Ja vanmorgen in de radio hadden ze het over dat de kraamzorg het toch ook wel wat overdreven vond worden. Straks aten de zwangeren praktisch niks meer namelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, je mag nu ook al geen basilicum, drop, kaneel, salami en paracetamol meer als je zwanger bent?
Er zullen velen views komen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vanmorgen in de radio hadden ze het over dat de kraamzorg het toch ook wel wat overdreven vond worden. Straks aten de zwangeren praktisch niks meer namelijk![]()
![]()
D'awwww naamTT
quote:
Ja want alle oudere generaties zijn allemaal faalsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
en vooral niet naar buiten, of het liefst in een quarantainekamer. Zo kun je ook geen rook, uitlaatgassen, nagellakremover en openhaarddampen inademen die er allemaal voor zorgen dat je kind als zware mongol wordt geboren!
It's not ugly... it's just............. specialquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
damn, stel je voor dat ik secretly pregnant zou zijn en ineens ging baren, dan kwam er een groen kind met 7 armen zonder hersenen uit met al die dingen die ik heb geconsumeerd![]()
spe...ciallll....quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It's not ugly... it's just............. special
? aanvechten? Heb je ze aangegeven dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
Zo, Sigma's maar eens opgehaald en eens uitzoeken of ik de douane kosten kan aanvechten,
Nee, het leek er even op dat ze de dollarwaarde naar euro hadden omgerekend en dat als aankoopbedrag hadden gekozen en btw over hadden berekend, maar dat was niet zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
? aanvechten? Heb je ze aangegeven dan?
Datquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die strakke zwarte met kant van de H&M
Ja ik las het iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoor al 15 jaar van zwangeren dat ze steeds minder mogen en binnenkort maar aan het infuus moeten ofzo
Beetje gezond verstand gebruiken dan loopt het allemaal wel los
Skjoe de gait is naar de buurvrouw verhuisd, nu staat hij bij haar geiten en is niet eenzaam. Mijn andere gaiten zijn afgelopen tijd dood gegaan..
ik ga gewoon drop eten als ik zwanger ben!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoor al 15 jaar van zwangeren dat ze steeds minder mogen en binnenkort maar aan het infuus moeten ofzo
Beetje gezond verstand gebruiken dan loopt het allemaal wel los
Skjoe de gait is naar de buurvrouw verhuisd, nu staat hij bij haar geiten en is niet eenzaam. Mijn andere gaiten zijn afgelopen tijd dood gegaan..
Alsof ik iets voor iemand anders over laatquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens handig want ze eten alles!
Dit. Later als we de vader vaan Baas uit de boerderij gewerkt hebben geiten kippen dit dat allesquote:
ik wist dat er iets in deze trant zou komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Alsof ik iets voor iemand anders over laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |