haha truequote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb echt diep respect voor deze man, want wat betreft dit heeft hij gewoon gelijk. En zeker met het voorbeeld waarmee die aankwam dat wanneer er een Marrokaan iemand op een parkeerplaats in elkaar slaat dat er dan ook geen parkeerplaatsprobleem is.
Ik ben het niet eens met al zijn gedachtes, maar hij is wel de enige die iets durft te zeggen, zijn collega`s in Den Haag houden maar hun mond want anders worden zij ook bedreigd.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb echt diep respect voor deze man, want wat betreft dit heeft hij gewoon gelijk. En zeker met het voorbeeld waarmee die aankwam dat wanneer er een Marrokaan iemand op een parkeerplaats in elkaar slaat dat er dan ook geen parkeerplaatsprobleem is.
Haal alle statistieken erbij en je denkt daar wel anders over. Het is gewoon een feit dat dat kutvolk ongelooflijk veel problemen veroorzaken, dat alleen niemand dat durft te zeggen omdat die kutvolk in opstand komt moeten hun weten. Daarom respect dat hij er inderdaad voor uitkomt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met al zijn gedachtes, maar hij is wel de enige die iets durft te zeggen, zijn collega`s in Den Haag houden maar hun mond want anders worden zij ook bedreigd.
Het is niet het eerste incident die door dit volk is veroorzaakt, dus waarom zou hij daar niks van zeggen? Hij komt ermee naar voren bij elk incident ( en dat zijn er behoorlijk wat ) dus ook in dit geval.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
En Wilders is dan zelf ook een voorbeeld van hoe het niet moet. Dit weer gebruiken om stemmen te winnen. Over het lijk van die man. Het is dezelfde cynische ik wil ten koste van alles winnen mentaliteit die je op de velden ook ziet. In het ene geval gaat het om het winnen van een wedstrijd, in het geval van Wilders om het winnen van stemmen,
Zum kotzen.
ik zie het niet als stemmen winnen over het lijk van die grensrechter. Wilders roept vaak genoeg dat die kutmarokkaantjes voor onheil zorgen. Hij noemde het gewoon als voorbeeld dat het 't zoveelste incident is.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
En Wilders is dan zelf ook een voorbeeld van hoe het niet moet. Dit weer gebruiken om stemmen te winnen. Over het lijk van die man. Het is dezelfde cynische ik wil ten koste van alles winnen mentaliteit die je op de velden ook ziet. In het ene geval gaat het om het winnen van een wedstrijd, in het geval van Wilders om het winnen van stemmen,
Zum kotzen.
Je Wilders-haat zit diep he?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
Zum kotzen.
Hij gebruikt dit wel degelijk om zetels te winnen. Verder naar en afkeurenswaardig.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef De_Guidance het volgende:
Naar voor hem.
Overigens lijkt het ook steeds normaler te worden om politici te bedreigen. Helaas hebben PVV aanhangers daar ook een groot aandeel in tegenwoordig.
De meesten bedreigde politici zoeken de media niet eens meer op na een bedreiging, maar Wilders moet het natuurlijk qua zetels hebben van 'ik word bedreigd' en 'ik benoem wat niemand durft te benoemen' wat natuurlijk allang achterhaald is.
Aldus een door deze uitspraak geraakte allochtoonquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij gebruikt dit wel degelijk om zetels te winnen. Verder naar en afkeurenswaardig.
Inhoud , aubquote:Op donderdag 13 december 2012 10:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Aldus een door deze uitspraak geraakte allochtoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |