Je kan ons nu niet in de steek laten jij bent de grote plubliekstrekker.quote:
Zo zacht als een baby? :$quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef Nikmans het volgende:
Vergeet niet dat Nikmans het smoeltje van Lithia aait, als het zacht genoeg blijkt
Isgoed, doeiquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Geelman het volgende:
Het valt me op dat we aan het verbasteren zijn.... (Ik weet niet eens wat dat woord betekend maar leek me cool het hier te gebruiken!)
De mensen hier zijn oversekst.
Een femme kan niet posten of er wordt al om pic gevraagd, wat is er toch aan de hand met iedereen? Waarom kunnen jullie niet even googlen op tieten of dames? Ik snap het niet. En dan het gehossel en geflirt in topics dat is toch 3x niks. Ik snap het niet waarom FOK!ers zo hosselen en ook nog eens succes hebben, dat gaat er bij mij niet in! Je reinste onzin zeg ik je. (ook bij dit woord weet ik niet wat het betekend)
En dan nog die femme's hier die er op in gaan zeggen dat ze het geil vinden, maar eigenlijk niets eraan vin. En als het in het echt erop aankomt wegrennen het moment dat je je broek laat zakken. Laten we terugkeren naar de echte liefde mannen, die tijd waarin je teder het handje van je lief vasthoudt!
Ik zeg doen!
(Originele tekst van Akantha)
Ontwikkelingen:
- Doornstruik wordt een echte baas
[b]- Geelman gaat een man-de-fuck-up cursus organiseren (Kosten: ¤500 p.p.)
- Er komt een KLB-meeting in een saunaclub (Lithia komt ook (naakt))[/b]
De billetjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Zo zacht als een baby? :$
Maar als ik met mijn auto naar roerdmon kom samen chillen in de yin yang dan leer je me alles gelijk!quote:
Minstensquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Zo zacht als een baby? :$
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Piye het volgende:
Dit vervolgtopic bewijst wel dat mensen inderdaad geobserdeerd zijn door seks.
Prachtig tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef Piye het volgende:
Dit vervolgtopic bewijst wel dat mensen inderdaad geobserdeerd zijn door seks.
Wat is dit voor verkapte hoerehuis ;s ik ga hier dus echt neit heen.quote:Wederom 'ns naar Hillywood Remunj gefahren.
Bij aankomst sierden slechts enkele ned. nummerplaten de parkeerplaats.
Merendeel Duits (van de dames) en wat Rood-Wit platen.
Vroeg in de middag goede verhouding dames en heertjes. Zo'n 1 op 1 moet een aardige schatting zijn. Later op de avond behoorlijke toeloop van niet alleen heren maar zeker ook lieftallige dames. Namen ? Ben slecht in namen.
Verhouding dames/heren liep wat op in 't voordeel van de dames. Vandaar dat er zich langzaam maar zeker een behoorlijke avondploeg formeert aan de Roermondse poorten . Ook de groep buitenlandse heren (Decent English , Iers etc) lijken inmiddels hun weg naar YY te hebben gevonden.
Voorwaar geen straf om hier te vertoeven. Alles wederom in orde (stoute/lieve/minder lieve en al dan niet opdringerige dames).
Later op de avond een erg vervelend schouwspel om Sheila zich te zien douchen , na 't poedeltjenaakt zonnen van enkele dames .
Al met al een gezonde afsluiting van een zomer die eigenlijk nooit een zomer mocht zijn.
HP
Wel een geheel?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:43 schreef Alborz het volgende:
Ik wil hier geen deel meer van uitmaken.
Tja, ik vind wel een andere instructeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:43 schreef Alborz het volgende:
Ik wil hier geen deel meer van uitmaken.
Oke dus wanneer gaan we meeten voor die grote gay orgie?quote:
Tuurlijk, ik kom niet voor niets gewoon weer reageren.quote:
Ik durf de relaxruimte niet meer in zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke dus wanneer gaan we meeten voor die grote gay orgie?
[..]
Tuurlijk, ik kom niet voor niets gewoon weer reageren.
quote:Op Vrijdag is 't goed vertoeven in YY.
Bijzonder fraaie line-up der CDL's ( ). Ook al is 't nauwelijks middag .
Enkele namen, zonder volledig te willen zijn jessie, jessy, Ilse, Luana, Michelle op zoek naar haar Booby Vitale met enkele vriendinnen die eveneens behoorlijke mooie ogen hadden , Larisa , Jana , Julie, Sherina, Angelika,Simona (op zoek naar lalande), Maureen, Samantha, Anita , Tia, Alicia, Alena, Nina, Sheila , Celina, Suzy, Yvon, Luana , Vivian, Monica, Sylvia, Melina , Nicky
In de middag vlotjes 30 Stoeierds geteld, in de avond vlot 50 .
Eten als vanouds,met 4 vleessoorten (Hambu, Kippie, Biefie en Spekkie), met rijst. Als toevoeging rode kool (?) en/of Brocolli (?) en zwaar foute saus (rechts laten liggen). Dining room wordt meer en meer een plaats voor de eerste "gevoelige" contacten tussen dames en Wijsberen. Met jana en Julie (?) in de hoofdrol. Met deze Dames kom je nauwelijks aan eten toe.... sterker nog...je krijgt alleen meer honger .
In de avond nog enkele paaldansacts moeten ( ) aanschouwen o.a. van de waanzinnige mooie vriendin van Sheila, die zich nog wat onwennig voelde in YY, maar die tijdens 't paaldansen zich toch wel een beetje liet gaan. De naam van deze (waarschijnlijk Hongaarse) schoonheid in heerlijk Roze Lingerie ontbreekt, maar zal snel op dit forum prijken (met het predicaat uitstekend).
Zwembad is inmiddels afgedekt zodat de badeendjes voortaan thuis kunnen blijven . Al met al weer 'n bewogen laatste vrijdag van de maand.
Gelukkig is er volgende maand weer een kortingsactie al is die beperkter dan die van Julie en Augustus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |