar ik begin gewoon van 0 af aan opnieuw.

Zijn er nog heel veel dingen veranderd in de tussentijd?
Niet zoveel, markt ligt op zijn gat, meer niet!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_120287384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
FC Vulture 1980 it is! 1009637
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_120290797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
FC Vulture 1980 it is! 1009637
_O_ wb :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 14 december 2012 @ 07:57:53 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120294103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
FC Vulture 1980 it is! 1009637
Uitmuntend bouwjaar m'neer :Y
F means you're fucked
pi_120294172
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Uitmuntend bouwjaar m'neer :Y
Ja O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')