Misschien moet je ze eens eten geven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:16 schreef LompeHork het volgende:
Waarom eten onze poezen de planten op?
Dat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:16 schreef LompeHork het volgende:
Waarom eten onze poezen de planten op?
Nee nee dat is het niet, ze krijgen zat!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Misschien moet je ze eens eten geven.
Wij kochten vetplanten, zelfs daar zitten ze op te kauwenquote:
Haha, ik moest hard lachen.....quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee nee dat is het niet, ze krijgen zat!
[..]
Wij kochten vetplanten, zelfs daar zitten ze op te kauwen
Bloemen ook inderdaad, prachtigquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Zelfs bloemen zijn niet veilig.
Het is maar goed dat we geen kerststerren hebben gehaald dit jaar.
Zeer giftig voor katten.
Geesten, dieren kunnen geesten zien zeggen zequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
waarom mijn hond soms naar het plafond begint te blaffen, of naar buiten kijkt en begin te blaffen of naar muren, terwijl wij helemaal niks zijn
Dat is niet moeilijk te verklaren: lijkt op z'n baasje, probeert ook te spreken met een plaat voor z'n kop.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
waarom mijn hond soms naar het plafond begint te blaffen, of naar buiten kijkt en begin te blaffen of naar muren, terwijl wij helemaal niks zijn
Paggaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef Studeur het volgende:
waarom zit mijn hond altijd in een hoekje met zijn oren plat in zijn nek en beweegt hij verder niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |