puntje minder voor jouquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In je backa jongen. Mensen die nepstraattaal spreken.
Haha, die gifquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de spelling is 90% of the time ook om te huilen.
Uurtje geleden las ik dit nog: "Sceare nigger"quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de spelling is 90% of the time ook om te huilen.
dence whit mequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uurtje geleden las ik dit nog: "Sceare nigger"
Lol, toen ik net dat over 'skir' typte bedacht ik me dat een mattie van me ook altijd 'scare' zei, hoe danquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uurtje geleden las ik dit nog: "Sceare nigger"
Ga mijn tranen laten druppelen op haar tietjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ga maar uithuilen bij tliciouZ
Als bijvoeglijk voornaamwoord toch?quote:
Nee. 50 shadesquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In je backa jongen. Mensen die nepstraattaal spreken.
Als in skere nigger jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga mijn tranen laten druppelen op haar tietjes.
[..]
Als bijvoeglijk voornaamwoord toch?
Dat ze dat kennen in t oostenquote:
Gast, ik ben zo vaak down in Damsco, ik weet die shit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat ze dat kennen in t oosten
Wijoquote:
Hij is skeer. De skere nigga inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, ik ben zo vaak down in Damsco, ik weet die shit.
MI van klein meisje die dat tegen huge blacka roeptquote:
Down aan het gaan op je nigger.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, ik ben zo vaak down in Damsco, ik weet die shit.
Wat is deze woordenbrijquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Down aan het gaat op je nigger.
Nope, 'ik ben down' is nog steeds hot.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is skeer. De skere nigga inderdaad.
Alleen 'down in' is dan weer jaren '90.
Ikke die kleine meisje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
MI van klein meisje die dat tegen huge blacka roept
Sorry die snap ik niet schatjequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Down aan het gaat op je nigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |