SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zo veel eisen, en dan niet eens een foto plaatsen...jammer.
Want mensen weten niet hoe een Samsung Galaxy S3 er uit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Maar niet hoe deze er uit ziet....quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want mensen weten niet hoe een Samsung Galaxy S3 er uit ziet?
Zo goed als nieuw!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar niet hoe deze er uit ziet....
Hetzelfde als elke andere nieuwe witte versiequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar niet hoe deze er uit ziet....
Verkopende partij is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Wil je dat risico uitsluiten, dan moet je alleen afhalen hier neer zetten. Wat begrijpelijk is met goederen boven de 250 euro.quote:Per post verstuur ik alleen aangetekend en verzekerd, maar risico blijft voor de koper.
Onzin, als particulier kun je gewoon het risico naar de kopende partij verschuiven als je dit duidelijk erbij vermeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef practics het volgende:
Ojah en dit is trouwens onwettig:
[..]
Verkopende partij is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Wil je dat risico uitsluiten, dan moet je alleen afhalen hier neer zetten. Wat begrijpelijk is met goederen boven de 250 euro.
Daarnaast foto's van jou specifieke toestel is altijd een meerwaarde, niemand kan in zijn glazenbol bekijken of deze echt schadevrij is/echt van jou is. (dus ook fototje van google volstaat niet)
Als je sorteert op prijs hoog-laag, gaan de prijzen van 570,- naar 430,- op de eerste 5 pagina's.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:49 schreef sanger het volgende:
Hmm, even orienteren wat ze op MP doen
En voor ¤ 457,50 vind ik een nieuwe in de Tweakers pricewatchquote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je sorteert op prijs hoog-laag, gaan de prijzen van 570,- naar 430,- op de eerste 5 pagina's.
Let wel, mijn 400,- euro is een vraagprijs. Bieden mag dus altijd.
Klopt helemaal. Alleen als ik hier vraagprijs 325 neerzet, dan krijg je mensen die 150-200 euro gaan bieden...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Hersenspinsel:
Ik denk zelf dat je nog wel moet zakken met je prijs.
wat reeds al gemeld word in de tweakers prijswatch staan ze voor minder en die zijn nieuw.
Heb zelf het afgelopen weekend een splinternieuw gekocht van iemand in gesealde doos voor 340,-
En wil je geen gezeur zou ik hem brengen of laten ophalen, post nl komt alleen maar gezeik van ook met verzekering.
(helaas zelf ervaring mee, wel opgelost maar sjees alle uren en telefoon kosten had ik een nieuwe s1 toen (2jaar geleden) kunnen kopen.
Imho is 315 / 325 best wel een nette prijs.
Voor rieele prijzen kan je altijd op v/a van tweakers kijken, al zijn ze wel vaak snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |