Nouja, de eerste keer was in oktober, de tweede keer een paar dagen erna.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Heel simpel aangezien het tijdelijk is, zet een webcam op je vensterbank tussen de planten oid? Lange usb verlengkabel en je bent heel goedkoop klaar. Wil je een fatsoenlijke resolutie filmen neemt het wel belachelijk veel ruimte in aangezien de webcam het waarschijnlijk uncompressed laat, dus zal je regelmatig moeten kijken/verwijderen.
De standaard regel is dan ook, zit er een rood ledje op de camera dan is hij 99 van de 100 keer fake..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef delano.888 het volgende:
Nog een idee: sommige winkels (action / blokker enz) hebben fake camera's die reageren op beweging en dan een lampje laten knipperen enz, dat lijkt heel echt. Doordat die er hangt zal er waarschijnlijk niks meer gebeuren, en omdat je niet echt filmt, ben je niet strafbaar.
ja dat dacht ik ook toen ik die voordeur in traptequote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef Bill_E het volgende:
[..]
De standaard regel is dan ook, zit er een rood ledje op de camera dan is hij 99 van de 100 keer fake..
Dan ben je dus strafbaar bezig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Andyy het volgende:
We zijn dan ook niet van plan om het zichtbaar op te hangen
Zal best, maar denk jij nou echt dat de "krasser" het gaat riskeren?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef Bill_E het volgende:
[..]
De standaard regel is dan ook, zit er een rood ledje op de camera dan is hij 99 van de 100 keer fake..
Jup... Sterker nog, wij moesten zichtbaar op de deuren een sticker plakken om eventuele inbrekers erop te wijzen dat er camera's hangen...quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon een nachtje in een auto gaan zitten waar je goed zicht hebt. Wachten totdat de dader toeslaat en dan die .22 met demper legen in de achterkant van zijn schedel. Zal hem leren!
Zou ik zo doen, maar het gebeurd niet elke dag (gelukkig).quote:Op woensdag 12 december 2012 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon een nachtje in een auto gaan zitten waar je goed zicht hebt. Wachten totdat de dader toeslaat en dan die .22 met demper legen in de achterkant van zijn schedel. Zal hem leren!
Bij het kopen van een ip camera moet je in jou geval wel even opletten of ze nightvision ondersteunen en tot hoever ( sommige hebben tot 25 meter nightvision )quote:Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zou ik zo doen, maar het gebeurd niet elke dag (gelukkig).
Ik ga zo maar even meer over IP camera's zoeken
Of zelf een IR-schijnwerpertje ophangen.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:50 schreef pietjepatat het volgende:
[..]
Bij het kopen van een ip camera moet je in jou geval wel even opletten of ze nightvision ondersteunen en tot hoever ( sommige hebben tot 25 meter nightvision )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |