What the fuckquote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Bedankt voor je antwoord Wolfrolf. Radagast is dus niet de Jar-jarbinks van deze film ? (zoals wel is vermeld door enkele "critici")
Excentriek is een goede omschrijvingquote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Bedankt voor je antwoord Wolfrolf. Radagast is dus niet de Jar-jarbinks van deze film ? (zoals wel is vermeld door enkele "critici")
Ja dat. Maar dan niet op een vervelende manier. Integendeel.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Excentriek is een goede omschrijving
excentriek op een goede manier is juist een pluspunt (in de film). maar dat was jar-jar binks absoluut niet. maar goed, een andere "expert"vond dat de film niet genoeg op "Harry potter leek bijv.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Excentriek is een goede omschrijving
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef knnth het volgende:
WAAAAAAAAAAUWWW. Wauw.
Ik heb nog nooit zo'n MOOIE film gezien, wat een visueel genot was dat zeg! HFR is echt schitterend, de trollen, de orcs, alles was zo .... echt!
De sfeer in Rivendel met de White Council ... wauw. En Galadriel is de allermooiste vrouw ooit geportretteerd in een film
Verhaal vond ik heel af en toe te langdradig maar dat zijn details. In alle opzichten een prachtige film.
Zaterdag weer, dan IMAX.
Sterker nog, Sean Bean/Boromir is het beste personage van de hele trilogiequote:Op woensdag 12 december 2012 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zou ook onlogisch zijn om dit eerste deel te gebruiken om al het kruid te verschieten. Peter Jackson gebruikt deze film min of meer om de karakters neer te zetten, het verhaal aan te kondigen én de mensen aan de nieuwe technieken te laten wennen. Dat was in principe bij Fellowship of the Ring ook zo waar je bijvoorbeeld na ruim een uur pas kennis maakte met Legolas, Gimli, Boromir etc. Aan het einde van film 1 moest men al weer afscheid nemen van Boromir en zie wat voor een ontzettend lovende kritieken Sean Bean heeft gekregen voor het neerzetten van die minieme rol.
Lief, leuk, absoluut geen karikatuur.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:22 schreef attila_de_hun het volgende:
kan iemand die de film heeft gezien vertellen hoe radagast overkomt?
Het is inderdaad even wachten op de casual kijker om tot een echte consensus te kunnen komen, maar ik begin te vermoeden dat deze film door critici heel anders gewaardeerd wordt dan het publiek.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef thettes het volgende:
Jullie zijn natuurlijk die-hard fans, maar ik vermoed dat ik me dan inderdaad niet hoef te vervelen komende maandag
En in de EE's komt hij (met name door de Osgiliath-flashback in TT) nog een stuk beter uit de verf.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Sterker nog, Sean Bean/Boromir is het beste personage van de hele trilogie. Met Gollem & Gandalf als mooie 2e en 3e
.
bedankt. mijn enige puntje van ongerustheid is weggenomen en ik kan niet wachten tot aanstaande vrijdag. (dit ondanks dat de film volgens een "expert" te weinig op Harry Potter lijktquote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief, leuk, absoluut geen karikatuur.
Klopt, in de EE's is hij sowieso nog beter uitgewerkt in de Fellowship.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
En in de EE's komt hij (met name door de Osgiliath-flashback in TT) nog een stuk beter uit de verf.
"For Gondor!"
Muh?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bedankt. mijn enige puntje van ongerustheid is weggenomen en ik kan niet wachten tot aanstaande vrijdag. (dit ondanks dat de film volgens een "expert" te weinig op Harry Potter lijkt)
Wel die van Lotr, met Boromir in korte broek!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:11 schreef attila_de_hun het volgende:
heeft iemand die tekenfilm van "The hobbit " wel eens gezien??
Ach ja, critici. Weet je nog toen Titanic uitkwam en dat bijna elke criticus het een klotefilm vond ..? Nu wordt het beschouwd als vijfsterrenfilm.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is inderdaad even wachten op de casual kijker om tot een echte consensus te kunnen komen, maar ik begin te vermoeden dat deze film door critici heel anders gewaardeerd wordt dan het publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |