Okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Toverheks heeft YouTube-filmpjes gepost, die is al zo goed als geband.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
Opa!
anders is Gert morgen weer teleurgesteld in ons
En Pullup heeft ze gequote, die is ook zo goed als zeker de sigaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toverheks heeft YouTube-filmpjes gepost, die is al zo goed als geband.
Werk aan de winkel voor Gertquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
En Pullup heeft ze gequote, die is ook zo goed als zeker de sigaar
Pietje komt zeker na oud en nieuw weer eens kijken?quote:
Ik vind een waarschuwing voor mootie wel afdoende.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Jian het volgende:
mootie, alleen maar offtopic posts in dit topic!![]()
Ja, ik verlink ze gewoon hoor, ik ga niet op m´n flikker krijgen morgen, terwijl ik me keurig aan de regels heb gehouden![]()
Opa!
Op 1 januariquote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Pietje komt zeker na oud en nieuw weer eens kijken?
Mirandaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef mootie het volgende:
Zou opa ook geschoren ballen hebben? Zoja, doet oma het voor hem?
Ik ben het roerend met je eens. Toevallig!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind een waarschuwing voor mootie wel afdoende.
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef mootie het volgende:
Zou opa ook geschoren ballen hebben? Zoja, doet oma het voor hem?
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben het roerend met je eens. Toevallig!
Een knoop lukt me ook, dus dit gaat ook werken.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Nu Jian nog een oor aannaaien.
We kunnen hem ook een knoop ipv een oor aannaaien, dan kan-ie z'n overhemd aan z'n hoofd vastmaken.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Een knoop lukt me ook, dus dit gaat ook werken.
Trust Coosquote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef Coos het volgende:
Er staat een paaltje van de gemeente voor mijn huis met niet parkeren morgen vanaf 07.00 uur.
Ze gaan die kutboom voor de deur weghalen en dat zal wel met een hoop herrie gaan. Dus ik drink mijn biertje leeg, eet mijn sinasappie en ga plat.
Prettige voortzetting
Ik weet precies hoe dat gaat. Vanaf klokslag 7 uur maken ze zoveel mogelijk herrie en na 9 uur hoor je niks meer. Ze zijn hier vlakbij ergens de fundering aan het vernieuwen, 10 voor 7 gaan ze flink los met heien en de rest van de dag doen ze klussen zonder geluid.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef Coos het volgende:
Er staat een paaltje van de gemeente voor mijn huis met niet parkeren morgen vanaf 07.00 uur.
Ze gaan die kutboom voor de deur weghalen en dat zal wel met een hoop herrie gaan. Dus ik drink mijn biertje leeg, eet mijn sinasappie en ga plat.
quote:Prettige voortzetting
Jah op een gepekelde staak op de boulevard, hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:
Jian houdt jullie nog een beetje in het gareel. En heeft vandaag geen stille tocht aangekondigd. Hulde daarvoor!quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Nu Jian nog een oor aannaaien.
Goede UI.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:24 schreef DeOop het volgende:
[..]
Jah op een gepekelde staak op de boulevard, hoe vaak moet ik dat nog zeggen![]()
Scrut, teringlijer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |