abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120190479

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120190509
Een van de betere TTs _O_
pi_120190664
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef eMazing het volgende:

[..]

Waarom word ik hier opeens genoemd?
We willen een ranked team opzetten met jou als AD carry en BG als support.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_120190695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Haha
pi_120190816
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:39 schreef nyny83 het volgende:

[..]

_O-

Dustbrain, Jajong en EpicKnife er ook bij neem ik aan? Gezellige boel gaat dat worden. ^O^
pi_120190847
Jajong en Epicknife mogen zeker niet ontbreken in dat sterrenteam inderdaad.
pi_120190915
Skillstorm anders ook, neem hem dan als ADC. Die schijnt goed te kunnen last hitten. Hoorde laatst dat hij er zelfs lessen in geeft.
pi_120191150
Fok! AllStars, de revelatie van seizoen 3.
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:00:21 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120191449
mooien TT.

ik heb liever een team met vamp, zith, keselo, mij en calsot btw.

SPOILER
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_120191730
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
mooien TT.

ik heb liever een team met vamp, zith, keselo, mij en calsot btw.

SPOILER
Spijtig dat ik de komende maand niet kan spelen ivm tentamens ;(
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:09:51 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120191809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Keselo het volgende:

[..]

Spijtig dat ik de komende maand niet kan spelen ivm tentamens ;(
maakt niet uit we moeten sowieso nog wat teamrankeds inhalen, hebben dit seizoen uberhaupt niet meer samen gespeeld. :p

heb umagon ook in mn lijst nu trouwens, hij speelde tijdje terug ook nog met calsot, zat ik calsot te speccen zag ik hem voorbij komen :p
pi_120191831
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

maakt niet uit we moeten sowieso nog wat teamrankeds inhalen, hebben dit seizoen uberhaupt niet meer samen gespeeld. :p

heb umagon ook in mn lijst nu trouwens, hij speelde tijdje terug ook nog met calsot, zat ik calsot te speccen zag ik hem voorbij komen :p
Umagon, die had mij uit zijn lijst geknikkerd omdat ik onder de 1500 Elo zat een tijdje _O- Lamlul :D
pi_120191941
Als er een ranked team is en er mensen tekort zijn kun je natuurlijk altijd een invite sturen. Behalve AD carry kan ik elke rol wel fatsoenlijk invullen.
pi_120191952
Ik zie die game al helemaal voor me.

"Care kankermid top incoming"
"kankertribush autistenward"
"mid mongool come kutblue"
"Jongens svp niet met kanker schelden, volgens Calsot is dat niet pro"
"Kom kankerdragon"
"Autistische mongool top geen tyfusflash meer"
pi_120192045
"Top kom red halen als je van je begeleider mag"
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:18:31 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_120192135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef Keselo het volgende:

[..]

Umagon, die had mij uit zijn lijst geknikkerd omdat ik onder de 1500 Elo zat een tijdje _O- Lamlul :D
srsly :o

hmm, nou ik zit permanent unranked omdat ik pas end of season rankeds doe :P en zover ik weet heeft hij mij er nog niet uitgeknikkerd, 2 dagen geleden nog met hem over portugal zitten babbelen :D

@aldie, al destemeer een reden voor mij om niet dat team te joinen. auto-mute lol.

anyways ik nu ff naar de super, mot bootsgappe hebbe.
pi_120192649
Helemaal vergeten te vertellen, gister ook een episch aram avontuur gehad _O_

We hadden dit team gerandomed: Volibear, Singed, Alistar, Shen & Graves. Welkom in de CC train: le flip, le flip, headbutt, pulverize, taunt, slow, slow, slow. Intussen zat gravy alles kapot te knallen, hij had uiteindelijk iets van 80% van alle team damage gedaan. Leukste potje ARAM ooit O+

Ps. houd Calsot ook van ARAM? Kun je wat meer over hem vertellen?
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:48:49 #18
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120193312
Heerlijke game net.

@deaths, eerste was om mijn team te redden (iedereen was low hp, en hun hele team gaat achter mij aan om mij neer te halen (taric stunde me :( )
Tweede death was faal, ik haalde er twee neer en towerdivede voor de derde, maar ulti was nog niet klaar dus kon geen schild krijgen.
pi_120193514
Dat goldverschil ook echt _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:00:46 #20
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120193822
Singed met clarity _O-
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:02:58 #21
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120193905
Let overigens niet op mijn laatste item (ben de naam kwijt), tegen die tijd wist ik al dat we gingen winnen en kon ik zo'n beetje elke 2v1 wel winnen, wilde kijken of het een aardig item is, maar voor ik echt kon testen was het al afgelopen wegens surrender.
pi_120194028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef yamiown het volgende:
Let overigens niet op mijn laatste item (ben de naam kwijt), tegen die tijd wist ik al dat we gingen winnen en kon ik zo'n beetje elke 2v1 wel winnen, wilde kijken of het een aardig item is, maar voor ik echt kon testen was het al afgelopen wegens surrender.
Als je die stats wilt hebben ben je 9 van de 10 keer beter af met een Athene's Unholy Grail.
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:07:00 #23
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_120194052
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Keselo het volgende:

[..]

Als je die stats wilt hebben ben je 9 van de 10 keer beter af met een Athene's Unholy Grail.
Bedankt, zat gewoon ff rond te kijken en die passive leek me wel interessant maar ik denk dat Grail een betere optie is inderdaad.
pi_120194163
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef yamiown het volgende:

[..]

Bedankt, zat gewoon ff rond te kijken en die passive leek me wel interessant maar ik denk dat Grail een betere optie is inderdaad.
Die passive was vroeger beter, kon je tenminste zelf kiezen wanneer je hem activeerde. Misschien dat je tegen Mundo en Swain er een kunt kopen als het je eerste item is, in plaats van een Grail om hun early-mid game te counteren.
pi_120194319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef Keselo het volgende:

[..]

En die zou ik dan weer niet pakken als laatste item :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')