Met sausquote:
Ik vind je leuk zoals je bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekkere boi, stylo maar wel een beetje dom.
Boh, dat is wel veel werk zegquote:
Erg blij mee, ik ben wie ik ben.quote:
Ik ben veeleisend jaquote:
gemaakt van kibbeling ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat voor saus?
inb4kibbelingsaus
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gemaakt van kibbeling ja?
Waarom vind je dit zo interessant? Je hebt al een vleestasquote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gemaakt van kibbeling ja?
.
neequote:Op donderdag 13 december 2012 10:38 schreef Germano het volgende:
Germano.
Leuke, mooie jongen met zelfspot en droge humor. Heeft soms last van een egotrip en rare uitspattingen.
Vertel me meer over die vleestasquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo interessant? Je hebt al een vleestas [ afbeelding ].
Ik kan je die energie niet geven. Sorry.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend jamaar WTF een tutu ?
!
Ik ben in staat om nu naar Scheveningen te rijdenquote:
is de taart al op?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben in staat om nu naar Scheveningen te rijdendamn..
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben in staat om nu naar Scheveningen te rijdendamn..
Prima vleestas, alleen jammer van de kleine draaghandvatten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel me meer over die vleestas
Salatrel;quote:
Ja, maar jij vind BP zo'n fladderig type?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je die energie niet geven. Sorry.
Tutu is toch zo'n roze rokje voor ballerina's?
Daarom juist.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je die energie niet geven. Sorry.
Tutu is toch zo'n roze rokje voor ballerina's?
LievelingsFOK!er van Socios.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Salatrel;
Van middelbare leeftijd, leeft voor zijn werk... treinen.
Houd er van om mensen voor de gek te houden in de trein. Maar ook van menselijk contact.
Rijd graag op zijn motor, vooral op momenten als de meeste mensen hem maar laten staan en het OV pakken
Ja, het kan een man zijn maar ook een vrouw. Het is echt fifty fiftyquote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij vind BP zo'n fladderig type?inclusief spitzen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |