Uiteindelijk is het wel hetzelfde, want door de pijn ben je niet blij met je lichaam. Ook al ben ik slank als ik in de spiegel kijk wordt ik echt niet vrolijk ofzo ..quote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die discussie hebben we al honderd keer gevoerd
Maar ziek zijn is dus wat anders, dat was ook al honderd keer de conclusie.
Overigens wil ik jouw lijf niet, het zou me ook heel gek staan.
Nee,,, zucht...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel hetzelfde, want door de pijn ben je niet blij met je lichaam. Ook al ben ik slank als ik in de spiegel kijk wordt ik echt niet vrolijk ofzo ..
Beter reageren ze nu wel eens snelquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Zo, beautybaai maar weer een gemaild dat ik geen refund wil.
oh ja, beautybay, die moet ik ook maar weer eens een reminder sturenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Zo, beautybaai maar weer een gemaild dat ik geen refund wil.
Twitter ze jongeuh!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, beautybay, die moet ik ook maar weer eens een reminder sturen
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef milka82 het volgende:
Wat een kutsite Skjoe, allemaal buiken die ik na mijn eerste nooit meer heb gehad. Maar, ik kwam babydaddy tegen na de eerste en hij vond me prachtig, zebrapaard die ik was. Nu weer vindt ie me prachtig, drachtig en rond. Hij is blind denk ik.
En dikke duim voor het gestopt zijn, ik merk dat ik soms verlang naar een peuk.....
je bent ook knapquote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef milka82 het volgende:
Wat een kutsite Skjoe, allemaal buiken die ik na mijn eerste nooit meer heb gehad. Maar, ik kwam babydaddy tegen na de eerste en hij vond me prachtig, zebrapaard die ik was. Nu weer vindt ie me prachtig, drachtig en rond. Hij is blind denk ik.
En dikke duim voor het gestopt zijn, ik merk dat ik soms verlang naar een peuk.....
dan is het heul niet rustig want alle mensen met lillek krijsjong gaan toch niet meer hossenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Baby ijsbeers! Ik ga een bezoekje plannen op een rustige dag sq. Met carnaval ofzo.
En wel vakantie dus de mensen willen "iets" doenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is het heul niet rustig want alle mensen met lillek krijsjong gaan toch niet meer hossen
Ik word altijd megabrak wakkerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Ik wil slapen, zal ik een uurtje gaan liggen?
Ik kan dat ook niet goed, een uurtje liggen, ik word dan ook altijd heel brak wakkerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik word altijd megabrak wakkeren 's avonds kan ik niet meer slapen ofc
Ik ben dan helemaal verstrooid en chaggo en moe en mehquote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet goed, een uurtje liggen, ik word dan ook altijd heel brak wakker. Dan liever langer wakker en heel vroeg naar bed en lang slapen
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal verstrooid en chaggo en moe en meh
GA SCHRIJVENquote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS IK NOG EEN ALINEA SCHRIJF DAN IS MIJN PAPER AF EN DAN BEN IK KLAAR.
maar ik zit steeds 'ok ik ga nu schrijven, ok facebook, ok dit, ok nu.nl'
Het leven is zoveel makkelijker als je een goed concentratievermogen hebt![]()
Ik was al aan het lezen in artikelen, want ik moet wel iets hebben om over te schrijvenquote:
Ik ga straks uit eten, dus helaasch.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was al aan het lezen in artikelen, want ik moet wel iets hebben om over te schrijven
Heb jij straks tijd om het na te kijken?
Altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
studenten
drie maanden lamballen en weinig uitvreten en dan in de tentamenweek ZOMG STUDEER ALLE NACHTEN!!!
Het is serieus zo dat je beter presteert op makkelijke taken wanneer het stressgehalte hoog is, dus het is best begrijpelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
studenten
drie maanden lamballen en weinig uitvreten en dan in de tentamenweek ZOMG STUDEER ALLE NACHTEN!!!
Hey me!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef Mss het volgende:
Ik heb vannacht 4 uur geslapen na een hele avond en nacht intensief studeren. Vanmorgen ook weer direct naar de uni en veel gedaan. Nu heb ik hoofdpijn.
No problem, volgens mij is het Nederlands niet zo wazig nuquote:Op woensdag 12 december 2012 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga straks uit eten, dus helaasch.
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is serieus zo dat je beter presteert op makkelijke taken wanneer het stressgehalte hoog is, dus het is best begrijpelijk
Ik studeer niet 's nachts, dat kan ik echt nietslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Denken jullie ook altijd dat je zwanger bent, tot je naar de wc gaat en bleek dat je gewoon moest poepen?
Wel als ie begint te schoppen dat ie eruit wil jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeee hij is meer blauwig dan zwart??quote:Op woensdag 12 december 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
M'n glitter gal nalevering was rap!
Die is MOOIquote:Op woensdag 12 december 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
hij is heel donker tealish... zit ook veel groen inquote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeee hij is meer blauwig dan zwart??![]()
frietquote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
En cif belt dat ie friet op heeft... dus als ik wil dat ik ook maar even friet moet halen voor mij.. heh wat vervelend nou
Ghehequote:Op woensdag 12 december 2012 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
En cif belt dat ie friet op heeft... dus als ik wil dat ik ook maar even friet moet halen voor mij.. heh wat vervelend nou
De meeste swatches waren allemaal zwartig... daarom wou ik hem nietquote:Op woensdag 12 december 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is heel donker tealish... zit ook veel groen in
Meer dan een maandagquote:Op woensdag 12 december 2012 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe
Mijn avondeten is boterham met omelet champignons
Dadelijk sporten, voor het eerst in meer dan een maandag ofzo. En dan morgen (poging tot) schaatsen. Ik ga mezelf zo hard vervloeken vrijdag denk ik
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne gister kort gevijld nadat er ergens een hoekje was afgebroken. Zo kort dat de witte randjes verdwenen zijn en ik op een gegeven moment de aanhechting van nagel aan vinger aan het meevijlen was en dat voelde minder prettigquote:Op woensdag 12 december 2012 17:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Echt diep ook gewoon.![]()
Maar goed, was alweer een tijdje geleden.
Oei, die is wel erg mooi!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het witte randje weg vind ik inderdaad het ergste.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gister kort gevijld nadat er ergens een hoekje was afgebroken. Zo kort dat de witte randjes verdwenen zijn en ik op een gegeven moment de aanhechting van nagel aan vinger aan het meevijlen was en dat voelde minder prettig
En nog komen ze boven mijn vingertoppen uit
Voorheen kon ik ze korter vijlen, dus volgens mij is mijn nagelbed het afgelopen jaar alsnog wat gegroeid
Ja, ik kan niet meer krabben.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
het voelt alleen altijd zo naar als je nagel ineens een stuk korter is
ja maar dat is ook echt zo. Er zit altijd een beschermende nagel voorquote:Op woensdag 12 december 2012 17:30 schreef milka82 het volgende:
Doet mij pijn wanneer ik mijn nagels zo kort heb, net of mijn vingertoppen niets gewend zijn ofzo..
Niet meer kopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan echt zo slecht stoppen met slechte dingen eten, hoe de fuck ga ik hier vanaf komen
Precies! En mijn nagels groeien nu als een malle, hormonen ftw!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat is ook echt zo. Er zit altijd een beschermende nagel voor
Komkommer, wortelsquote:Op woensdag 12 december 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is ook, maar je hebt natuurlijk altijd wel iets in huis voor als mensen langs komen enzo
dus een foetus is als een soort pokon voor alles?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:34 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies! En mijn nagels groeien nu als een malle, hormonen ftw!
oh, ik niet hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is ook, maar je hebt natuurlijk altijd wel iets in huis voor als mensen langs komen enzo
verkapte "kijk mij eens bergen vrienden hebben die altijd onverwachts komen binnenvallen" opmerkingquote:Op woensdag 12 december 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vooral ook voor je reet en onderkin, hehehehehquote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus een foetus is als een soort pokon voor alles?
Dat bedoelde ik heul nietquote:Op woensdag 12 december 2012 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij eens bergen vrienden hebben die altijd onverwachts komen binnenvallen" opmerking
mwuhahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vooral ook voor je reet en onderkin, heheheheh
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
het enige wat ik in huis heb voor onverwachts bezoek zijn glorixdoekjes
ja daar gaat het hier al misquote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef milka82 het volgende:
Ja hallo, onverwacht is onverwacht, dan moeten ze niet verwachten dat mijn pot blinkt (hij is schoon, ruikt meestal fris, maar ik dweil hem niet elke dag) en dat ze een vijf gangen menu krijgen. Een kop koffie kan altijd! Willen ze het all inclusive pakket dan graag melden tevoren.
Wanneer midi of C. Hier zijn geweest dan kan de voordeur ook wel open staan om te luchten... Vooral heel leuk wanneer der net 1 zit te meuren en de pakketdienst komt..... Plee naast de voordeur....quote:
vaak welquote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef Dwyn het volgende:
Goh, vrouwen hebben inderdaad een viezere badkamer.
Tief op.
herkenbaar!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wanneer midi of C. Hier zijn geweest dan kan de voordeur ook wel open staan om te luchten... Vooral heel leuk wanneer der net 1 zit te meuren en de pakketdienst komt..... Plee naast de voordeur....
Ja, mijn badkamer is ook vies. Maar ik ben ook de enige die hem gebruikt. En voor AANGEKONDIGD bezoek maak ik hem schoon.quote:
kun je ze geen ritalin geven ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Rotkat springt vanuit de vensterbank midden in de boom en dan zitten piepen omdat ie vast zit
in mijn boom mogen ze wel zittenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Rotkat springt vanuit de vensterbank midden in de boom en dan zitten piepen omdat ie vast zit
goehoed bezig!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
#QuitNow! Achievement unlocked: Besiberri Sud - 900 cigarettes non-smoked
Nog 5 dagen tot de 1000
daar zijn we toch vrouwen voor?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Teruglezen en dan denken "wat zijn wij een stel zeikwijven bij elkaar![]()
"
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zijn we toch vrouwen voor?
Zo'n hoopje bloed met per ongeluk een vingertje er aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:09 schreef Mirjam het volgende:
Een christelijke excollega van mij postte vandaag een foto van een foetus van twaalf weken op facebook, met alles heleqmaaal ontwikkeld en volgroeid, en de meedeling dat het, na twaalf weken in je baarmoeder, al een klein mens is en dat je er dus vanaf moet blijven.
Errrr, ja.....
pro life gristenenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:09 schreef Mirjam het volgende:
Een christelijke excollega van mij postte vandaag een foto van een foetus van twaalf weken op facebook, met alles heleqmaaal ontwikkeld en volgroeid, en de meedeling dat het, na twaalf weken in je baarmoeder, al een klein mens is en dat je er dus vanaf moet blijven.
Errrr, ja.....
nee een compleet volgroeid klein ding, wat volgens mij heul niet kan, na twaalf weken hebben foetussen heul geen compleet ontwikkelde gezichten en vingers en tenen volgens mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n hoopje bloed met per ongeluk een vingertje er aan?
Kan je de pic op subtiele wijze posten?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee een compleet volgroeid klein ding, wat volgens mij heul niet kan, na twaalf weken hebben foetussen heul geen compleet ontwikkelde gezichten en vingers en tenen volgens mij.
ja, die! Ermahgerd ik ergerde me er kapot aan, vieze propaganda, laat dan tenminste de waarheid zien.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
dit plaatje kreeg ik ook op google image search. Dit plaatje is nep.
[ afbeelding ]
Iedere mongool begrijpt toch wel dat dit nep is?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
dit plaatje kreeg ik ook op google image search. Dit plaatje is nep.
[ afbeelding ]
kennelijk niet...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedere mongool begrijpt toch wel dat dit nep is?![]()
![]()
![]()
Zuchtquote:
ik ergerde me vooral aan het vieze shockeffect wat ze natuurlijk willen bereiken. Kan het noet helemaal omschrijven, maar ik vind dit cht heel nasty. Maarja.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
wel een mooie photoshop trouwens, van die volgroeide baby in die reuzenhand
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
De foto onder deze link is wel echt. Klik hier niet op als je hier heel gevoelig voor bent, het betreft een foto van een 12 weken oude foetus buiten de baarmoeder.
http://s728.beta.photobuc(...)71039404109115735747
uiteraard!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet wel lachen om de logica.
Baby begint in de buik als een cel, die splitst zich, splitst zich nog een keer en dan "poef", volledig klare baby inclusief alle details die alleen nog maar wat groter hoeft te worden
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard!
Als je ze in een flesje doet krijg je een bonsaibaby, dat is echt fantastisch!
Godsammequote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard!
Als je ze in een flesje doet krijg je een bonsaibaby, dat is echt fantastisch!
Het is wel goed gemaakt maar wel een beetje creepy.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vrouw die dat model heeft gemaakt, maakt echt enge dingen![]()
http://www.donnaleeoriginals.com/minis.html
Denk het.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soort realdolls maar dan baby's?
zeer storend ideequote:Op woensdag 12 december 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soort realdolls maar dan baby's?
inderdaad wat een engheidquote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vrouw die dat model heeft gemaakt, maakt echt enge dingen![]()
http://www.donnaleeoriginals.com/minis.html
Hoe ben jij zo slank?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
Mmm friet op... en nu alweer aan de chocolade![]()
Datquote:Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks eten en dan alleen maar friet en chocolade en andere dingen? +geluk hebben?
Hoe hoe hoequote:Op woensdag 12 december 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatHet is december; dit is mijn 'laat maar gaan' maand waar ik gewoon alles vreet wat vast en los zit.
Maar ik kan makkelijk dan een keer een week echt gaan crashdieten ofzo (nee het is niet goed; ja ik doe het toch zo) tot ik weer op gewicht zit en dan ga ik weer normaal (normaal thehehe
) eten...
Hoe
normaal, het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 12 december 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatHet is december; dit is mijn 'laat maar gaan' maand waar ik gewoon alles vreet wat vast en los zit.
Maar ik kan makkelijk dan een keer een week echt gaan crashdieten ofzo (nee het is niet goed; ja ik doe het toch zo) tot ik weer op gewicht zit en dan ga ik weer normaal (normaal thehehe
) eten...
Hoe
Bij de Intratuin viel het vandaag mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het een zelfmoordactie om vanavond naar een tuincentrum te gaan?
Maar extra koopavonden -> mensen werkenoverdagquote:Op woensdag 12 december 2012 19:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij de Intratuin viel het vandaag mee.
Zal vast meevallen; midden in de weekquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
eeeeeen misselijk van de chocolade![]()
Cola zero, suikervrij gebak, nee?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:13 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb een telvrije dag, dan eet je niks waar suiker e.d. Inzit.wel gezond natuurlijk, maar toch
dat was het zondag wel. En dan toch gaan en je stuk ergerenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
cola zero wel, suikervrij gebak niet, ik speel wel eerlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Cola zero, suikervrij gebak, nee?![]()
en chocola, tuc, koekjes, chocola, tompoucen, moorkoppen, koekjes, chocola, en velen anderen dingenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en chocola, tuc, koekjes, chocola, tompoucen, moorkoppen, koekjes, chocola, en velen anderen dingen
kaas, worst? of mag je dat wel allemaal vreten?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en chocola, tuc, koekjes, chocola, tompoucen, moorkoppen, koekjes, chocola, en velen anderen dingen
nee jonge!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kaas, worst? of mag je dat wel allemaal vreten?
Droge cracker dan?quote:
Soep:quote:
quote:Geachte Heer/Mevrouw,
Het is tot op heden gebleken dat uw creditcard rekening
geupdate dient te worden.Ten gevolge hiervan, hebben
wij uw creditcard rekening beperkt totdat u uw creditcard
gegevens volledig update en bevestigt.
Indien u verified by visa wachtwoord of Mastercard securecode
heeft dient u dit verplicht in te vullen.
Om uw identiteit te bevestigen en uw rekeningsbeperking te
verwijderen klik hier
ICS International Card Copyright .
Nee want we komen kerstdag pas naar huis van mijn ouders.. Dan heb ik heul geen zin meer om uitgebreid te gaan kokenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die op facebook klagen dat er tijdens de uitverkoop van de C&A allemaal Somaliers rondlopen omdat ze als stront ruikende vliegen op korting af komen
Wat deed je dan zelf in de C&A
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die op facebook klagen dat er tijdens de uitverkoop van de C&A allemaal Somaliers rondlopen omdat ze als stront ruikende vliegen op korting af komen
Wat deed je dan zelf in de C&A
srsly? een andere ook echt?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Fotoboek voor mijn moeder aan het maken nu....![]()
What's up met al die verkleinwoordjes in eten? Ik vind dat een raar ietsquote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soep:
Crème van boschampignon met rookham
Voorgerecht:
gegrilde scampi in culinair vissausje (warm)
Hoofdgerecht:
Dorps gebraadje in sausje van de chef
+ kroketjes
En voor dessert:
Gebak, tiramisu, éclairs, bavarois en chocolademousse.
Belgischen traiteurs
dan klinkt het chicerquote:Op woensdag 12 december 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
What's up met al die verkleinwoordjes in eten? Ik vind dat een raar iets
Ja want die voor mijn schoonmoeder staan meer foto's in van cif's familie. Dus hier ben ik die foto's aan het vervangen met die van mijn familiequote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
Ja hoi. Ik bestel wel pizza met kerst ofzo
defuck je maakt er drie?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want die voor mijn schoonmoeder staan meer foto's in van cif's familie. Dus hier ben ik die foto's aan het vervangen met die van mijn familieDe andere algemene foto's laat ik wel staan uiteraard
Wel lekker! En hendig dat je zelf niet hoeft te kokenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
Tis iets belgische denk ikJe ziet het vaak bij de traiteurs iig
Hey babe!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
en haaaaaaaaaaaaaaaai chickie![]()
Wat? Nee joh. Ik ben nu die van mijn schoonmoeder aan het bewerken en wat foto's aan het vervangen. That's itquote:
En toch "luxe"quote:Op woensdag 12 december 2012 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel lekker! En hendig dat je zelf niet hoeft te koken
Nee, wij gaan ook niks speciaals doen hoor, als we toch maar samen zijn. Kaasfondue FTW!!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En toch "luxe"En echt heel lekker ook
![]()
It's a win-win
Ik zie echt niet in wat het plezier is om op een feestdag te gaan koken als je maar met z'n 2tjes bent
Hoe is het met jou?quote:
Ik heb net Mac op.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:51 schreef Lindytje het volgende:
Le fu, nu heb ik ook zin in chips... en worst. En kaas.
Ziet er goed uit dat menu! Behalve de scampi's dan maar daar hou ik zelf gewoon niet van. Wij zouden gaan bakplaten met z'n 2en denk.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
It's a win-win
Ik zie echt niet in wat het plezier is om op een feestdag te gaan koken als je maar met z'n 2tjes bent
50 euro met z'n 2tjesquote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ziet er goed uit dat menu! Behalve de scampi's dan maar daar hou ik zelf gewoon niet van. Wij zouden gaan bakplaten met z'n 2en denk.
Is dat nou duur, zo'n menu?
McChickenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Ik heb net Mac op.
Chips heb ik niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Neh, mac hoef ik niet.... chips wel!
Hier alles goed hoor. Met jou ook?
BigTasty met bacon.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
McChicken
Hier weer een boterham met ei
Afwassen kan morgen ook nogquote:Op woensdag 12 december 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Chips heb ik niet.
Jaa, hier ook alles goed! Onverwachts relax avondje, maar dat is ook wel weer lekker. Moet alleen nog afwassen...
Ooh, dan! Ik dacht voor de hele familiequote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
It's a win-win
Echt wel! Dat staat er morgen ook nog welquote:Op woensdag 12 december 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mmmnee, niet echt hoor, haha.
neeee johquote:Op woensdag 12 december 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, dan! Ik dacht voor de hele familie
nee, ben alweer aan de beterende hand gelukkig, maar nog niet 100% maar dat komt vanzelf!quote:
Dat wel ja. Maar ik weet niet of ik er morgen genoeg tijd voor heb.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt wel! Dat staat er morgen ook nog wel
Ja duh, zij wordt ervoor betaaldquote:Op woensdag 12 december 2012 19:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gesport![]()
En dat dan de trainster met haar 6 maanden zwangere buik het langer en beter volhoudt dan jij![]()
Oh god ja, met je koffiekopjes met vulsel dit dat allesquote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
neeee johDie heb ik vorig jaar gehad met oud en nieuw en toen hebben we wel gekookt; weet je nog... mijn timbaaltje paniek alles
![]()
Dit jaar is kerst(avond) bij mijn ouders (eerste keer in 5 jaar dat ik nog eens kerst met mijn ouders kan vieren); kerstdag met z'n 2-en thuis en 2de kerstdag bij schoonouders.
Oud en nieuw is dit jaar bij mijn (middelste) broer (met gebroken hand)
Woei !
Gelukkig!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ben alweer aan de beterende hand gelukkig, maar nog niet 100% maar dat komt vanzelf!
en als het vanzelf wegloopt is het probleem ook opgelostquote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt wel! Dat staat er morgen ook nog wel
die timbaaltjes waren goed manquote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
neeee johDie heb ik vorig jaar gehad met oud en nieuw en toen hebben we wel gekookt; weet je nog... mijn timbaaltje paniek alles
![]()
Dit jaar is kerst(avond) bij mijn ouders (eerste keer in 5 jaar dat ik nog eens kerst met mijn ouders kan vieren); kerstdag met z'n 2-en thuis en 2de kerstdag bij schoonouders.
Oud en nieuw is dit jaar bij mijn (middelste) broer (met gebroken hand)
Woei !
Ja snap ik, maar dan nog vind ik het knap. En direct na mijn les doet ze nog een lesuur body pump.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja duh, zij wordt ervoor betaald
ja in de kersenvakantie!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig!
Eusj, maar Brabomeet soon? Ofzo?
Probeer ik vaak zatquote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als het vanzelf wegloopt is het probleem ook opgelost
Echt welquote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die timbaaltjes waren goed man
Jaaa dattes ! Mogelijkheden zijn:quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa dattes ! Mogelijkheden zijn:
- Zich ergeren in dierenrijk; maar wel 2 kleine ijsbeertjes die je wellicht niet te zien zal krijgen; want saaie dieren die slapen; en velen ergerlijk volk en irritante kindjes
Of
- high tea in eindhoven
Voorlopig klinkt het contrast al zo mooi
NOES!!!!! Dan ben ik waarschijnlijk wegquote:
Passie in de polderquote:Op woensdag 12 december 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Man op tv die een pornofilm afkraakt omdat het verhaal niet klopt
Hnjah ik ken dat gevoel. Maar ach je hebt vast meer conditie dan een gemiddelde couchpotato, toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan nog vind ik het knap. En direct na mijn les doet ze nog een lesuur body pump.
En dan voel ik me zo ultiem lui en lomp dat ik halverwege elke oefening ff adem moet happen of rust moet nemen en zij gaat gewoon lekker door
Pehehehhehehe... verhaalquote:Op woensdag 12 december 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Man op tv die een pornofilm afkraakt omdat het verhaal niet klopt
tussen kerst en nieuw ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!!! Dan ben ik waarschijnlijk wegSkiën
In de week waar oud & nieuw in valt...
28ste wegquote:Op woensdag 12 december 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen kerst en nieuw ook?
Nieuwjaar is een dinsdag...
27ste meetquote:
Wat een goeden optiesquote:Op woensdag 12 december 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
- Zich ergeren in dierenrijk; maar wel 2 kleine ijsbeertjes die je wellicht niet te zien zal krijgen; want saaie dieren die slapen; en velen ergerlijk volk en irritante kindjes
Of
- high tea in eindhoven
Haha goeie! Al is bankhangen nog steeds wel een grote hobby...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hnjah ik ken dat gevoel. Maar ach je hebt vast meer conditie dan een gemiddelde couchpotato, toch?
Pehehehehquote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Mirjam het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1 mwhihihihi(ff naar beneden scrollen voor de speciale actie)
Zekerquote:
lulzquote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Mirjam het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1 mwhihihihi(ff naar beneden scrollen voor de speciale actie)
Het is allebei fantastischquote:Op woensdag 12 december 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of
- high tea in eindhoven
Thehehhehehequote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Deze vond ik ook al zo leuk
[ afbeelding ]
Die kaarten hadden ze meer moeten maken
Damn, die wil ikquote:Op woensdag 12 december 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Deze vond ik ook al zo leuk
[ afbeelding ]
Die kaarten hadden ze meer moeten maken
Welk, 2012? Zou leuk zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze die film uitzenden op 21 december?
succes!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
Zo, statistiektentamen van morgen voorbereidenlater!
Oeh succes morgenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
Zo, statistiektentamen van morgen voorbereidenlater!
ik vertik het, heb de superduper extended directors cut dvd box... Reclamequote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha we gaan naar lotr 2 kijken; maar gisteren kon ik niet wakker blijven; dus laatste stuk niet gezien... djus ik vraag aan cif wat het einde was... Zegt ie : Sam en en die andere voeren weg...
Ik: Wie?
Hij: Ja.. die andere hobbit... bilbo...
ik: Frodo?
Hij: JAHH
Hoofdkarakter van heel de film en hij wist de naam niet meer thehehhe
Eensch.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vertik het, heb de superduper extended directors cut dvd box... Reclame
purist!!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:04 schreef Incantrix het volgende:
The Hobbit!
Peter Jackson
Die man is volgens mij zijn eigen boek begonnen
Neuh, in het geheel niet, als veranderingen of aanvullingen een film ten goede komen hoor je mij nietquote:
Ja! Ik vond 'm echt heel leuk welquote:Op woensdag 12 december 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd! Was het verder wel leuk?
Oeh nu ben ik ook benieuwdquote:Op woensdag 12 december 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja! Ik vond 'm echt heel leuk welDe dwergen zijn erg leuk gedaan, verhaal loopt op zich lekker, de plaatjes zijn weer mooi! En Imax was echt de bom, TERING wat een scherp beeld!
Ik moest wel lachen om de Goblin-koning, wij hadden allebei een collectief onderbewustzijns-herkenningkje qua stem, maar we wisten dus niet waarvandaan.. Da's dus Dame Edna
Eerst boek lezen vind ik persoonlijk altijd wel leuker, dan heb je in elk geval je eigen voorstelling van de mensjes enzo.. Maar nouja, ik weet niet hoe anderen dat ervarenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh nu ben ik ook benieuwd
Had eik gezegd dat ik eerst het boek wil lezen; maar ik wil em eik gewoon zien![]()
Ja ik normaal ook... en ik ben nu harry potters aan het lezen en op zich kan ik me nu dingen wel beter voorstellen... maar... ik ben dus nog bezig met mijn harry potters (zit aan boek 3quote:Op woensdag 12 december 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eerst boek lezen vind ik persoonlijk altijd wel leuker, dan heb je in elk geval je eigen voorstelling van de mensjes enzo.. Maar nouja, ik weet niet hoe anderen dat ervaren
heb ik ook hoor. Priem, the hobbit heb je in een paar avondjes uit!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eerst boek lezen vind ik persoonlijk altijd wel leuker, dan heb je in elk geval je eigen voorstelling van de mensjes enzo.. Maar nouja, ik weet niet hoe anderen dat ervaren
Ditte ja! The Hobbit jas je er zo doorheen, gewoon ff tussendoorquote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook hoor. Priem, the hobbit heb je in een paar avondjes uit!
Klopt niet in mijn hooooooofdquote:
Dat heb ik echt nog nooit gekundquote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
De eerste drie niet neeMjah, ik zal niet zeuren, toen ik nog hersenen had las ik soms 3 of 4 boeken door elkaar
JAquote:Op woensdag 12 december 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand fotoboek zien welke ik voor schoonmoeder heb gemaakt?
[..]
Klopt niet in mijn hooooooofdMaar dan moet ik gewoon wat sneller lezen
want zo dik zijn die HPs ook niet
Nee die moet ik ook nog makenquote:
Die ene hele mooiequote:
Tof!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Bij deze: http://www.albelli.nl/onl(...)6c-96f4-a4eed0de853e
ik wil wel dat onze fotografen veeeel foto's van de gasten makenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee die moet ik ook nog maken![]()
[..]
Die ene hele mooie(die ga ik ook laten afdrukken om in een kader te stoppen in ons trappegat
) en verder een paar vage van de dansvloer en bij binnenkomst receptie
![]()
Maar die staan niet in het boek van schoonmoeder natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |