Wou je even pesten...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoe lang persona non grata daar, zoals veel nette, lieve fokkers
Tegenpool van jou daarom vroeg ik het...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lukt niet, want ik heb geen idee wie Blinkiebink is en wat ie allemaal uitkraamt op die chat
Zo is het !quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
!
Zolang opa daar tevreden mee is, is er niks mis mee
ja je kan het niet genoeg herhalenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Annie, mocht je je afvragen wie huppelkut is......
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Tu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een goedzak héquote:
Kan jij er niet onder schuilnaam op?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
Opa beaamt dat Oma lui is, ik had juist verwacht dat ie haar zou verdedigen
Hoe lang denk jij dat ik dat volhoud ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan jij er niet onder schuilnaam op?
Ja zijn er wel meer die het doen, maar ja die gebruiken engels en dan toont het beterquote:
Ow, dat weet ik niet, ik spreek geen Engelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zijn er wel meer die het doen, maar ja die gebruiken engels en dan toont het beter
Miepiequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Annie nou op die chat, Snoep? hoorde ik dat goed?
Hahah Zo zoet als snoepquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Annie nou op die chat, Snoep? hoorde ik dat goed?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat Scrut welkom is op de chat als ie maar normaal doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |