Zeker geen vanilla gespeeld?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:18 schreef Wolve000 het volgende:
Dit overzicht geeft mooi aan hoe lang men eerder met bosses deed: http://manaflask.com/en/a(...)world-firsts-vanilla
Das wel echt een stuk beter. Een van de grote nadelen van WoW imo. Je bent nooit blij iemand tegen te komen. Dat betekend alleen maar meer wachten op respawns/minder nodes etc. Zelfde met groupen verpest de hoeveelheid xp die je krijgt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker geen vanilla gespeeld?
Anyway, de nieuwe world bosses kunnen door iedereen getagged wordenDus als je te laat komt aanvliegen, kan je nog gewoon mee doen met de kill, ook als je niet in een groep zit. Mooi!
Jawel, maar niet bijzonder serieus. Ben destijds nooit verder gekomen dan level 40 ongeveer. Vond het wel een erg lange grind.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker geen vanilla gespeeld?
Anyway, de nieuwe world bosses kunnen door iedereen getagged wordenDus als je te laat komt aanvliegen, kan je nog gewoon mee doen met de kill, ook als je niet in een groep zit. Mooi!
Ik ben dan ook helemaal niet blij met die idioterie van cross realm zonesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Sjiznit het volgende:
Das wel echt een stuk beter. Een van de grote nadelen van WoW imo. Je bent nooit blij iemand tegen te komen. Dat betekend alleen maar meer wachten op respawns/minder nodes etc. Zelfde met groupen verpest de hoeveelheid xp die je krijgt.
Is al een tijdje zoquote:
niet eens die persoon logde net 10 seconden ervoor uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is al een tijdje zoMoet minuten zijn.
Hehe , nice héquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef Olment het volgende:
[..]
NICE!! ff getest en hij zegt: You have not done Sha of Anger this week.
Thanks
Edit: You have done Sha of Anger this week.
zombie event was wotlk , pre tbc event was Highlord Kruul ^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet bijzonder serieus. Ben destijds nooit verder gekomen dan level 40 ongeveer. Vond het wel een erg lange grind.
Was in de periode net voor en net na de release van TBC. Wat een event zeg, met al die zombies... Lekker als je dan allemaal binnenstormende zombies tegen komt in Westfall.
Cross realm zonesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal niet blij met die idioterie van cross realm zones
Oh, dan heb ik (ook) eind tbc gespeeld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef dontcare het volgende:
[..]
zombie event was wotlk , pre tbc event was Highlord Kruul ^^
Mja, dat is gewoon lomp voor een MMO. Het samenspelen tegenwerken. Nee lekker. Ik ken GW2 niet, maar wat ik daar van hoor is dat dát wel een stuk beter gedaan is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal niet blij met die idioterie van cross realm zones
Als ik bijv nu in Stormpeaks kom dan zijn er echt veel level 90's (meer dan 10) die dus wachten op de Time Lost Proto Drake. Voor dat hele CRZ gedoe waren het er max. een stuk of 2-3 in totaal. En dan wat jij zegt idd.
hehe , low level players merkte zeker wat van highlord gruul ;pquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik (ook) eind tbc gespeeld.
Op low level merkte je het verschil toen toch niet zo.
Maar ik ben 3 keer begonnen, ook nog eens eerder dan dat account. Maar toen. Was ik echt niet ver gekomen. Nog niet eens tot de 30 ofzo.
Heb dan ook 3 accounts op m'n battle.net staan. Maar 2 daarvan zijn alleen gelinkt en verder nooit meer gebruikt. Kan voor de grap eens opzoeken of ik wat in de account history kan terugvinden.
Je bedoelt dat level 90's in een low level area met 1 dot of spell een low level afmaken? Want dat is doorgaans wat ik er van zie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Cross realm zones
beetje world pvp pompen enzo, niks mis mee.
doet iig oude tijden klein beetje herleven, maar tis niet t zelfde als toen iedereen gewoon op 1 server zat en er geen eens cross realm bgs waren. wat een tijden waren dat zeg
Ik weet niet of je deze bedoeld:quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef Olment het volgende:
Heeft iemand een linkje (of naam of iets) waarmee ik die BoA wapens kan vinden die rond Pandaria liggen. Heb geen idee hoe ze heten of hoe ik moet zoeken xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |