[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 21-09-2000 00:17]
0.11
Koos had bij zijn 11 jaar jongere vriendin (hij versprak zich nog even door zijn 11 jarige vriending te zeggen), hij komt nu met een leuk verhaal zegt ie...
Hij kwam bij die vriendin, "wil je naar de badkamer?" vroeg de vriendin. De badkamer was versierd met ballen en takjes.. Bad was vol met water en schuin. Ze had kaarsjes op de hoeken van het bad gezet, ze gingen in bad het 'liefdespel' te bedrijven, ze begon op een gegeven moment te pijpen en hij had het vlammetje vol onder zijn grote teen en gaf toen een kreet. De vriendin stikte zowat tijdens het pijpen...
Iedereen begint te lachen
Koos benadrukte wel tijdens het verhaal dat dit niet morgen mag worden verteld
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 21-09-2000 00:16]
Els (nieuwe vriendin van Koos) is 5 jaar ouder dan Koos en deze schijnt ook goed in het liefdesspel te zijn (ja de leuke praatjes komen nu opgang).
De moeder van Koos had dit verhaal nog niet gehoord en Koos denkt dat z'n moeder met de mond zal klapperen als ze dit op tv ziet als dit wordt uitgezonden .
[offtopic]Persoonlijk denk ik trouwens niet dat dit wordt uitgezonden[/offtopic]
Koos heeft ook al eens meegemaakt dat z'n vriendin alleen een leren jas aanhad (en de rest dus niet) als ie thuiskwam
Ferdie zegt dat ie dit nog nooit heeft meegemaakt. Koos zegt dat ie nog meer heeft meegemaakt maar dat ie dat niet in dit huis verteld
Ferdie begint nu een verhaal over het feit dat hij een meisje tegen kwam in Australië die hem wilde....[offtopic]toen viel het geluid uit en ging ik slapen[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 21-09-2000 00:27]
[off topic ik stop er mee]
Beter laat dan nooit.. het is rustig in het BB huis. Desiree heeft Robin gevonden en beide liggen rustig te slapen. de andere stream staat gericht op een bed waarvan ik niet kan zien wie er in ligt. De kippen zijn op stok en voor de rest all is quiet
Toen ook zij naar bed gingen (wat was het? even na 1:00 ofzow) werd het stil in huis. Geen moppen meer op de slaapkamers, doodse stilte.
Nu, 2:00, is iedereen in diepe rust. Ferdi ligt vannacht weer naast Desiree maar (natuurlijk?) weer niks bijzonders aan het handje. Ik zie wel een paar schoenen netjes onder het bed staan, maar of dat boeit?
In de vrouwenslaapkamer krapt Hieke over haar pols en slaapt weer verder. Zou de regie misschien even een van de streams kunnen inzoomen op Bianca, naast Hieke, zodat ik ook mooie dromen kan hebben vannacht?
Veel plezier streamers die over een uur of 6/7 de energie van Bianca mogen aanschouwen...
[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 21-09-2000 02:12]
ik begin er aan te twijfelen of hij het is
als ik het weet horen jullie het weel
is het nu Robin of Ferdi trouwens, bij Desiree
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 21-09-2000 02:14]
Bianca is inmiddels, net als Jolanda, wakker geworden en heeft zich omgedraaid. Inzoomen hoeft dus niet meer...
Ik zie Desiree weer met iemand in bedje... De sloerie...
Maar wie is het??? Nog steeds Ferdi??
Verder nog uitzicht op dit geweldige achterwerk. Aan de omvang te zien is het van Ali...
Iemand gooit er wat onbestemde klanken uit...
Verder alleen zwaar geadem...
Ineens een vreemd geluid (krakende dekens??) en 3 tikken... Dan weer wat klanken... Nightmare anyone???
Oh, hoppa, daar gaat ze weer.
Heeeej, ze kruipt weer in bed. Over iemand heen. Bij wie kruipt Bianca in bed?!?!
En wie snurkt daar zo?
Stream 1 filmt de slaapkamer, stream 2 staat op 'n verlaten badkamer...
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 21-09-2000 08:47]
8:50 Nog steeds alles in diepe rust.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 21-09-2000 08:51]
OP STREAM 2 ZIT INEENS IEMAND OP HET DAK!!!!!!!
Was er een indringer in het huis????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |