Uiteindelijk is het wel hetzelfde, want door de pijn ben je niet blij met je lichaam. Ook al ben ik slank als ik in de spiegel kijk wordt ik echt niet vrolijk ofzo ..quote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die discussie hebben we al honderd keer gevoerd
Maar ziek zijn is dus wat anders, dat was ook al honderd keer de conclusie.
Overigens wil ik jouw lijf niet, het zou me ook heel gek staan.
Nee,,, zucht...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel hetzelfde, want door de pijn ben je niet blij met je lichaam. Ook al ben ik slank als ik in de spiegel kijk wordt ik echt niet vrolijk ofzo ..
Beter reageren ze nu wel eens snelquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Zo, beautybaai maar weer een gemaild dat ik geen refund wil.
oh ja, beautybay, die moet ik ook maar weer eens een reminder sturenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Zo, beautybaai maar weer een gemaild dat ik geen refund wil.
Twitter ze jongeuh!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, beautybay, die moet ik ook maar weer eens een reminder sturen
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef milka82 het volgende:
Wat een kutsite Skjoe, allemaal buiken die ik na mijn eerste nooit meer heb gehad. Maar, ik kwam babydaddy tegen na de eerste en hij vond me prachtig, zebrapaard die ik was. Nu weer vindt ie me prachtig, drachtig en rond. Hij is blind denk ik.
En dikke duim voor het gestopt zijn, ik merk dat ik soms verlang naar een peuk.....
je bent ook knapquote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef milka82 het volgende:
Wat een kutsite Skjoe, allemaal buiken die ik na mijn eerste nooit meer heb gehad. Maar, ik kwam babydaddy tegen na de eerste en hij vond me prachtig, zebrapaard die ik was. Nu weer vindt ie me prachtig, drachtig en rond. Hij is blind denk ik.
En dikke duim voor het gestopt zijn, ik merk dat ik soms verlang naar een peuk.....
dan is het heul niet rustig want alle mensen met lillek krijsjong gaan toch niet meer hossenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Baby ijsbeers! Ik ga een bezoekje plannen op een rustige dag sq. Met carnaval ofzo.
En wel vakantie dus de mensen willen "iets" doenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is het heul niet rustig want alle mensen met lillek krijsjong gaan toch niet meer hossen
Ik word altijd megabrak wakkerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Ik wil slapen, zal ik een uurtje gaan liggen?
Ik kan dat ook niet goed, een uurtje liggen, ik word dan ook altijd heel brak wakkerquote:Op woensdag 12 december 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik word altijd megabrak wakkeren 's avonds kan ik niet meer slapen ofc
Ik ben dan helemaal verstrooid en chaggo en moe en mehquote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet goed, een uurtje liggen, ik word dan ook altijd heel brak wakker. Dan liever langer wakker en heel vroeg naar bed en lang slapen
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben dan helemaal verstrooid en chaggo en moe en meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |