Hij is blank, dan gaat dat toch al niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat tli op een andere man dan mij zat te geilen.
Nee, echt?quote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat tli op een andere man dan mij zat te geilen.
Tamara.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Is dat trouwens dezelfde chick als in mijn gif? Naam, NU. (no pedo)
Hm, toevallig zeg, steeds vrouwen genaamd Tamara die m'n aandacht trekken. Misschien is het een teken of iets dergelijks.quote:
Misschien moet je er wat mee doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, toevallig zeg, steeds vrouwen genaamd Tamara die m'n aandacht trekken. Misschien is het een teken of iets dergelijks.
Tamarape bwhehehe.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat mee doen.
Zou niet weten wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat mee doen.
quote:
quote:
Dat werkt inderdaad goed in de rechtzaal.quote:
Deny, deny, deny.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad goed in de rechtzaal.
mogguh.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens.. Mensen die denken dat ze hun auto gelijk naar links of rechts kunnen gooien, wanneer ze hun knipperend aanzettenyeahnooo...
kind, wat heb je toch strugglesquote:Op donderdag 13 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!quote:Op donderdag 13 december 2012 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
kind, wat heb je toch struggles
heb ik ook net op.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |