abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120268675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef lynda het volgende:
Kan net zo goed nog tot 6 uur duren
en wat denk je zelf?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120268825
Ik vrees dat het tien voor zes ofzo gaat worden
pi_120268947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef lynda het volgende:
Ik vrees dat het tien voor zes ofzo gaat worden
Dat zal wel
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_120269014
Als ik nu boodschappen ga doen dan staan ze er wel zo :D
pi_120269124
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef lynda het volgende:
Als ik nu boodschappen ga doen dan staan ze er wel zo :D
Voor hetzelfde geld staan ze voor de deur als je weg bent
pi_120270014
Daarom juist :')
pi_120270038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:30 schreef lynda het volgende:
Daarom juist :')
je vent al naar de supermarkt gestuurd?
pi_120270400
Die heeft geen zin }:|
pi_120270464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef lynda het volgende:
Die heeft geen zin }:|
Hij mag kiezen? Boodschappen doen of wachten op het pakje?
pi_120270515
ik ken dat 'wachten op een pakketje' van hem.. Zodra ik de deur dicht trek gaat het geluid van *insert wat dan ook* harder en dan hoort hij de bel niet meer.

Ben bang dat ik maar gewoon moet wachten op het pakketje en hem straks meesleep naar de supermarkt
pi_120270585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:44 schreef lynda het volgende:
ik ken dat 'wachten op een pakketje' van hem.. Zodra ik de deur dicht trek gaat het geluid van *insert wat dan ook* harder en dan hoort hij de bel niet meer.

Ben bang dat ik maar gewoon moet wachten op het pakketje en hem straks meesleep naar de supermarkt
Wat heb je aan zo'n gast. :')
Voor de rest is hij wel lief?
pi_120270606
als pakketjesontvanger heb ik er niets aan, verder is hij wel lief :P
pi_120270713
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:47 schreef lynda het volgende:
als pakketjesontvanger heb ik er niets aan, verder is hij wel lief :P
Alleen als pakketjesontvanger? Dat valt nog mee
pi_120270755
Op dit moment wel ja O-)
pi_120270791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:51 schreef lynda het volgende:
Op dit moment wel ja O-)
_O-

Maar ik ben even weg, was ophangen en de kat kortwieken
pi_120270815
We hebben wel weer genoeg onzin geouwehoerd hier :P
:W
pi_120270857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef lynda het volgende:
We hebben wel weer genoeg onzin geouwehoerd hier :P
:W
Precies :W
Deze topique is ook al weer bijna vol
pi_120272667
Eeeen ik ben terug. Gesprek ging goed, hij heeft een goed beeld over mij, een positief beeld. Zijn woorden.

Nu afwachten op het verlossende telefoontje :)
pi_120272994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Crazy-Al het volgende:
Eeeen ik ben terug. Gesprek ging goed, hij heeft een goed beeld over mij, een positief beeld. Zijn woorden.

Nu afwachten op het verlossende telefoontje :)
Dat is wel prettig. Heeft hij gezegd wanneer hij belt? Waar had je een gesprek?
pi_120273194
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:51 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat is wel prettig. Heeft hij gezegd wanneer hij belt? Waar had je een gesprek?
MediaMarkt. Begin volgende week, aan het einde van het gesprek kwam wel de aap uit de mouw; hij beslist helemaal niet of ik aangenomen word of niet. Hij wou gewoon een gesprek hebben omdat mijn eerste gesprek zo goed verliep. Kwam ook de persoon van het eerste gesprek tegen vandaag, in normaal kloffie. Zei ook dat hij me een heel relaxte gozer vond, vrij positief, zei iets positiefs dat begon met L maar ben het vergeten 8)7 .
Voor de rest gaan we het wel zien! Ik hoop gewoon lol te hebben en een goeie baan te hebben gevonden :-)

En wie weet, verkoop ik fokkers hun nieuwe laptop! EN NEE JE KRIJGT GEEN KORTING. >:)

Tijd voor een tosti. :P
pi_120273453
pakketje eindelijk binnen :D
pi_120273579
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef lynda het volgende:
*O*

En wat heeft Zalandoman voor je? :D
pi_120273591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:06 schreef lynda het volgende:
Jeuj, voor 6 uur!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:57 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

MediaMarkt. Begin volgende week, aan het einde van het gesprek kwam wel de aap uit de mouw; hij beslist helemaal niet of ik aangenomen word of niet. Hij wou gewoon een gesprek hebben omdat mijn eerste gesprek zo goed verliep. Kwam ook de persoon van het eerste gesprek tegen vandaag, in normaal kloffie. Zei ook dat hij me een heel relaxte gozer vond, vrij positief, zei iets positiefs dat begon met L maar ben het vergeten 8)7 .
Voor de rest gaan we het wel zien! Ik hoop gewoon lol te hebben en een goeie baan te hebben gevonden :-)

En wie weet, verkoop ik fokkers hun nieuwe laptop! EN NEE JE KRIJGT GEEN KORTING. >:)

Tijd voor een tosti. :P
Zal ik onthouden, als ik wel bij big up ga werken krijg je van mij ook geen gratis bier :6
pi_120273741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:10 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Jeuj, voor 6 uur!

[..]

Zal ik onthouden, als ik wel bij big up ga werken krijg je van mij ook geen gratis bier :6
We kunnen een deal sluiten. Voor elk biertje die jij mij gratisch geeft spaar jij 50 centen korting.
pi_120273781
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

We kunnen een deal sluiten. Voor elk biertje die jij mij gratisch geeft spaar jij 50 centen korting.
Ik zal er over nadenken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')