abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:27:27 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120206778
Oh en die mandjes, waar zijn ze voor bedoeld? :@

Want mijn praktische oog ziet gewoon een gevoerde gebreide lap die tot een mandje is gevouwen... waar ik dus nooit 30 euro voor zou betalen! :o

Je kunt misschien wel de tweede er zelf bij maken?
pi_120206819
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef Kyara het volgende:
niet handig genoeg voor :(
Ik kan mijn man wel vragen iets te maken voor jullie? Hij is wel handig en samen hebben we ook een uilen-kapstokje voor S gemaakt.
Wat wil je er max voor uitgeven? (verzendkosten en materiaalkosten enz)
Hij kan altijd n tekening maken (als hij weer thuis is)
pi_120206884
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:20 schreef Kyara het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik zoek een plankje met haken eraan (nou ja, eigenlijk zoek ik er 3). Strak en modern.

Ikea had deze:
[ afbeelding ]
Precies goed en een leuke prijs *O* . Maar helaas niet meer leverbaar -O-

Via google vind ik een heleboel leuks:
[ afbeelding ]
maar dat is allemaal weer heel duur -O-

Iemand nog een idee?
Hebben ze die bij geen enkele Ikea meer?
pi_120206893
Wat lief Zoë O+
Maar ik lees net je post in het "hoe gaat het met ons topic" en ik heb dan liever dat hij zijn tijd en energie en jou en S. besteed :*
(zwager is ook handig, kan hem ook altijd vragen)
pi_120206928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Hebben ze die bij geen enkele Ikea meer?
volgens de website niet.

Baal wek want dat was precies wat ik zocht. En mijn hormonen kunnen niet zo goed tegen "nee" de laatste tijd.
pi_120207003
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef Kyara het volgende:

[..]

volgens de website niet.

Baal wek want dat was precies wat ik zocht. En mijn hormonen kunnen niet zo goed tegen "nee" de laatste tijd.
Kan ik me voorstellen :D
Dat is ook irritant als ze iets niet hebben wat je wil!

Ik wilde zeggen anders wil ik hier wel kijken, maar dat heeft dan geen zin helaas :)
pi_120207035
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef Kyara het volgende:
Wat lief Zoë O+
Maar ik lees net je post in het "hoe gaat het met ons topic" en ik heb dan liever dat hij zijn tijd en energie en jou en S. besteed :*
(zwager is ook handig, kan hem ook altijd vragen)
Lief van je :*
Mocht je het juiste kapstokje niet tegenkomen dan mag je altijd pm'en hoor, (8> vind het leuk om te doen
pi_120208631


(deze kun je eigenlijk gewoon uitprinten :o
pi_120209563
Hmzz op die sites hebben niet echt afbeeldingen die ik zoek.
Ik vind die Belle en Boo echt heel schattig, maar ik denk niet dat het echt past in dr kamer. Beetje lastig uitleggen :P

Dit is dr kamertje zoals t nu is (let niet op de troep op de commode :')).
Ik wil dus iets van leuke afbeeldingen boven dr bed. Dat is een muur van (ik denk aan de hand van het bed) 1 meter en zo'n 3 meter hoog. Dus best wel kaal nog is t. Floris zn kamer vond ik een stuk makkelijker :') Die is niet zo hoog (2,20 ofzo, lang leve de dakkapel :D) dus een stuk minder muur.




Deze muur is ook zo kaal...maar weet niet zo goed of ik er wel wat mee wil, Misschien ooit iets op de kleppen, maar wordt misschien te onrustig.
pi_120210548
En zoiets boven haar bed?



dit kan weer dan met kleurtjes passend bij haar kamer

Of leuke boekenplankjes op die grote muur? Kun je als ze wat ouder is er leuke kussentjes onder leggen?

of een groeimeter?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_120210866
Je bedoelt op die muur waar haar bed staat? Daar heb ik ook aan zitten denken, die ribbaplankjes.
Want die andere muur is aan de kant van de deur zeg maar. Dan loop je tegen dr aan :D
Dat hartjesding vind ik wel leuk, maar weet niet of t te druk wordt...

ik vind t echt lastig :')
Maar er moet nog wat sfeer in zeg maar

Die borduurringen vind ik wel leuk, dat is op zich ook goed te doen op die muur.

En die groeimeter is ook een goed idee!

Dank je!
Krijg weer wat inspiratie :D
pi_120211057
Past het om de kast een kwartslag te draaien? dan is die grote muur wat minder groot..
Dan kun je op de korte kant waar je tegen aan kijkt als je binnen komt iets kleins ophangen oid

En heb je tussen de kast en het voeteneind de ruimte om evt met die leuke boekenplankjes te werken idd... paar leuke kussentjes erbij
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_120211560
Die kast een kwartslag draaien gaat prima.
Kamer is iets van 3.5 bij 2.5.

Wat bedoel je met de korte kant waar je tegenaan kijkt?

Ik ga dr eens overna denken...
Dank je wel voor je ideeën!
pi_120211773
De korte kant van de kast...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_120212008
Ja, dan zou ik dat vlinderding wat nu aan de andere kant aan die kant ophangen :D
pi_120214901
Oeh vind net nog een leuke site met inspiratie & heel leuke links

http://www.kinderkamerstylist.nl/voorbeeld-kinderkamers

[ Bericht 4% gewijzigd door Lamb29 op 12-12-2012 00:04:27 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_120216043
Dan spam ik nog een keer
apartment therapy

O+
pi_120218541
Sonnetje, ik zou in ieder geval de meubels een beetje verschuiven. Het is op de foto moeilijk te zien wat de meest praktische indeling is, maar ik heb het idee dat de kast een kwartslag draaien inderdaad heel aardig zou zijn. Ook kun je het ledikant misschien iets verder van de muur af schuiven. Die staat nu zo weggedrukt. Als je meubels de ruimte geeft wordt het aankleden van de ruimte vaak ook makkelijker.

Heb je al eens een plattegrondje gemaakt? Misschien kun je nog wat meer schuiven zodat het bedje tegen de grote lege muur kan. Daar wil je later waarschijnlijk ook haar peuterbed neerzetten? Het lijkt me een fijne plek om te slapen. Dan kan de commode misschien onder het raam (ik weet niet of het past) en de kast daar tegenover.

Je kunt overwegen die grote, lege muur te verven of behangen. Ik denk dat dat al een boel scheelt. En ik zal eens kijken naar leuke prenten. Als ik je zo inschat dan heb je liever wat moderners dan zoet-romantisch?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_120218683
Voor Sonnetje:





Je kunt stempels kopen en daar zelf leuke afbeeldingen van maken in de kleuren die precies passen bij wat je voor ogen hebt. Ik las ergens dat bellelena zelf stempels maakt van gum, maar je kunt kant-en-klaar al veel leuks kopen (bijvoorbeeld op www.winkelvanpapier.nl).

Op diezelfde site staan ook kaarten, waaronder een serie vogels:



Kaarten van Hikje met vrolijke kleuren:







De bekende kaarten van Darling Clementine:







Ook van Darling Clementine:







En deze nog even voor mignonne. :Y)





I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_120218798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Sonnetje, ik zou in ieder geval de meubels een beetje verschuiven. Het is op de foto moeilijk te zien wat de meest praktische indeling is, maar ik heb het idee dat de kast een kwartslag draaien inderdaad heel aardig zou zijn. Ook kun je het ledikant misschien iets verder van de muur af schuiven. Die staat nu zo weggedrukt. Als je meubels de ruimte geeft wordt het aankleden van de ruimte vaak ook makkelijker.

Heb je al eens een plattegrondje gemaakt? Misschien kun je nog wat meer schuiven zodat het bedje tegen de grote lege muur kan. Daar wil je later waarschijnlijk ook haar peuterbed neerzetten? Het lijkt me een fijne plek om te slapen. Dan kan de commode misschien onder het raam (ik weet niet of het past) en de kast daar tegenover.

Je kunt overwegen die grote, lege muur te verven of behangen. Ik denk dat dat al een boel scheelt. En ik zal eens kijken naar leuke prenten. Als ik je zo inschat dan heb je liever wat moderners dan zoet-romantisch?
Ik zal vanavond eens kijken of ik een plattegrond kan maken.

Ik weet niet of t goed.te zien is, maar er zijn 3 ramen (hoekhuis).
Oh en verfen/behangen is geen optie (muren zijn pas gestuct en gespoten, dus mag niet van,mn vriend :P)

En idd wat strakker dan zoet romantisch ja :Y en graag veel roze :P dat dan weer wel ;)
pi_120219172
oh die kaartjes vind ik helemaal niet zo mooi eigk Claudia :o :@ hahaha die andere kaartjes die je plaatst, die drie erboven zeg maar vind ik wel héél erg leuk. Retro. O+
Son wat een leuk kamertje en wat een mogelijkheden! Ik ga er vandaag, morgen of overmorgen ff voor zitten om mee te denken als het nog nodig is.
:)
pi_120219779
Ik vind de posters van Ingela P. Arrhenius zo tof O+ Maar ik dénk niet echt iets voor jou Sonnetje.
Is Jojojanneke niks voor jou? Je kunt de kaartjes ook op canvas bestellen.

Het wordt wel een heel leuk kamertje, vind het wel erg mooi dat het zo hoog is (al is het voor jou niet zo praktisch ;))!

Lamb, zijn deze ergens te koop (en ook in het blauw) of is dat een zelfmaakproject?
  woensdag 12 december 2012 @ 10:14:37 #48
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120220816
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en die mandjes, waar zijn ze voor bedoeld? :@

Want mijn praktische oog ziet gewoon een gevoerde gebreide lap die tot een mandje is gevouwen... waar ik dus nooit 30 euro voor zou betalen! :o

Je kunt misschien wel de tweede er zelf bij maken?
:@ nou ehm voor de shampoo flesjes enzo :@
mijn hormonen willen het :'( en het het slaat nergens op
en ik kan ook al niet breien :'(
W
Z
E
pi_120221177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef mignonne het volgende:
oh die kaartjes vind ik helemaal niet zo mooi eigk Claudia :o :@
Er lijkt wel veel schaamte/schuld/verdriet in te zitten? Ik vind ze wel heel mooi geïllustreerd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_120221227
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:45 schreef Sonnetje85 het volgende:

Oh en verfen/behangen is geen optie (muren zijn pas gestuct en gespoten, dus mag niet van,mn vriend :P)
Haha. Een huis is toch om in te leven? Het fijne van verven vind ik juist dat je er zo weer met een roller overheen kunt als het je niet bevalt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')