Ja vanmorgen in de radio hadden ze het over dat de kraamzorg het toch ook wel wat overdreven vond worden. Straks aten de zwangeren praktisch niks meer namelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, je mag nu ook al geen basilicum, drop, kaneel, salami en paracetamol meer als je zwanger bent?
Er zullen velen views komen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vanmorgen in de radio hadden ze het over dat de kraamzorg het toch ook wel wat overdreven vond worden. Straks aten de zwangeren praktisch niks meer namelijk![]()
![]()
D'awwww naamTT
quote:
Ja want alle oudere generaties zijn allemaal faalsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
en vooral niet naar buiten, of het liefst in een quarantainekamer. Zo kun je ook geen rook, uitlaatgassen, nagellakremover en openhaarddampen inademen die er allemaal voor zorgen dat je kind als zware mongol wordt geboren!
It's not ugly... it's just............. specialquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
damn, stel je voor dat ik secretly pregnant zou zijn en ineens ging baren, dan kwam er een groen kind met 7 armen zonder hersenen uit met al die dingen die ik heb geconsumeerd![]()
spe...ciallll....quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It's not ugly... it's just............. special
? aanvechten? Heb je ze aangegeven dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
Zo, Sigma's maar eens opgehaald en eens uitzoeken of ik de douane kosten kan aanvechten,
Nee, het leek er even op dat ze de dollarwaarde naar euro hadden omgerekend en dat als aankoopbedrag hadden gekozen en btw over hadden berekend, maar dat was niet zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
? aanvechten? Heb je ze aangegeven dan?
Datquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die strakke zwarte met kant van de H&M
Ja ik las het iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoor al 15 jaar van zwangeren dat ze steeds minder mogen en binnenkort maar aan het infuus moeten ofzo
Beetje gezond verstand gebruiken dan loopt het allemaal wel los
Skjoe de gait is naar de buurvrouw verhuisd, nu staat hij bij haar geiten en is niet eenzaam. Mijn andere gaiten zijn afgelopen tijd dood gegaan..
ik ga gewoon drop eten als ik zwanger ben!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoor al 15 jaar van zwangeren dat ze steeds minder mogen en binnenkort maar aan het infuus moeten ofzo
Beetje gezond verstand gebruiken dan loopt het allemaal wel los
Skjoe de gait is naar de buurvrouw verhuisd, nu staat hij bij haar geiten en is niet eenzaam. Mijn andere gaiten zijn afgelopen tijd dood gegaan..
Alsof ik iets voor iemand anders over laatquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens handig want ze eten alles!
Dit. Later als we de vader vaan Baas uit de boerderij gewerkt hebben geiten kippen dit dat allesquote:
ik wist dat er iets in deze trant zou komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Alsof ik iets voor iemand anders over laat
En een schaapjequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit. Later als we de vader vaan Baas uit de boerderij gewerkt hebben geiten kippen dit dat alles.
varkjes!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit. Later als we de vader vaan Baas uit de boerderij gewerkt hebben geiten kippen dit dat alles.
Ik kop graag inquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist dat er iets in deze trant zou komen![]()
ik heb nog steeds de stofjes liggen. Ik schaam me zo. Maar in de kerstvakantie kan ik die wel afmaken. Krijg je 'm alsnog voor je verjaardag, maar dan een jaar te laatquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:31 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, brushroll.. die wil ik ook nog steeds!
Whut?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef Mss het volgende:
Meh, ik had mijn moeder gevraagd of ze me wilde leren om met haar naaimachine om te gaan zodat ik een brushroll kon maken, heeft ze daar geen zin in. Want ik ben er al zo weinig, en dan heeft ze geen zin om dit soort dingen te doen. En ze wil 'm ook niet voor me maken.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de stofjes liggen. Ik schaam me zo. Maar in de kerstvakantie kan ik die wel afmaken. Krijg je 'm alsnog voor je verjaardag, maar dan een jaar te laat
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef Mss het volgende:
Meh, ik had mijn moeder gevraagd of ze me wilde leren om met haar naaimachine om te gaan zodat ik een brushroll kon maken, heeft ze daar geen zin in. Want ik ben er al zo weinig, en dan heeft ze geen zin om dit soort dingen te doen. En ze wil 'm ook niet voor me maken.
Mja, in januari wil ze er wel tijd voor maken maar tussen kerst en nieuwjaar niet. In januari heb ik geen OV meer, ben al ik 30 euro kwijt om uberhaupt daar en terug te komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut?Lekker vaag ook... mijn moeder vindt het net leuk om zo'n dingen te kunnen meegeven....
Das wel een duren brushroll danquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, in januari wil ze er wel tijd voor maken maar tussen kerst en nieuwjaar niet. In januari heb ik geen OV meer, ben al ik 30 euro kwijt om uberhaupt daar en terug te komen.
oohh, dus het kan niet nu maar ze wil het wel doen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, in januari wil ze er wel tijd voor maken maar tussen kerst en nieuwjaar niet. In januari heb ik geen OV meer, ben al ik 30 euro kwijt om uberhaupt daar en terug te komen.
Awwww dat vind ik liefquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de stofjes liggen. Ik schaam me zo. Maar in de kerstvakantie kan ik die wel afmaken. Krijg je 'm alsnog voor je verjaardag, maar dan een jaar te laat
Ik zou heel veel gaan pulken denk ik zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet beslissen of ik het heel lelijk of leuk vindt.
Heb je dat al aan haar gezegd? Dat je in januari geen ov meer hebt ook.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Meh...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet beslissen of ik het heel lelijk of leuk vindt.
en anders was het heel terecht geweestquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awwww dat vind ik lief. En zo was het overiegsn niet bedoeld maar dat weet je wel he
?
Heb jij ergens foto's van je kinderboerderijquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil als we helemaal op orde zijn een dwergezel en een minivarkje
Heb je trouwens ook varkansie in de kerstvarkansie? Heb je al lang niet gezien!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en anders was het heel terecht geweest
Ze zei dat ze het in januari ergens wel met me wilde gaan doen, maar dat ik die ovkosten heb ik dan pech. En ik vind het niet erg om te betalen om naar mijn ouders te gaan, maar niet als ik in de voorgaande maanden al zo veel ben geweest. In november 3 keer, in december 2 keer. Dan ben ik voor januari wel even klaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oohh, dus het kan niet nu maar ze wil het wel doen?
Ja, wel balen van die OV
Yay!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja of nee?
http://www.zalando.nl/min(...)n-m3221c057-603.html
ja twee wekers!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook varkansie in de kerstvarkansie? Heb je al lang niet gezien!
Jawel. maar ze claimt het druk te hebben tussen kerst en nieuwjaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je dat al aan haar gezegd? Dat je in januari geen ov meer hebt ook.....
[..]
Meh...
DUDEquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja of nee?
Ik anderhalve week vanaf volgende week vrijdag (2 januari weer werken) dus ja, gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja twee wekers!
Gaan we daten?
Was jij nou eerste of tweede kerstdag jarig?
mmmm denk dat het een beetje cheap oogt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja of nee?
Lijkt een beetje gek stofje..quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
en deze?
http://www.zalando.nl/die(...)s-di121c014-304.html
dat zou kunnen! maar qua vorm en kleur wle leuk toch? want ik kan altijd terug sturen als de kwaliteit bagger isquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmm denk dat het een beetje cheap oogt.
Nice!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik anderhalve week vanaf volgende week vrijdag (2 januari weer werken) dus ja, gezellig.
1ste.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja of nee?
Oh.. hmm... fijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel. maar ze claimt het druk te hebben tussen kerst en nieuwjaar.
met jouw katten idd, lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik dus ook over, hij lijkt heel erg dun, 1 kattenhaaltje en goodbye enzo
En met jouw kadders... geen aanraderquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja daar twijfel ik dus ook over, hij lijkt heel erg dun, 1 kattenhaaltje en goodbye enzo
Joah gezellig. Belgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh.. hmm... fijn![]()
![]()
Kom mee naar belgië met mij; mijn mama wil het je vast leren en wil ook zo een brushroll voor je maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb ze pas allemaal van fotoemmer gehaald, dan zou ik ze opnieuw op koeten zoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij ergens foto's van je kinderboerderij?
Eerste wat paps zegt: Wil je iets drinken? Leffe... grimbergen... ?quote:
he bahquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb ze pas allemaal van fotoemmer gehaald, dan zou ik ze opnieuw op koeten zoeken.
Ik heb nu niet zoveel beesten meer hoor, 2 cavias 1 kat 2 goudvissen en een uitgeleende gait.
Ik had nog 2 geiten meer maar die zijn doodgegaan. Ik had ook kippen maar die zijn vermoord door een vos en mn andere kat is begin dit jaar doodgereden.
Hoop dode dieren hier afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerste wat paps zegt: Wil je iets drinken? Leffe... grimbergen... ?![]()
![]()
Ok vage jurkfoto's (en ik weet nog niet welke schoenen ik er onder aan doe...). En ik hou van de shaperok
godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ok vage jurkfoto's (en ik weet nog niet welke schoenen ik er onder aan doe...). En ik hou van de shaperok
Damn womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb ze pas allemaal van fotoemmer gehaald, dan zou ik ze opnieuw op koeten zoeken.
Ik heb nu niet zoveel beesten meer hoor, 2 cavias 1 kat 2 goudvissen en een uitgeleende gait.
Ik had nog 2 geiten meer maar die zijn doodgegaan. Ik had ook kippen maar die zijn vermoord door een vos en mn andere kat is begin dit jaar doodgereden.
Hoop dode dieren hier afgelopen jaar
Juist wel die apartere BHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
GRAAG SCHAREN BATSEN MUILEN DIT DAT ALLES MET PRIEMquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh mss... Méér scharen??![]()
![]()
![]()
Ja? Wel die bh? Ik vroeg het aan cif; maar die zei die andere; want 'gewoon' zwart...Maar ja hij is ook man; dus wat weet ie van mode af
TWEEDE KERSTDAG HEB JE AL DATEquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
En daten? Ik ben tss kerst en nieuw vrijBut i don't want to interfere
![]()
Ja gezellig, zullen we High Tea doen in Eindhovenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
En daten? Ik ben tss kerst en nieuw vrijBut i don't want to interfere
![]()
JA BEHALVE 2DE KERSTDAG WANT DAN GA IK SCHAREN MET SJAAN HUBBAHUBBAquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TWEEDE KERSTDAG HEB JE AL DATE
Wil me echt niet opdringen hequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja gezellig, zullen we High Tea doen in Eindhoven?
Ik vind het geen probleem in ieder geval!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil me echt niet opdringen heIk bedoel: Als jullie met z'n 2en willen afspreken; vind ik het ook prima
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:01 schreef megamandy het volgende:
Aah ze komen er eens achter dat slimme kinderen op de basisschool te weinig aandacht krijgen
quote:
Waar lees/hoor jij dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:01 schreef megamandy het volgende:
Aah ze komen er eens achter dat slimme kinderen op de basisschool te weinig aandacht krijgen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Priem, die jurk!![]()
![]()
En zéker met die aparte bh!
Komt zometeen op het journaal, werd aangekondigd aan het begin. En heb ergens gelezen dat we achterblijven op taal en reken gebied tegenover de omringende landen. Volgens mij op nrc, zal even kijken.quote:
Aah hier:quote:
Ik hoef zelf echt never nooit nie een pony meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil ook een pony laten knippen maar de vorige keer hadden ze er een of andere poetel van gemaakt.
Mjah precies. Maar ik weet ook niet wat ik anders met mijn haar moet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hoef zelf echt never nooit nie een pony meer
Ik heb krullen dus die pony ziet er dan inderdaad zo poetelachtig uitOf ik zou hem moeten gaan stijlen maar dat vind ik ook zo'n stom contrast met krullen. Plus dat ik dat haar over m'n voorhoofd maar irritant vind, ik vind plukjes op kaaklengte die vervolgens opkrullen eigenlijk al irritant (maar wel mooi)
Laagjes? Of heb je die al?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah precies. Maar ik weet ook niet wat ik anders met mijn haar moet.
Ja die ga ik dalijk om half 9 kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze zenden deze week op RTL7 de hele LOTR trilogie uit, kun je er weer een beetje inkomen
Zo laten dan?quote:
Ik heb film 1 met moeite afgekeken en hoefde de rest daarna niet meer te zienquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die ga ik dalijk om half 9 kijkenHeerlijk
Mjah, maar ik vind het zo saai haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo laten dan?
Ik heb nu ook weer velen laagjes en wat korter (net over schouders), dus velen krullen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb film 1 met moeite afgekeken en hoefde de rest daarna niet meer te zien
Kort en pittig en vuurtorenrood danquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, maar ik vind het zo saai haha.
Hell naw!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kort en pittig en vuurtorenrood dan
Of Ursula
Hier ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook half naar LOTR kijken zo, tijdens schoolwerk en groepsgeprek met klasgenoten
Oehhh zeer goeien ideequote:
quote:
Seriously?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hell naw!![]()
Zoiets is me heul lang geleden al eens aangepraat.
Heb jij geen lekkere pijnstillers? Of heb je er niet vaak genoeg last van om echt aan de meds te gaan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh je hebt het ook echt laten doen toen?
Ja maar Ursula?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan ook leuk kort haar hebben hoor
Foto?quote:
Bij mij was het nogal een faal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan ook leuk kort haar hebben hoor
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Foto?
Ik heb ook een knalrode ursula gehad btw
Postnatale noodgreep
Echt? Hoezo noodgreep? Je haar is nu erg mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Foto?
Ik heb ook een knalrode ursula gehad btw
Postnatale noodgreep
Jawel maar het kost me nu heel veel moeite om van de bank af te komen dus ik blijf nu liever zittenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb jij geen lekkere pijnstillers? Of heb je er niet vaak genoeg last van om echt aan de meds te gaan?
Zorg je ervoor dat je wel weer arthrotec krijgt en niet wordt afgescheept met diclofenac? is een hel voor je maag.quote:
Jij hebt toch geen Ursula kapselquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Of ben ik ook een ursula want kort haar?
Het viel uit, ik had enorme inhammenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt? Hoezo noodgreep? Je haar is nu erg mooi
Yeah, want diclofenac helpt niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zorg je ervoor dat je wel weer arthrotec krijgt en niet wordt afgescheept met diclofenac? is een hel voor je maag.
Als ik Ursula roep, dan bedoel ik ook letterlijk haar kapsel. Om tequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja omdat bij het woord kort iedereen meteen pittig, rood en ursula er achteraan roept
Ditquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Mss het volgende:
Ik vind bij de meeste mensen lang haar mooier dan kort, maar niet iedereen heeft gewoon het haar om het lang te laten groeien. SQ bij jou is dit haar een hele vooruitgang op je langere haar, en het staat je ontzettend leuk. En je krullen zijn
Ik vind schuin bij jou denk ik ook leuker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb mijn pony alweer schuin gelegdHeb em toch wel 2 weken gehad
![]()
Ik vind het leuk hoor; maar mijn haar groeit gewoon zo hard dat ik er me al aan erger na 1 week
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik vind het leuk hoor; maar mijn haar groeit gewoon zo hard dat ik er me al aan erger na 1 week
Dat is normaal hequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Dat zou ik echt zó snel beu zijn hèquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is normaal heMoet hem ook om de twee weken bijknippen
Heb het inmiddels alweer zo'n 3-4 jaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zó snel beu zijn hè
Dat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zó snel beu zijn hè
Uuuuh neequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef Dwyn het volgende:
Om de twee weken naar de kapper. Kill me now.
Oh okay.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uuuuh neeDoe ik zelf of laat het mijn moeder doen.
Dan zou ik iedere keer moeten regelen dat ik in Eindhoven ben als ik het door de kapper zou laten doen.
Damn, meerdere abcessen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook lekker mijn week zeg
Donderdag naar gespecialiseerd centrum voor complexe wortelkanaal-dingen-gebeuren omdat mijn wortels vreemd lopen en er zitten meerdere abcessen onder
Daar mag ik dus fijn verlofuren voor inleveren want het is een geplande afspraak en geen "help ik ga NU dood als ik niet naar de arts ga" afspraak
Nu aan een flinke dosis antibiotica, ik ben zo gaar als een konijn
Pak ik net mijn laptop op (bijna 2 weken oud dat ding), breekt heel de oplader in de laptop
Dus als deze leeg is moet ik mobiel fokken want ik kan niet meer opladen
ik heb een kneuzen faal lijfquote:
Heerlijk. Ik heb een keer de pezen ofzo van mijn kaak ontstoken gehad. En dat voel ik nog steeds als ik erg hard of veel moet kauwen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben gewoon een mongool, kan nooit eens een keer iets normaals hebben ook
En het komt dus door mijn hoeren tandarts van paar jaar geleden, want de plek onder de vulling die er al in zat was niet goed steriel waarna de bacteriën geen kant op konden en lekker mijn kies in zijn gegaan en mijn kaakbot hebben geïnfecteerd. En dat voel je dus pas op het moment dat je kaak ontstoken is ofzoiets
Werd ook heeeeel blij toen ik het hoorde, samen met de prijzen van de endodontoloog
Positief punt: tandarts was wel tof wijf, dus heb me daar maar meteen ingeschreven.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Positief punt: Asos heeft mijn spullen vanochtend verscheept las ik net
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaaf, een van m'n ouwe ringen past om m'n ringvinger. Da's ook alweer tig jaar terug.
Ik probeer me nu te herinneren hoe lang ik 'm heb, volgens mij sinds m'n twaalfde ofzo. Of misschien nog wel eerder, want m'n opa leefde nog dat ik 'm kreeg.quote:
Afvallen en m'n handen zijn voor de verandering eens niet enorm warm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je afgevallen IJs? Of komt het door de velen sex?
of heb je veel geoefend met op knopjes drukkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afvallen en m'n handen zijn voor de verandering eens niet enorm warm.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of heb je veel geoefend met op knopjes drukken
daar krijg je juist dikke gespierde vingers vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of heb je veel geoefend met op knopjes drukken
oh ja, da's waar ook... maar misschien verdwijnt eerst het vocht uit je vingers ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijg je juist dikke gespierde vingers van
nee geen narcose. Nah ja, ik zal het wel overlevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Huh? Staat er dan niets in jullie cao over dit soort afspraken kipske? Bij ons krijg je in elk geal een deel van deze uren terugMaar jézus wat kut en gatverdamme voor de behandeling die je nog moet. Is er algehele narcose beschikbaar?
dikke
chick..
Und hi!
Soberzo, ring zit links, ik gebruik rechts.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, da's waar ook... maar misschien verdwijnt eerst het vocht uit je vingers ofzo
Ah wel... was een mooie reden om dat matige kutfilmpje te posten
Doe jij het alleen maar met Joop dan? Ik doe het altijd met minstens 6 mannen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo, ring zit links, ik gebruik rechts.
Ik ben echt matig met links jonge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe jij het alleen maar met Joop dan? Ik doe het altijd met minstens 6 mannen tegelijkertijd
jammer welquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben echt matig met links jonge.
Hehehehequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe jij het alleen maar met Joop dan? Ik doe het altijd met minstens 6 mannen tegelijkertijd
Voor mijn ring niet.quote:
Uiteraardquote:
da's cute!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mijn ring niet.
En gecheckt, 14 jaar terug gekregen.
quote:
Rond een emmer kip.quote:
2 anus, 2 muts en in elk oor ook eentjequote:
dat helpt altijd om ze te lokkenquote:
Watermeloen erbij en ze zijn wel even zoet.quote:
en Unf!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
Ik vond het ook lolleren dat we vorige week in het restaurant ook gewoon keihard negergrappen zaten te maken en aan de tafel achter ons zat een negert![]()
De aidstafel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
Ik vond het ook lolleren dat we vorige week in het restaurant ook gewoon keihard negergrappen zaten te maken en aan de tafel achter ons zat een negert![]()
ik kan er makkelijk 8 kwijt, ook nog in elke hand eentjequote:
Ja maar unf was undercover! Nee aan het tafeltje achter ons zat een neger met een kinderwagen en hij was aan het eten. En ik zag hem af en toe wel kijken van 'dafuq hoor ik'quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en Unf!
(zat achter ons een neg0r?![]()
![]()
of was dat die afwasneg0r die ik aan een zeker iemand wilde voorstellen?
)
ik zei iets over Mss en dat er dan altijd als er iemand in de trein ofzo naast ej komt zitten als dikke vrouw, het een neg0r is.quote:
hahahahaha, ik heb dat heul niet gezien jonguh!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar unf was undercover! Nee aan het tafeltje achter ons zat een neger met een kinderwagen en hij was aan het eten. En ik zag hem af en toe wel kijken van 'dafuq hoor ik'. Die afwasneger was wel briljant ja
Dat was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zei iets over Mss en dat er dan altijd als er iemand in de trein ofzo naast ej komt zitten als dikke vrouw, het een neg0r is.
En toen echt zo,oh hoi Unf
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjaans tetten zaten er voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahaha, ik heb dat heul niet gezien jonguh!![]()
dát was het!quote:
het is wel zo, negers zijn dol op dikkerdsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zei iets over Mss en dat er dan altijd als er iemand in de trein ofzo naast ej komt zitten als dikke vrouw, het een neg0r is.
En toen echt zo,oh hoi Unf
![]()
![]()
![]()
![]()
yep,, helaasch welquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel zo, negers zijn dol op dikkerds
LOLZ!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Of de kipsate. Kan-ie lekker knoeien, zie je toch niet
+1quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep,, helaasch wel
En laat ik nou HEULEMAAL niet op neg0rs vallen
Echte liefde!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg nog steeds regelmatig een "ik hou van jou" van een willekeurige neger op straat
en jij bent niet eens dik meer!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg nog steeds regelmatig een "ik hou van jou" van een willekeurige neger op straat
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Of de kipsate. Kan-ie lekker knoeien, zie je toch niet
ik heb nog steeds respectabele boobselsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en jij bent niet eens dik meer!
Die neg0rs vallen ook op iedereen, HET IS EEN GROTE SCHANDE!!!!
roepen ze er dan ook bij DAT ASSquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog steeds respectabele boobsels
Dat is het! Mijn boobz zijn te klein, daarom laten ze me met rust.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog steeds respectabele boobsels
daarnaast zie jij er te Arisch uit, zijn ze bang om in de fik te worden gestoken door jouquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het! Mijn boobz zijn te klein, daarom laten ze me met rust.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Bb wordt bozig omdat ik niet wist dat badr hari in de gevangenis zit
Badr hari
heb jij een kleine kont?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Neg0r bij mij op de middelbare school had in zijn agenda lijstje met allerlei titels. Favo ogen, favo tieten etc,
Stond ik bij favo kont.
Nou ik weet niet hoor, hoe geweeeeeeldig ik er ook uit zie, ik heb echt een vet (<-- matig garpje) zielige kont
hij wilde je dippen met zijn chocostickquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
Laatst vroeg een neger of ik bij hem kwam chillen.
WAT DENK JE ZELF!
Hendig wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daarnaast zie jij er te Arisch uit, zijn ze bang om in de fik te worden gestoken door jou
Hij wilde mijn aids!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wilde je dippen met zijn chocostick
Ze willen je ook afwerken!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Dwyn het volgende:
Pssst...schatje. Wanneer ben je klaar met werken?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee geen narcose. Nah ja, ik zal het wel overleven
En Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
soort van kruising tussen een platgeslagen muffin, een David de Kabouter kont en Cartmans reetquote:
jouw ouders ook digibeten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, zus kan ook wel moeilijk doen. We zouden lootjes doen met kerst en ik heel erg hard denken voor iets dat gewoon in de winkel te koop is omdat ik de enige ben die online koopt. Komt zij aan met een of ander ding dat alleen online te krijgen is en dan vindt ze het raar dat ik dat niet zo heel leuk vind, omdat dat dan automatisch bij mij terecht komt.
Hahaha ja, je moet je nu natuurlijk wel iedere dag komen melden he, anders denken we dat je ligt te werpenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
mss, haha, nee, ga weg zeg! Het verbaast heel veel mensen, maar ik heb dus écht nog even geen zin om nu meteen los te gaan ofzo
arggggggquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, zus kan ook wel moeilijk doen. We zouden lootjes doen met kerst en ik heel erg hard denken voor iets dat gewoon in de winkel te koop is omdat ik de enige ben die online koopt. Komt zij aan met een of ander ding dat alleen online te krijgen is en dan vindt ze het raar dat ik dat niet zo heel leuk vind, omdat dat dan automatisch bij mij terecht komt.
Hetzelfde als een neger zonder kip!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terecht, wat is een neger zonder aids?
maar wel groot dus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort van kruising tussen een platgeslagen muffin, een David de Kabouter kont en Cartmans reet
[ afbeelding ]
met een riek en een fakkel?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook es de dorpsneger achter me aangehad en toen heeft mijn moeder hem weggejaagd
yep, net als alles aan me, maar voor de proporties eigenlijk klein denk ik... soort van...quote:
Whehe, ik zal proberen eraan te denkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hahaha ja, je moet je nu natuurlijk wel iedere dag komen melden he, anders denken we dat je ligt te werpen
eckten liefde!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog in het AZC werkte kreeg is eens een huwelijksaanzoek van een Afrikaan. Hij had alleen al een verblijfsvergunning.
Noem de dagquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Moeten jullie volgende keer maar kijken, of mijn reet groot is of niet. Ik vind van niet
Mijn pens is vele maten groter
ergens in februari, als jij los bent van uw werpsel, sushi meet in Den Haag. Daarna ijs bij Florencia, Turkse kabeltruien dragers kijken in de Havana, naar de Cloos en aftaaien in de Fiddlerquote:
wat isser dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
Godver, echt raar als je zelf een superfijne dag had en dan ineens een paar berichten van vriendinnen krijgt waardoor je je gewoon zó kut voelt
Randy kwam pas velen jaren later, ik had toen nog een vorig vriendje. Daarom kon ik natuurlijk ook niet op zijn huwelijksaanzoek ingaan, anders had ik dat wel gedaan uiteraard!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eckten liefde!!!
En toen ben je tóch met Randy gaan flirten he! GIJ VUILEN SLET!
WEL DE HELEN SC UITNODIGEN JAquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ergens in februari, als jij los bent van uw werpsel, sushi meet in Den Haag. Daarna ijs bij Florencia, Turkse kabeltruien dragers kijken in de Havana, naar de Cloos en aftaaien in de Fiddler
gelukkig, ik was al bijna Mkeboekoe's broer aan het mailen uit oogpunt van eerwraak endezoquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Randy kwam pas velen jaren later, ik had toen nog een vorig vriendje. Daarom kon ik natuurlijk ook niet op zijn huwelijksaanzoek ingaan, anders had ik dat wel gedaan uiteraard!
Hoax, die hebben heul geen mail, alleen tamtam!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig, ik was al bijna Mkeboekoe's broer aan het mailen uit oogpunt van eerwraak endezo
JA MEVROUW, ZAL IK DOEN!!!quote:
SEHRquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JA MEVROUW, ZAL IK DOEN!!!
WORD U ANDERS BEAUS???
zulks een waarheid!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoax, die hebben heul geen mail, alleen tamtam!
per tam tam?quote:
die duif meneer Lloyd woont in Den Haag dus dat komt wel goed danquote:
Heb je al met hem gebatst?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die duif meneer Lloyd woont in Den Haag dus dat komt wel goed dan
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ergens in februari, als jij los bent van uw werpsel, sushi meet in Den Haag. Daarna ijs bij Florencia, Turkse kabeltruien dragers kijken in de Havana, naar de Cloos en aftaaien in de Fiddler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
ZOMGquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die duif meneer Lloyd woont in Den Haag dus dat komt wel goed dan
dat zou pedofilie zijn dan vrees ikquote:
Dan likt hij toch niet, batsen is batsen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zou pedofilie zijn dan vrees ik
Tevens likt hij me wat matig begaafd
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sounds like a planik zit dan nog wel erg post-bevalling, is het erg als ik na twee wijntjes al lam ben?
Ik ben altijd lam na 2 wijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus lijkt me geen probleem
En wat een narigheid joh, bah....Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Goeden typefout welquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zou pedofilie zijn dan vrees ik
Tevens likt hij me wat matig begaafd
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan likt hij toch niet, batsen is batsen!
Godsammequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan likt hij toch niet, batsen is batsen!
ik zie 'm nu pasquote:
Haha, mooi! Het kostte me na Stef's zwangerschap ca een jaar om weer op een béétje niveau te komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben altijd lam na 2 wijntjesdus lijkt me geen probleem
En wat een narigheid joh, bah....
ja klote is dat... en je kunt er ook zo weinig aan doen, dat vind ik ook zo lastig soms...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, mooi! Het kostte me na Stef's zwangerschap ca een jaar om weer op een béétje niveau te komen
En ja man, ik vloog net even tegen de muren op, zit bij beiden nog een heel verhaal achter en dat maakt het er niet beter op. Ze wonen allebei ook nog eens ver weg en met mijn gammele gestel kan ik ook niet in de auto springen om naar ze toe te gaan dit weekend en dat steekt me echt.
Jah, dat ook, dat je dan toe moet kijken en niks kunt dóen zeg maar.. Truste kipjonquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klote is dat... en je kunt er ook zo weinig aan doen, dat vind ik ook zo lastig soms...
Alleen laten weten dat je er bent als ze je nodig hebben en dat je aan ze denkt, maar ja... soms is alles gewoon even enorm klote.
ga ik doen, goede tip welquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
Kun je niet een lief kaartje sturen? Is heel persoonlijk, het laat mensen weten dat je aan ze denkt en het vrolijkt mensen ook wel een beetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |