SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je kent jezelf niet? Ik ga uit op basis van je posts, ze zijn meestal wel nietszeggend, maar ik geloof wel dat jij een immens goede fitra hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Julis het volgende:
Ik weet het niet hoor, Arcadia. Ik vind het moeilijk om over mezelf te vertellen.
Geloof ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Julis is een pittige tante hoor.
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want je kent jezelf niet? Ik ga uit op basis van je posts, ze zijn meestal wel nietszeggend, maar ik geloof wel dat jij een immens goede fitra hebt.
Waarom maak je een vrouw woedend? Dan ben je gewoon domquote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kent een vrouw pas, als ze woedend is. Tot die tijd weet je niets.
Weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.
Dat zegt helemaal niks he.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot, gek en pittig. En wat zijn jullie voor types Arc en JFM.
Was ijdel zijn een zonde?quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Arcadia het volgende:
Maar eigenlijk impliceert dat ik mezelf goed vind en ik dus toch ijdel ben.
Ik zeg niks. Hoe vinden jullie mij?
Er zijn mannen die het leuk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom maak je een vrouw woedend? Dan ben je gewoon dom
Iemand met doelen in het leven, aardig.quote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Arcadia het volgende:
Maar eigenlijk impliceert dat ik mezelf goed vind en ik dus toch ijdel ben.
Ik zeg niks. Hoe vinden jullie mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |