indeedquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Oke, duidelijk.
Wat een droevig persoon ben je als je alles aan geeft.
Denk niet dat dat is gebeurdquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Oke, duidelijk.
Wat een droevig persoon ben je als je alles aan geeft.
Ach ze houden dit echt wel sowieso goed in de gaten hoor. Hier zitten alle freaks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat is gebeurdGewoon een mod/admin die het topic centraal kwam zetten en die pics zag
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat is gebeurdGewoon een mod/admin die het topic centraal kwam zetten en die pics zag
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze houden dit echt wel sowieso goed in de gaten hoor. Hier zitten alle freaks.
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze houden dit echt wel sowieso goed in de gaten hoor. Hier zitten alle freaks.
Dit is gewoon de gierput van FOK! zeg maar. Alles wat stront post wordt naar deze SC gedirigeerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar is wel zo. Hier schopt iedereen tegen regime aan.
welke regime¿quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar is wel zo. Hier schopt iedereen tegen regime aan.
Yeah true, maar vind het wel ietwat overdreven van dat plaatje van Chaiquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is gewoon de gierput van FOK! zeg maar. Alles wat stront post wordt naar deze SC gedirigeerd.
Moomoo is dat die donkere chick?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:23 schreef Germano het volgende:
Waar zijn Japsnars en Moomoo eigenlijk?
haquote:
Behalve ikzelf uiteraard ik ben dom en kan geen spelling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas wel.
De mensen hier zijn nog wel van niveau in elk geval. Dus dat is pluspunt.
voetenfetisjquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat was zo'n iele loser met een voetenfetisj.
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behalve ikzelf uiteraard ik ben dom en kan geen spelling.
En zijn rechterhand TheKC.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WillFerrel.![]()
Uitercourse. Jammer dat hij weg is.
Oh ja die was echt buschauffeur toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WillFerrel.![]()
Uitercourse. Jammer dat hij weg is.
wf was buschauffeur en sala is conducteur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja die was echt buschauffeur toch?
Vas is taxichauffeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
wf was buschauffeur en sala is conducteur.![]()
Wat hebben we nog meer![]()
Iemand piloot¿ of stewardess
![]()
quote:
nee das dWcquote:
Oh dacht vakkenvuller.quote:
Beiden parttime hequote:
Prima afwisseling.quote:
Aware en lolban.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbare mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.
quote:
Haha?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
LIJKT HIJ NET EEN ROTTE BANAAN.
HAHAHA.
quote:
wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
LIJKT HIJ NET EEN ROTTE BANAAN.
HAHAHA.
Die heb je hier bijna niet manquote:
Rotte blauwe druif dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb je hier bijna niet mandonkerblauwe mercedes wel.
Shitquote:
Geen teenduim?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom hier op zitten.
[ afbeelding ]
Dat is wel eerlijk van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |