quote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega vroeg of het leuk was, dank je wel!!
Jullie zijn echt een perfect match. Allebei over de helft van jullie leven.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond, man van middelbare leeftijd
Is dat nog steeds niet geregeld ?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Vas, fix even mijn UI in de OP, schatje.
Hoe vaak ga je wisselen? homo.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Vas, fix even mijn UI in de OP, schatje.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
germano
Deze jonge opkomende wannabe architect is erg onzeker over zijn uiterlijk. Vooral zijn kin is bij menig persoon een doorn in het oog. Hij geeft geen fuck, alles kan de klere krijgen maar hij staat er wel op om te bewijzen waar hij voor staat door bewijs te leveren. Dit staat in schril contrast met zijn uittingen.
Verder heeft germano ook een zachte kant en is hij extravert genoeg om de dames nat te krijgen.
Hetzij van onder of van boven (lol). Ondanks alle tegenslagen laat hij zich niet uit de weg ruimen en steekt zijn kin regelmatig boven de menigte uit.
Tli maakt mij niet meer hard.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je wisselen? homo.
alleen rijpen mannen als whisky en vrouwen als melkquote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie zijn echt een perfect match. Allebei over de helft van jullie leven.
Pak jij hem maar dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kut voor je, mij maakt ze wel nat dus hij blijft
je vriend bedoel jequote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega vroeg of het leuk was, dank je wel!!
Gun hem mij dan. Lolita verdient het.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe m er maar in als jij lapo hebt
Ik heb geen uitstekende kin. Word wakker.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat je zusje? Bijna dezelfde kin.
Op die dronken foto welquote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen uitstekende kin. Word wakker.
Vaselinequote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Cool nu wil ik wel eens weten wat voor leuks 2NutZ over mij schrijft.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaseline
Kleine grote meid met een klein hartje en grote tieten.
Vind zichzelf goed in spelling maar praat als een dronken jamaicaan. Deze opkomende proffesionele feestganger houd wel van een nakkie en een plakkie.
Ze laat zich niet uit de weg slaan door niemand ni en gaat met volle kracht vooruit. Ze is niet te stoppen, grotendeels door haar fysiek van een goederentrein.
Grote bek? ze klapt je op je bakkes.
Verder is ze dol op paardjes en gaat ze graag in galop... misschien met jou?
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op die dronken foto wel [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |