ik heb nog een kwart overquote:
hahahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik heb nog een kwart overen was gisteren misselijk
en ik¿quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Salatrel;
Van middelbare leeftijd, leeft voor zijn werk... treinen.
Houd er van om mensen voor de gek te houden in de trein. Maar ook van menselijk contact.
Rijd graag op zijn motor, vooral op momenten als de meeste mensen hem maar laten staan en het OV pakken
Nu gaan we het krijgen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wise is een flitsende boi met vaak hele smoothe opmerkingen. Helaas ziet alleen hij zelf dit zo en valt daardoor vaak door de mand.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Salatrel het volgende:
HEY JONGENS IK KEN NOG EEN TREINMOP!
kennen jullie die mop van die man die met de fyra naar brussel ging?de man of de trein¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise is een flitsende boi met vaak hele smoothe opmerkingen. Helaas ziet alleen hij zelf dit zo en valt daardoor vaak door de mand.
gelukkiig nietquote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise is een flitsende boi met vaak hele smoothe opmerkingen. Helaas ziet alleen hij zelf dit zo en valt daardoor vaak door de mand.
wise houd van provoceren en shockeren. Dit doet hij met enige regelmaat middels het posten van vulgaire, aparte of gewoonweg zieke plaatjens.
wise is verder wel een warme en attente jongeman met liefde voor kleine meisjes (lol 4ebe) en iemand die intens geniet van pijnboompitten, wilde kastanjes en geroosterd brood.
Jouw analyses zijn scherp boiquote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise houd van provoceren en shockeren. Dit doet hij met enige regelmaat middels het posten van vulgaire, aparte of gewoonweg zieke plaatjens.
wise is verder wel een warme en attente jongeman met liefde voor kleine meisjes (lol 4ebe) en iemand die intens geniet van pijnboompitten, wilde kastanjes en geroosterd brood.
kennen jullie die mop van die man die met de fyra naar brussel ging?De Fyra is een mop op zichzelf ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou je doen?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
gelukkiig nietDe rest is redelijk correct. Alhoewel je die opmerking over kleine meisjes wel weg zou kunnen laten
die filenamequote:
60% gewijzigdquote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef wise het volgende:
doe 4ebe.
iets met eten/hamsters en vingeren denk ik
quote:
4ebe is een jonge vrouw die weet wat ze wil. Een drukke meid die tonnen met energie bezit, terwijl je zou zeggen dat dit nooit zou kunnen gezien haar geringe afmeting.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef wise het volgende:
doe 4ebe.
iets met eten/hamsters en vingeren denk ik
Mijn collega vroeg of het leuk was, dank je welquote:Op donderdag 13 december 2012 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe is een jonge vrouw die weet wat ze wil. Een drukke meid die tonnen met energie bezit, terwijl je zou zeggen dat dit nooit zou kunnen gezien haar geringe afmeting.
4ebe is dol op cavias maar zij niet op haar, shetlandpony's rijden net zo graag op haar dan zij op hen. Verder is 4ebe dol op koken en voedsel echter word ze niet dik, dit is te verklaren door haar onuitputtende drang om bezig te zijn. Behalve als haar bedje op de bank gereedstaat, dan moet zelfs haar boi op staan om haar neus te snuiten.
kennen jullie die mop van die man die met de fyra naar brussel ging?Mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou je mond, man van middelbare leeftijdquote:Op donderdag 13 december 2012 11:00 schreef Salatrel het volgende:
hall 4ebe is ook geen 25 meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |