Post hier Pussy'squote:[quote]Op maandag 10 december 2012 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
En de winnaar is......Rockiejj
Gefeliciteerd met je 6 maanden FOK!pimp abo Rockiejj!
quote:Op maandag 10 december 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie een grote fout...
Jouw geboorte
Watjequote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als het qua tijd uitkomt kom ik wel, maar we weten geen eens wat we gaan doen en waar etc
Moek ook eens doenquote:Op maandag 10 december 2012 20:45 schreef msacras het volgende:
Ik ga ook een bazenlijst maken in fobo
Vertel ons..quote:Op maandag 10 december 2012 20:46 schreef msacras het volgende:
TOPICKAPER
Ik had zo'n mooie tt, nu echt
quote:Op maandag 10 december 2012 20:46 schreef Taexon het volgende:
Appel val dood met TT jattenn
[..]
Moek ook eens doen
Vertel eens.quote:Op maandag 10 december 2012 20:46 schreef msacras het volgende:
TOPICKAPER
Ik had zo'n mooie tt, nu echt
Kunnen jullie dit op MSN uitvechten?quote:Op maandag 10 december 2012 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
We weten eens niet waar het is. en als appel komt dan kom ik ook, hij irriteert mij
Ik ook hoor..quote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet ook eens wat aan mijn fobo doen
wat msn site danquote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit op MSN uitvechten?
Anders haal ik Conflict erbij.
Ik win sowieso hoor maak je geen zorgenquote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef msacras het volgende:
AppelCake vs. OmgevallenFlat, komt dat zien!
quote:Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef msacras het volgende:
AppelCake & OmgevallenFlat vs. Vinniiee, komt dat zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:48 schreef Taexon het volgende:
Deze voor je appel.
[ afbeelding ]vinniiee kijkt echt evilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Ja, ik was even aan het lezenquote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vinniiee kijkt echt evil
Fixed.quote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan klap je eerst hem neer, en dan mij.
Ik win want ik ben een rapper en ik heb gehoord dat rappers alleen pijn krijgen van kogels RIP 2pacquote:
Kom op tc kleine.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik win want ik ben een rapper en ik heb gehoord dat rappers alleen pijn krijgen van kogels RIP 2pac
ja dat weet ik dus niet :\quote:Op maandag 10 december 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Iedereen die jij als baas beschouwt.
het doet wel pijnquote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het doet toch geen pijn? Dan kan het ook weg.
Oke.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom ook lezen! Moment
Je hebt het gehoord ja, dat zegt dus niks.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik win want ik ben een rapper en ik heb gehoord dat rappers alleen pijn krijgen van kogels RIP 2pac
Kneus.quote:Op maandag 10 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de ijs is vastgeplakt daarom
Deze manquote:Op maandag 10 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de ijs is vastgeplakt daarom
Deze man weet hetquote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef LompeHork het volgende:
Gunpoint - Edit, a song by Pegboard Nerds on Spotify.
Mogge. Maar hiervoor nog:
The What, a song by The Notorious B.I.G. and Method Man on Spotify.
Hork! TCquote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef LompeHork het volgende:
Gunpoint - Edit, a song by Pegboard Nerds on Spotify.
Mogge. Maar hiervoor nog:
The What, a song by The Notorious B.I.G. and Method Man on Spotify.
*dramatisch piano muziekje*quote:Op maandag 10 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i don't want to be a murdereeer
Yeahbuddy!quote:Op maandag 10 december 2012 21:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
rocks muts wint nog steeds dat sowieso
Ik zie d'r nu tog?quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je hebt dr nog nooit gezien mang.
Niet eens van Marjolijn?quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja stommerdskarlo zijn schuld
Karlo doet alles fout!quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja stommerdskarlo zijn schuld
Eens kijken..quote:
Veel te hard allemaal joh..quote:
Niet doen. Die app werkt voor geen kut als dat dezelfde is als op androidquote:Op maandag 10 december 2012 22:58 schreef msacras het volgende:
Ik wou kijken of ik kon tc'en via mobiel, maar dan moet ik een app van 1,80 kopen
gezelligquote:Op maandag 10 december 2012 23:00 schreef Conflict het volgende:
Laatste bezoek van mijn feestje is net vertrokken
Waar is dat feestje!?quote:Op maandag 10 december 2012 23:00 schreef Conflict het volgende:
Laatste bezoek van mijn feestje is net vertrokken
Wat dan?quote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Jeweettogh! Loesoe allusz
Trouwrns. Rock.Kerstboom
Ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mn moeder
Ah. Is niet triest heurquote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
1 Heb ik niet (:@)
2 Ik ben op mijn trieste 'smart'phone online.
Ja maar dat ding wel. Hij haat mequote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Is niet triest heurMaar dan zou ik gaan slapen, want laat
Dan blijf je nog even opquote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar dat ding wel. Hij haat me
Maar.. uitslapen..
Wel als we samen naar de sterren kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Het is ook nooit goed bij Rockiejj
er zijn geen sterren nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wel als we samen naar de sterren kijken
O jawel..quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn geen sterren nu
jazekerquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa dat vind je wel een goed idee he!![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
De tandarts hoeft geen foto van me mond meer te maken nu
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
De tandarts hoeft geen foto van me mond meer te maken nu
Smoel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:26 schreef Rockiejj het volgende:
Wat ik nog het chillste vind, is electro house
Kom nog ff naar de tc danquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik moet nog steeds.
Gezellige stommerds
Foto's.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee lig net warm in bed
Behalve voor Rock en Taex.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doorlopen mensen, valt niks te zien
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Behalve voor Rock en Taex.
En vinn.
sssst irritant jongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sssst irritant jong
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]fk youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
fk youhihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |