quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens.. Mensen die denken dat ze hun auto gelijk naar links of rechts kunnen gooien, wanneer ze hun knipperend aanzettenyeahnooo...
kind, wat heb je toch strugglesquote:Op donderdag 13 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!quote:Op donderdag 13 december 2012 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
kind, wat heb je toch struggles
heb ik ook net op.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
haha, 4ebe is dan net een drukke hamsterquote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, heel oktober lopen snotteren..quote:Op donderdag 13 december 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook net op.
ik begin nu wel te twijfelen of ik wel genoeg papieren zakdoekjes bij me heb. ik snotter me kapot
Racing rats - Editorsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
haha, 4ebe is dan net een drukke hamster
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
PvdA-senator Noten verlaat Eerste Kamer
Ik was er klaar mee.
ik wil niet snotterenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, heel oktober lopen snotteren..Maar soms ontkom je er ook niet aan. Snotterende afdelingen
ik heb weer koffiequote:
quote:
Smokers en bullits zijn ookquote:
ik wel ooitquote:Op donderdag 13 december 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smokers en bullits zijn ookhad jij ze nou al eens live gezien??
waar???quote:
waarschijnlijk pinkpop, maar kan ook pukkelpop zijn geweestquote:
ja, in HMH. Leuke show met vuur enzquote:Op donderdag 13 december 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smokers en bullits zijn ookhad jij ze nou al eens live gezien??
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
ja, in HMH. Leuke show met vuur enz
Ahh jij ben ook naar Pukkelpop geweest. Ik vind het echt een leuk festivalquote:Op donderdag 13 december 2012 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk pinkpop, maar kan ook pukkelpop zijn geweest
watquote:
hai veerquote:
wel maar 1x (pinkpop 10x)quote:Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahh jij ben ook naar Pukkelpop geweest. Ik vind het echt een leuk festivalik was er ook toen zij optraden, maar toen kende ik ze nog niet, echt jammer
was het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |