Genoteerd maar vooralsnog nog wat te weinig.quote:
Mooi om te horen - ze zien er idd erg mooi uit, maar ik heb gewoon nu iets teveel schoenen. Vandaar dat ze weg mogen voor mooie prijs.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:14 schreef Geckoo het volgende:
Top schoenen zitten heerlijk! ik heb ze alleen een stukkie groter
TS is chinees.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:34 schreef Thezappa het volgende:
zijn het vrouwenschoenen? maat 39?
Dat is altijd met leer; zo kwamen ze uit de doos. Grijs is gewoon stof dat er af te halen is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:52 schreef matthijst het volgende:
Nooit gedragen, maar wel kreukels in de neus, zijkant van de hak en grijs op het blauw op de zool?
Juist, en dat stel je een niet-suggestieve vraag 'Zijn dat gebruikssporen?', niet zoals ie daarboven is geformuleerd om vervolgens iemand als 'jankerd' en 'advertentie-nazi' uit te maken en weg te blijven als het tegendeel wordt aangeleverd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Zullen we het over en weer schelden laten voor wat het is? Lijkt mij bovendien een heel normale vraag/opmerking. Jij biedt iets als nieuw aan, iemand ziet gebruikssporen, dan is de bal weer bij jou en mag dat gewoon zonder gezeur en gescheld.
Ik ben niet je butler. Dreigen met vermijden is niet de manier om de discussie aan te gaan. Als je het niet met mijn beslissing eens bent dan doe je dat in het feedbacktopic.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:58 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Juist, en dat stel je een niet-suggestieve vraag 'Zijn dat gebruikssporen?', niet zoals ie daarboven is geformuleerd om vervolgens iemand als 'jankerd' en 'advertentie-nazi' uit te maken en weg te blijven als het tegendeel wordt aangeleverd.
Of je houdt even de tijdslijn van het gesprek in de gaten, of ook jij zegt gewoon helemaal niks met je 'lijkt mij een heel normale vraag' en cleant dit topic.
En anders kan ie gewoon dicht en vermijd ik Fok voor verkoop.
-edit- Als je het niet met mijn beslissing eens bent dan doe je dat in het feedbacktopic. -quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben niet je butler. Dreigen met vermijden is niet de manier om de discussie aan te gaan. Als je het niet met mijn beslissing eens bent dan doe je dat in het feedbacktopic.
Jullie moeten gewoon allebei niet zo vervelend doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |