Natuurlijkquote:
bij deze 550,-quote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Natuurlijk
Alles zit erbij, factuur van het toestel (Inclusief de prijs van het abbonement/type abbonement en mijn naam etc etc)
Gister het abbonement afgesloten, vandaag is het toestel afgeleverd.
Welk land?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef YebCar het volgende:
[..]
bij deze 550,-, omdat ik over 2 weekjes toch naar het buitenland ga en de 16gb daar ga halen voor deze prijs
http://store.apple.com/hk(...)phone/family/iphone5quote:
Je hebt PM.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef YebCar het volgende:
[..]
bij deze 550,-, omdat ik over 2 weekjes toch naar het buitenland ga en de 16gb daar ga halen voor deze prijs
waarom koop je er een hoesje bij als je hem toch niet gebruiktquote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 32GB ontvangen maar ik heb iets te snel gehandeld, beetje uit een impuls zeg maar.
Hierdoor gaat het toestel direct weer de verkoop in en blijf ik lekker bij de Galaxy S3
Toestel zit nog volledig gesealed in de doos, de doos is aangenomen en op de plank gezet
Er zit een gister aangeschaft hoesje bij.
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1096876/#prijzen
De goedkoopste prijs is 789, dus die houd ik als vraagprijs
Toestel is serieus net 15 minuten geleden geleverd en is direct weggezet.
Hij is optehalen in Hilversum.
Bieden mag uiteraard.
Was dus een impuls.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
waarom koop je er een hoesje bij als je hem toch niet gebruikt
Bij afsluiten van abo is dit 24u. Tenminste dat was bij KPN/Hi zo een aantal jaar geleden, zelf een keer gedaan namelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:35 schreef Flixxy het volgende:
Kun je hem niet gewoon retourneren onder "koop of afstand", 8 dagen bedenktijd ofzo?
en veel voor een abonnement betalen, en veel voor de lease, en hem dan na 2 jaar weer mogen inleverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop