en daar gaat het geluid weer ns...
geluid is terug en ik krijg dezelfde telefoon-grap van Koos nog een keer te horen !
geluid weer even weg en als het terugkomt zitten we weer naar een Ali-verhaal te luisteren over de vele mensen die hij geholpen heeft, hoe heeft het nobel-comité deze rotterdamse samaritaan ooit over het hoofd kunnen zien ! Veel gepraat door elkaar heen nu, kan het niet goed volgen, Koos praat wat met Desiree over het nomineren, en de rest met elkaar lijkt het. Robin lijkt het nog steeds moeilijk met de liefde te hebben getuige zijn halfslachtige armpje om Desiree.
Bye for now, ik ga Seinfeld kijken.
Mohammedaris heeft het er nog steeds over dat hij wel ipv. Koos eruit wil stappen. Zo is hij gewoon! Hij zegt: Het is gewoon respect voor ouderen.
Koos loopt naar de badkamer, de stream volgt hem. Ferdi (geloof ik) stapt de DBK in, ja inderdaad. Hij heeft het over de nominatie, maar waar hij eigenlijk voor kwam is dat uh ( En dan de stream op de tuin. Shit VOO)
Hieke vertelt Ali dat hij snel mensen afschrikt met zijn gedrag en zijn geklets dat hij 8 portiers heeft en niemand dus in zijn buurt hoeft te komen, hij is voor niemand bang.
Ik snap niets van die gozer.
Desiree met Robin op de bank te smoezen.
Robin: je moet gewoon niet meer naar die vent luisteren. Slaat liefdevol arm om haar heen. Ali is inderdaad weer op luide toon zijn liefde voor de minderbedeelden aan het uiten.
Sterke verhalen van Ali; moet duidelijk zijn frustratie kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |