Ga ik vanavond ook bieden, wil hem echt graag hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 12:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ging bij ons laatst voor 10,500g . starter bid was 10k
Hoe wil je dan healen zonder intellect,spirit etc op je gear ?quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Excuses voor de vele vragen maar wat voor gear kan ik het best verzamelen tijdens levelen met mn monk? Ik las dat je zelfs met goede DPS gear ( maar met heal build ) nog goed kan DPSEn en healen tot level 90. Of moet ik echt heal gear verzamelen?
Reken maar op 400k+quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Metonae het volgende:
Mimi's head op de BMAH! Timer is nog 'Very Long', dus ik kijk morgenmiddag nog wel een keer. Staat nu op 23.1k iig.
Gratzquote:Op maandag 17 december 2012 08:55 schreef JoeBravo het volgende:
@TT: jaaaaa!!!
gisteravond na de raid nog ff LFR ingedoken met het idee een muntje te gebruiken. was niet nodig
quote:Op maandag 17 december 2012 01:01 schreef Metonae het volgende:
Mimi's head op de BMAH! Timer is nog 'Very Long', dus ik kijk morgenmiddag nog wel een keer. Staat nu op 23.1k iig.
Is uber easy nu nadat ze wat dingen aangepast hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef lifeblind het volgende:
Goed, zojuist heel Blackwing Lair gesoloed, op mn paladin(ja, ook Razorgore)
Dankjequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Is uber easy nu nadat ze wat dingen aangepast hebben.
Was al makkelijk , maar Razorgore kon je niet alleen doen voorheen.
Wel nice dat je nu iig niemand anders meer nodig heb voor Razorgore.
Doe BWL nog steeds elke week voor Ashkandi....![]()
Echt bizar dat ik hem nog nooit heb zien droppen in al die jaren..
Zelfs niet in BWD.
Dat Pala setje is nice btw
Als je hem snel genoeg killed dan krijg je die buff niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dankje
Ja razorgore is makkelijk, als paladin in ieder geval. Sacred Shield + Execution sentence zorgt voor genoeg threat als je eieren gaat slopen, tegen de tijd dat de mindcontrol channel afgelopen is weer overnieuw doen, paar keer herhalen, en klaar. Er zijn echter nog steeds wel wat bosses waar je gewoon niet onder de mechanics uitkomt. 2e boss is gewoon zo snel mogelijk kapot maken (dus als retri gegaan en alles gepopt wat er maar zorgt voor een dps increase, duurde uiteindelijk 30 seconde ofzo om 'm down te krijgen, maar je gaat gewoon dood aan 't einde, of je nou wilt of niet(en bubbelen is geen optie
)
Hm oke, dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Als je hem snel genoeg killed dan krijg je die buff niet.
Op m'n warrior heb hem altijd binnen een paar seconden liggen waardoor ik die debuff niet krijg en dus niet dood ga.
Zelfde voor alle andere bosses , execute crits tussen de 500k en 1000k ftw
Ja , dat valt idd niet mee om te vermijden in tanking gear.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm oke, dat wist ik dan weer nietNaja, ik zit gewoon in m'n tanking gear met een 2-hander (nou is m'n tanking gear iLvl 480), maar ja, DPS is wel wat lager dan wanneer ik echt een dps set zou hebben. Ik heb ook totaal geen crit op m'n gear zitten omdat dat zo'n beetje de enige stat is die ik wil vermijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |