Post hier Pussy'squote:[quote]Op maandag 10 december 2012 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
En de winnaar is......Rockiejj
Gefeliciteerd met je 6 maanden FOK!pimp abo Rockiejj!
Nee..quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah kut hier stond eerst A en toen deed ik B want dat is grappig enzo. Dit dat zus zo.
Goeiemorgenquote:
Hehe, je bent niet de enige die zo dacht vandaagquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef msacras het volgende:
Het is wel vroeg zeg. Geen zin om moeite te doen dus het wordt een er-niet-uit-zien-dagje op school.
lekker geslapen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen
[..]
Hehe, je bent niet de enige die zo dacht vandaag
ja heerlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik kon niet wakker worden. Maar wel lekker geslapen. Jij ook
?
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijkwas alleen half 8 wakker en ik heb nog een uur
ik lig nog in bed hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo. Meh, dat is wel minder
. Kun je wel lang douchen
Oh, lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lig nog in bed hoorstom bed
logisch wel, lekker warm onder de dekens met de kat erbijquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, lekker. Ik wil ook weer terug in bed
.
Ik heb niet kadquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
logisch wel, lekker warm onder de dekens met de kat erbij
Als hij bij je ligt wil je je bed nooit meer uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet kadMoet die van jou maar eens lenen
.
Geen probleem heurquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als hij bij je ligt wil je je bed nooit meer uit
haha ik blijf hem aaien, zo zachtquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen probleem heur. In het weekend althans
I know, zo fijn is datquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik blijf hem aaien, zo zacht
Ja alleen soms ben je druk en kan je hem eigenlijk even niet aaien en dan kijkt ie je aan, doet even miauw prr en hoppa je aait hem weerquote:
Hahaha, ja dat heb ik ook wel eens als ik aan het praten ben met iemand en zo'n beest ligt op schootquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen soms ben je druk en kan je hem eigenlijk even niet aaien en dan kijkt ie je aan, doet even miauw prr en hoppa je aait hem weer
ze zijn ook zo schattigquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat heb ik ook wel eens als ik aan het praten ben met iemand en zo'n beest ligt op schoot.
Jaaa, zeker wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zijn ook zo schattig
Ik ga straks lekker met de bus, heb geen zin in kou
sowieso wil ik ook kadden als ik op mezelf woonquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa, zeker weten![]()
Hehe, verstandig ook wel. Het heeft gevroren
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso wil ik ook kadden als ik op mezelf woon
Ja ben te lui om het koud te hebben
dat zijn echt bazenbeestenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het liefste Britse korthaar
Hehe, ik doelde meer op de gladheid. Maar alleen voor de kou zal ik het al doen
Die zijn ook mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zijn echt bazenbeesten
Ik wil een siameeslekker lullen
Ja dat ook, heb geen zin om op mn bek te gaan
ik ben ook raar dus dat scheeltquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn ook mooiMaar hebben een raar koppie
Hehe, nee precies.
Heulegaar nie, jij bent heulegaar nie raarquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben ook raar dus dat scheelt
Vraag me af of mijn been ooit weer normaal wordt
mwa ben er nog niet over uit maar de plek jeukt soms als de netenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulegaar nie, jij bent heulegaar nie raar
Is ie nog steeds blauw?
Is dat niet gewoon huid wat aan het herstellen is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ben er nog niet over uit maar de plek jeukt soms als de neten
duurt dat niet wat lang ondertussen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon huid wat aan het herstellen is?
Geen idee, ik ben geen dokterquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
duurt dat niet wat lang ondertussen?
Hehehe, oke, dat scheeltquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zal ook welondervind er verder geen problemen mee
Hehe, ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb nog wel een foto hoe het eruit zagzal straks even zoeken
ach ik zie het positieve er maar om, dankzij dat pauperjoch was ik wel van mijn bb af.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ik zie het positieve er maar om, dankzij dat pauperjoch was ik wel van mijn bb af.
Ging ook echt zo na dat ongeluk: OMG mijn telefoon is aan het sterven ipv te kijken of ik zelf niks had
haha ja was in totaal bijna 600 euro kwijt voor telefoon+brommerquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha!!! Dat is dan een van de weinge voordelen geweest, denk ik
.
Hoeveel kreeg je vergoedt dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja was in totaal bijna 600 euro kwijt voor telefoon+brommer
Denk ook niet dat ik gelijk gehad zou hebben, kwetsbare fietsers>brommers enzulksquote:
Oja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik gelijk gehad zou hebben, kwetsbare fietsers>brommers enzulks
ja vooral omdat ik en harder dan 45 kan en het kan ze niks schelen of die fietsers levensgevaarlijk fietsen of nietquote:
Nope, inderdaad. Fietsers krijgen nooit de schuld, ook niet als ze door rood fietsen en aangereden wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vooral omdat ik en harder dan 45 kan en het kan ze niks schelen of die fietsers levensgevaarlijk fietsen of niet
daarom, fietsers doen nooit wat en moeten maar beschermd wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, inderdaad. Fietsers krijgen nooit de schuld, ook niet als ze door rood fietsen en aangereden worden.
Stuk paupers dat het zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom, fietsers doen nooit wat en moeten maar beschermd worden
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er is zelfs een fietsersbond, waar gaat het heen
ja is wel eens op tv geweest, zodat Nederland veilig kan fietsen...quote:
Mijn licht is ook kapotquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja is wel eens op tv geweest, zodat Nederland veilig kan fietsen...
LEER JE LICHT DAN GEWOON AAN TE DOEN ZODAT JE TE ZIEN BENT GODVERDOMME
mja op een fietspad waar ook brommers komen is het wel handig als je te zien bentquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn licht is ook kapot. Maar ik heb wel licht liggen, maar die moet ik er nog op zetten
En om 7 uur 's morgens rijd er toch nog niemand en 's avonds ook niet, want daar kom je niet met de auto
Weet ik, maar daar fiets ik nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja op een fietspad waar ook brommers komen is het wel handig als je te zien bent
Ik hoor steeds meer mensen over die maatschappij, vooral negatief eigenlijk.quote:
Fietsen op de dijk altijd in de weg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:57 schreef Taexon het volgende:
Weet je wat kut is.... de meeste wielrenners
die ook ja, asociaal vooralquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:57 schreef Taexon het volgende:
Weet je wat kut is.... de meeste wielrenners
Jankerds die het zijn dan gaan ze maar autorijden als hobby doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en middenop de weg "omdat anders hun bandjes eraan gaan op het fietspad"
Ik heb dat serieus een keer als argument gehoordquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jankerds die het zijn dan gaan ze maar autorijden als hobby doen
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die er op afknappen als hun (bed)partner nog maagd is
je zei over een interessante discussie gister dus ging het even lezen.quote:
De eerste bus kwam niet op dagen, 2e was 5 minuten te laat en er stond ook niet op welke het is dus ik wist niet of ik in de goede zat. Oh en het OV Uitcheck dingetje geeft geen piep dus je weet niet of je bent uitgelogd. Dus het faalt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer mensen over die maatschappij, vooral negatief eigenlijk.
Oh datquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zei over een interessante discussie gister dus ging het even lezen.
Vind het juist wel prettig als ik iemand heb die niet weet ik veel hoeveel vrouwen heeft gehad.
voor een relatie maakt het me niet uit of iemand 0,2 of 8 vrouwen in bed heeft gehad maar afknappen op een maagd vind ik wel wat apart zegmaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat.
Ja, dat kan ik me voorstellen
Ja precies, dat vind ik ook raar. Je moet hem/haar ook een kans geven, anders wordt hij/zij ook nooit ontmaagdquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor een relatie maakt het me niet uit of iemand 0,2 of 8 vrouwen in bed heeft gehad maar afknappen op een maagd vind ik wel wat apart zegmaar
wat ben je traag vandaagquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik ook raar. Je moet hem/haar ook een kans geven, anders wordt hij/zij ook nooit ontmaagd
Ik zit mobiel nu, zo weer pc. Moest even in hoog tempo in sex SC antwoordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat ben je traag vandaag
Ja precies
mobiel haal ik al 411, kun je nagaan op de pcquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel nu, zo weer pc. Moest even in hoog tempo in sex SC antwoorden
Ik haalde 776 geloof ik, als meeste. Dat is grotendeels pc, maar dan heb ik 's avonds ook nog op TC gezetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mobiel haal ik al 411, kun je nagaan op de pc
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haalde 776 geloof ik, als meeste. Dat is grotendeels pc, maar dan heb ik 's avonds ook nog op TC gezeten.
Hipsterrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef msacras het volgende:
Omg er loopt een AppelCake kloon rond bij mij op school
Maak picsquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Serieus hij is echt excact hetzelfde
pics!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Serieus hij is echt excact hetzelfde
Ik kan jou er niet uit krijgen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je maar zorgt dat ik in die lijst blijf staan
ik bedoelde in de lijst van de meeste posts op een dagquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan jou er niet uit krijgen hoor. Behalve als je niks post
Okequote:
Waar kan ik die vinden dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoelde in de lijst van de meeste posts op een dag
moet je bij Arcee wezenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke
[..]
Waar kan ik die vinden dan?
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je bij Arcee wezen
Ken ik niet.quote:
Oh, dan heb ik nog even te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Het record staat trouwens op 1200 nogwat
Hij staat in MyATquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:40 schreef Taexon het volgende:
Dagcijfers: GC / Dagcijfers #226 Geen Leven
Heb hem in me favo staan
Ik geil niet op postcount.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Als postcountgeiler Arcee niet kennen
PICS WILLEN WE!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:28 schreef msacras het volgende:
Omg er loopt een AppelCake kloon rond bij mij op school
Schijnt dat 2000+ posts het meeste isquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Als postcountgeiler Arcee niet kennen
haha dacht 1200+ faalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnt dat 2000+ posts het meeste is
heuj ik was om half 2 nog aanwezigquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van 0:00 tot 9:00 is het moeilijkst, dan is er vaak bijna niemand wakker.
Dan van half 2 tot 9quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heuj ik was om half 2 nog aanwezig
Lading energiemeuk in slaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het wordt nog een hele opgave
Noesquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef Taexon het volgende:
Gossamme.. laat ik me scheermes kapot donderen
iemand 10 seconde lijm voor me ?
Yupquote:
Dat zal vast een klus zijn geweest danquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupnu heb ik de rest maar met alleen een scheermesje geschoren
![]()
En anders moet ik maar even naar de kruidvat ofzo
Inderdaad.. geloof me dat werkt KUTquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast een klus zijn geweest dan.
Misschien wel handig ja
nerddquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef Taexon het volgende:
Gossamme.. laat ik me scheermes kapot donderen
iemand 10 seconde lijm voor me ?
Nja, beter moeilijk doen, dan met een half geschoren bakkes naar de winkel moeten en een nieuwe halenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad.. geloof me dat werkt KUT
Had wel gelijk een nieuw mesje gepakt dus dat was dan ook het enigste voordeel
Daar heb ik gelukkig een elektrische voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nja, beter moeilijk doen, dan met een half geschoren bakkes naar de winkel moeten en een nieuwe halen
Oh.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig een elektrische voor
Lekker plakkerigquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:33 schreef Taexon het volgende:
10 Seconde lijm
Alles weer gemaakt
Oke.. en er zit lijm op me vingers..
Okquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was 10 seconde lijm dus is al opgedroogd
Naja... er was een dingetje afgebroken waardoor het hervangbaar mes gedeelte niet meer op die stok kliktquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen maar eens lunch halen. 2 Whoppers bij de Burger King voor de prijs van 1 deze week
Moet je eens proberen, is lekkerquote:
Sjiekquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben brak, maar ik weet niet waarvan.
Of te weinig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sjiekik ken dat wel, niet teveel geslapen toevallig?
Van 1 tot 9, dat is toch niet extreem veel. Lesje overgeslagen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sjiekik ken dat wel, niet teveel geslapen toevallig?
Hm, das normaal eigenlijk, gewoon 8 uurtjes. Meh, hou het dan maar gewoon op de mufheid van het weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van 1 tot 9, dat is toch niet extreem veel. Lesje overgeslagen.
Winterdipje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, das normaal eigenlijk, gewoon 8 uurtjes. Meh, hou het dan maar gewoon op de mufheid van het weer
maar die man wordt helemaal pissed off als je met je mobiel klootquote:
Meh, dat zuigt. Wat voor les is dat dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar die man wordt helemaal pissed off als je met je mobiel kloot
En ik wil whatsappen
management, straks financieringquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat zuigt. Wat voor les is dat dan?
Dan begint de vakantie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach geen zorgen, nog maar 9 dagen en je bent er vanaf!
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooringquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
management, straks financiering
management valt nog mee maar financiering....quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooring
Neehoor, dan is het einde van de wereldquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan begint de vakantie.Waarin ik veel te veel moet werken.
En dan tussendoor nog mijn ouders uit huis moet schoppen het huis moet opknappen en moet inrichten.
1 euro + 1 euro = 3 euroquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
management valt nog mee maar financiering....
Het einde van de wereld is ook wel ultieme rust.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, dan is het einde van de wereld
Maar hier ook trouwensboh wat heb ik zin in vakantie, zónder werk! Boh, huis opnieuw inrichten is wel tof
Lekker slapenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het einde van de wereld is ook wel ultieme rust.
Je hebt 8237 euro en voor 17 jaar lang krijg je 6,445% rente. Hoeveel geld heb je na 17 jaar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is wel wat moeilijker dan dat
genoegquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt 8237 euro en voor 17 jaar lang krijg je 6,445% rente. Hoeveel geld heb je na 17 jaar?
8678:100x6,445quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik weet zo ook niet meer hoe je dat oplost
. Nu wil ik het weten ook
.
4.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt 8237 euro en voor 17 jaar lang krijg je 6,445% rente. Hoeveel geld heb je na 17 jaar?
ik ben blond, bijt me nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fout. Want elk jaar krijg je rente over een ander bedrag.
Neuh, alleen een kusjequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben blond, bijt me niet
Paaaaaardquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als ik zoveel geld had zou ik waarschijnlijk weer een paardje keaupen
Ik heb een dejavu.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als ik zoveel geld had zou ik waarschijnlijk weer een paardje keaupen
Die hebben coole manenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had een haflinger, geweldig was dat
heb ik nou de verkeerde in me kopquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bedoel je niet fjorden?
ik dacht misschien bedoel je die met die hanenkamquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
heb ik nou de verkeerde in me kop?
Te lang geleden dat ik die paarden bende wist
Bedoel die blonde manen benden etc
Yayquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht misschien bedoel je die met die hanenkamMaar haflingers zijn inderdaad blond
Nou misschien komt er dan nog wel wat van me terechtquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geen alzheimer geconstateerd
daar twijfelde ik niet over hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou misschien komt er dan nog wel wat van me terecht
Ow oke gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar twijfelde ik niet over hoor
Heb hem een snelle knuffel gegevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had jij je bed nog getroost?
oh mooizoquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb hem een snelle knuffel gegeven
Succesquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef msacras het volgende:
Nou jongens, ik zit in de bus. Hopen dat het ook de goede iswant dat weet je natuurlijk nooit zeker met Arriva
Dankjequote:
Dat is wel een hele grote faalquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje
Tevens heb ik Arriva aan de test onderworpen. Maar nee, ik vind het niks. Duurder. Rare uitcheck apparaten. Zien eruit als een schoolreisjes bus. Niet duidelijk welke bus waar heen gaat. Bushaltes die zijn afgeschaft. Buslijnen die zijn afgeschaft. Rare bustijden. En de wifi doet het niet. Helaas!
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje
Tevens heb ik Arriva aan de test onderworpen. Maar nee, ik vind het niks. Duurder. Rare uitcheck apparaten. Zien eruit als een schoolreisjes bus. Niet duidelijk welke bus waar heen gaat. Bushaltes die zijn afgeschaft. Buslijnen die zijn afgeschaft. Rare bustijden. En de wifi doet het niet. Helaas!
Houden zo!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb nog nooit van arriva gehoord
Huh, echt??quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef msacras het volgende:
Er zitten wel USB uitgangen in het plafond van de bus, random much
Wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef msacras het volgende:
Er zitten wel USB uitgangen in het plafond van de bus, random much
Skup 'mquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil met Taex gamen, maar die vent is zooooo traag
WAT EEN RAMPquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:11 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb dan weer het geluk dat er maar 1 lijn door Sassenheim gaat, waarvan 1 halte vlakbij mn huis is. Ideaal geregeld dus.
Als ik naar Taex ga moet ik 5 minuten fietsen
Hater, eerst belt iemand voor een baantje tot maart.. kan moeilijk zeggen ja ik ga gamenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Rockiejj het volgende:
Ga met iemand anders gamen, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:10 schreef Rockiejj het volgende:
zomaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ga met iemand anders gamen, dat zal hem leren!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik lig echt in mn badjas en in mn onderbroek op mn bed, met mn controller naast me, headset op en toetsenbord op mn schoot te FOK!ken en te praten met Taex
TMIquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
Ik lig echt in mn badjas en in mn onderbroek op mn bed, met mn controller naast me, headset op en toetsenbord op mn schoot te FOK!ken en te praten met Taex
Ik dacht al... wat hoor ik op de achtergrondquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ondertussen is hij nog aan het fappen.
Ik heb net groene thee op ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
Ik ga lekker thee drinken uit mijn bazen beren mok!
Het allitereert ook nog eens mooi!
wat een levenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
Allitewattes?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
Ik ga lekker thee drinken uit mijn bazen beren mok!
Het allitereert ook nog eens mooi!
In mijn onderbroek liggen en met Taex lullen? Jahoor, kan geregeld worden!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik die dingen ook kan doen sure
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In mijn onderbroek liggen en met Taex lullen? Jahoor, kan geregeld worden!
wel in mn eigen onderbroek!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In mijn onderbroek liggen en met Taex lullen? Jahoor, kan geregeld worden!
Je kan ook hier komen liggen, werkt makkelijker dan via zo een xbox lullenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel in mn eigen onderbroek!
Alleen onderbroek en we hebben een deal. Eventueel badjas, maar dan wel open, want dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel in mn eigen onderbroek!
ja daar heb je een puntquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je kan ook hier komen liggen, werkt makkelijker dan via zo een xbox lullen
ben je gek ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alleen onderbroek en we hebben een deal. Eventueel badjas, maar dan wel open, want dat heb ik ook!
Nee, een vliegtuig.quote:
is wel lekker zachtquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, een vliegtuig.
Of wil je niet in een badjas liggen?
Ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Allitereren. Beter opletten met nederlands
quote:
Euw datquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Alliteratie. Dat 2 of meerdere woorden met dezelfde letter beginnen of dezelfde klinkers in het woord hebben zitten.
Donald Duck of "leuke meuk" bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |