abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_354000
23:55
Koos en Desiree bespreken op de bank wie op wie zou hebben gestemd

pi_354012
23:45 - 0:00
Koos zegt dat de niet-genomineerden een beetje rust hebben omdat ze zeker weten er nog 3 weken in te zitten. "terwijl ik volgende week donderdag denk, ga ik over een kwartier naar huis of niet" Hij zegt zich beter te voelen dan de eerste twee dagen "toen wou ik naar huis en dat heb ik ook aangegeven" (Ja uit den treure Koos) maar vindt niet dat mensen hem daarom mogen nomineren. "Het enigste voordeel is dat m'n kop nu veel op tv komt" zegt Koos droog. "Ik krijg nou een telefoonnummer onder m'n kop !"

en daar gaat het geluid weer ns...

geluid is terug en ik krijg dezelfde telefoon-grap van Koos nog een keer te horen !

geluid weer even weg en als het terugkomt zitten we weer naar een Ali-verhaal te luisteren over de vele mensen die hij geholpen heeft, hoe heeft het nobel-comité deze rotterdamse samaritaan ooit over het hoofd kunnen zien ! Veel gepraat door elkaar heen nu, kan het niet goed volgen, Koos praat wat met Desiree over het nomineren, en de rest met elkaar lijkt het. Robin lijkt het nog steeds moeilijk met de liefde te hebben getuige zijn halfslachtige armpje om Desiree.

Bye for now, ik ga Seinfeld kijken.

= godverdikkie hee =
  vrijdag 22 september 2000 @ 00:01:19 #178
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_354020
23:56 Robin gaat naast Desirée zitten. Koos zegt dat hij er misntens vier weken in wil blijven. Koos en Desirée zijn het erover eens dat ze er iig niet als eerste uitwillen. Robin zegt dat hij dit soort dingen ontzetten leuk vind. Koos wrijft wat door zijn baard. Ze staren met zijn drieën voor zich uit (ze zitten met zijn drieën naast elkaar op de bank met maar 1 stream werkend en op ze gericht)

Mohammedaris heeft het er nog steeds over dat hij wel ipv. Koos eruit wil stappen. Zo is hij gewoon! Hij zegt: Het is gewoon respect voor ouderen.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  vrijdag 22 september 2000 @ 00:03:53 #179
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_354029
0.00

Koos loopt naar de badkamer, de stream volgt hem. Ferdi (geloof ik) stapt de DBK in, ja inderdaad. Hij heeft het over de nominatie, maar waar hij eigenlijk voor kwam is dat uh ( En dan de stream op de tuin. Shit VOO)

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_354030
Ali is blij dat hij genomineerd is??!!

Hieke vertelt Ali dat hij snel mensen afschrikt met zijn gedrag en zijn geklets dat hij 8 portiers heeft en niemand dus in zijn buurt hoeft te komen, hij is voor niemand bang. Ik snap niets van die gozer.

Desiree met Robin op de bank te smoezen.
Robin: je moet gewoon niet meer naar die vent luisteren. Slaat liefdevol arm om haar heen. Ali is inderdaad weer op luide toon zijn liefde voor de minderbedeelden aan het uiten.

pi_354042
Ali tegen Bianca: jij gaat er nooit uit.
Bianca: dat weet je niet.
Ali: dat weet ik wel, jij gaat er gewoon niet uit, geloof mij maar.

Sterke verhalen van Ali; moet duidelijk zijn frustratie kwijt.

pi_354045
weer een nieuwe dag, deze gaat op slot, gestreamd kan er [url=http://www.fokforum.nl/showtopic/19160]hier[/url] weer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')